חיפוש

בלון גז למנגל בבית – מה חשוב לדעת לפני הרכישה

החגים מתקרבים ואיתם זמן משפחתי מעולה.

חגי ישראל מלווים בדרך כלל בארוחות משפחתיות שכוללות ברובן – מנגל.

הח׳ברה והמשפחה יושבים סביב השולחן ונהנים מהביחד ומהאוכל המעולה מהגריל.

גריל גז הוא אחד מהפתרונות המעולים ביותר שתוכלו לקנות.

בלי לכלוך, בלי פחמים, בלי עשן מיותר, רק האוכל המצוין.

אך חשוב לדאוג גם לגז, בכדי שהמנגל יעבוד.

 

טרנדים חולפים והתאמת צרכים

אחד הטרנדים המפורסמים ביותר בתחום המנגל בגז הוא בשר מעושן. אך הכנה של בשר מעושן היטב מצריך הרבה סבלנות, טכניקה טובה וניסיון. בואו נודה על האמת, לא לכולם יש את שלושת הדברים ההלו. מעשנות ביתיות פחות יתאימו למרפסת פשוטה ויתאימו יותר במידה ויש לכם גינה גדולה.

 

יתכן ואנשים שכבר רגילים לטעם הגחלים, יתקשרו לוותר על מנגל גחלים. אך גריל גז הוא פתרון מעולה ונוח כל כך לתפעול. לא תצטרכו מעשנה ולא גחלים, רק נקודת גז במרפסת או בחצר, שניים עד שלושה בלוני גז של 5 ק״ג ואתם מסודרים. אל תפנו לטרנדים כמו מעשנה, בטוח אם זה לא מתאים למרפסת או החצר שלכם.

 

בלוני גז – מה חשוב לדעת

מתי הגיע הזמן להחליף בלון גז חדש

כאשר אתם עושים מנגל ומרגישים אט אט שהצריבה הופכת להיות איטית יותר והחום נחלש, זה בדיוק הזמן להחליף בלון גז למנגל. צינורות גז לרוב אינם נסתמים, כך שהסיכוי שיהיה תקלה בגז הוא נמוך. עקבו אחרי חום הבישול וזו הדרך הטובה ביותר לדעת מתי בלון הגז שלכם נגמר.

 

אספקה ביתית

בדרך כלל רוב הבתים בישראל מחזיקים בשני בלוני גז. בלון גז אחד שנמצא בשימוש ובלון גז אחד שמשמש כבלון גז ספייר. במקרה ואתם צרכנים כבדים של מנגל ביתי, רוב הסיכויים שבלון הגז שלכם יגמר מהר יותר כך שמומלץ שיהיו שני בלוני ספייר בבית. אך חשוב לשים לב לא לתחזק מאגר של גז במרפסת ובגינה מכיוון שדבר זה יכול להוות סכנה.

 

מתי לחדש את המלאי

בדרך כלל רצוי להזמין את הבלון הגז הבא שלכם בעוד הראשון נגמר, במידה ואתם לא צורכים על יום מנגל בבית. כך תוכלו להיות בטוחים שיש לכם תוכנית ב׳, אך אינכם מעמיסים את הבית בגז שעשוי להיות מסוכן.

 

וודאו שהבלונים שאתם רוכשים מלאים

יחסית קל להבין האם הבלון שרכשתם הוא בלון חצי מלא או מלא לגמרי. בלון מלא שוקל משמעותית יותר וגם אם אתם לא מבינים בתחום, תוכלו להבחין משמעותית בשינוי. אם אתם מזמינים בלון לפי משקל, כמו למשל בלון ששוקל 5 קילוגרמים, נסו להעריך שזה המשקל שלו. אם אתם מרגישים שלא תצליחו להעריך זאת כראוי, אפשר לשקול את בלון הגז על מנת להיות בטוחים.

 

לסיכום

לכל בית מתאים גריל גז אחר, אך בכדי לתפעל אותו אתם זקוקים לבלוני גז. לפני הרכישה מומלץ להבין את כמות הצריכה שלכם ואז תוכלו לרכוש בלוני גז בהתאם לכך. מומלץ לא להחזיק בבית יותר מידי בלוני גז מחשש לדליפת גז.

 

בלונים

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »