חיפוש

למה ביטוח תכולה לרהיטים קריטי ביותר לבתים פרטיים?

אנשים שמתגוררים בבתים פרטיים צריכים להחזיק בביטוח דירה מקיף שכולל גם את תכולתה. בשורות הבאות נציג בפניכם את הפרטים שיאפשר להבין את החשיבות שבקיומו של ביטוח זה. הישארו כאן ותגלו למה אתם צריכים להחזיק בביטוח המדובר.

 

הסיבה הראשונה – כדי להגן על הריהוט מאירועים לא צפויים

כידוע, בתים פרטיים חשופים לסכנות שונות, בעקבות הקרבה שלהם לקרקע. מדובר בין היתר בהצפות של מי גשמים, ביוב שעולה על גדותיו, שריפות ואסונות טבע אחרים. לצערנו, קרו לא מעט מקרים שכאלה בשנים האחרונות שהובילו לפגיעה ניכרת בתכולת הבית.

מדובר בתרחישים שגורמים לפגיעה כלכלית עצומה שקשה להשתקם ממנה. מי שמחזיקים בביטוח תכולת דירה, יכולים להיות רגועים בכל הנוגע להחזרים שיתקבלו בהמשך. שכן, הביטוח מכסה מפני נזק או אובדן, כך שניתן לקבל פיצויים שיאפשרו לקנות רהיטים חדשים.

 

הסיבה השנייה – אחריות אישית

שמענו לא פעם על אנשים שאירחו בביתם חברים עם או ללא ילדים שגילו בשלב מסוים שאחד מהאורחים נפצע באורח קשה בעקבות שימוש בריהוט שהיה בבית. תרחיש שכזה עשוי לקרות בכל בית. שכן, ילדים קטנים עלולים ליפול מספות גבוהות או להיפצע בעקבות הטחת חפץ כבד על רהיט מזכוכית. אתם וודאי מבינים שמדובר במצב לא נעים שעשוי להוביל להוצאות רפואיות ומשפטיות גבוהות.

סביר להניח שתשמחו לשמוע שיש באפשרותכם להימנע מהוצאות אלה ולהגן על עצמכם מפני תביעות עתידיות. שכן, רכישה של ביטוח תקנה לכם שקט נפשי בהקשר זה. חשוב לציין שעליכם לברר פרטים על ביטוח דירה לבית פרטי – המלצות מצד מביני עניין, כדי שתוכלו להיות בטוחים שמדובר בחברת ביטוח שלא רק תזרוק הבטחות באוויר, אלא תעניק לכם את השירות המתאים בעת הצורך.

 

כך תגיעו לחברת ביטוח מומלצת

בחרנו להתעכב לרגע על הבחירה הנכונה בחברת ביטוח שתעמוד לצידכם במקרה הצורך. נציין שתצטרכו לשוחח עם חברים, שכנים או מכרים שתבעו את חברת הביטוח, כדי לקבל את המגיע להם לאחר שאירע נזק לתכולת הבית. אלה יוכלו לשתף אתכם אודות התנהלותה של חברת הביטוח, כך שתוכלו לברר אם זו פועלת במקצועיות או לא.

 

הסיבה השלישית – שקט נפשי

ביטוח תכולה לרהיטים הינו קריטי ביותר עבור בעלי בתים פרטיים, מכיוון שהוא מעניק שקט נפשי לאורך זמן. אתם תוכלו להתנהל כרגיל בידיעה שתקבלו החזרים כספיים במידה ויקרה משהו לרהיטים יקרי הערך שברשותכם. מדובר ביתרון משמעותי שיאפשר להפחית את רמת הדאגה לאפס.

 

מילים אחרונות לסיום

הגיע הזמן לבחור בחברת ביטוח מומלצת ומוכרת שתספק לכם ביטוח מקיף לתכולת הבית, כדי שתוכלו ליהנות משקט נפשי והחזרים במידת הצורך. בהזדמנות זו, נמליץ להעביר את האינפורמציה החשובה לאחרים, במטרה להעלות את המודעות לנושא שיכול לחסוך עשרות אלפי שקלים לבעלי בתים פרטיים ברחבי הארץ.

ביטוח לבית

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »