חיפוש

בטן גב בבריכה – 4 אביזרים לבריכה שאתם חייבים להכיר 

הקיץ כבר כאן וזה הזמן להכין את האביזרים הכי חמים שיהפכו את הזמן "בטן גב" שלכם בבריכה למושלם. יצאנו לפגוש את האנשים שמבינים עניין בכל הנוגע לבטן גב ושאלנו אותם מהם האביזרים שצריכים להיות בכל בריכה. חזרנו בסופו של דבר עם 4 אביזרים מובילים והם יוצגו בפניכם בשורות הבאות. הישארו אתנו ותגלו מה מהם האביזרים שאתם צריכים להשלים.

 

תכירו את הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

אם קראתם את פסקת הפתיחה בעיון, וודאי שמתם לב שיצאנו לפגוש אנשים שמבינים עניין בנושא. שכן, זו הדרך הטובה ביותר להציג לכם, הקוראים שלנו, את כל האביזרים הטובים ביותר. נציין בפניכם כי אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך הם מארגני אירועים שעוסקים אך ורק בארגון מסיבות בבריכות. מדובר במסיבות מסוגים שונים, למשל:

  • מסיבת רווקות
  • מסיבת יום הולדת
  • מסיבת אירוסין ועוד

הגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט בפייסבוק וביקשנו מכל אחד מהם להציג בפנינו אביזר אחד שאי אפשר לפתוח את הבטן גב בלעדיו. קיבלנו מעל ל – 20 אביזרים שונים ובחרנו את ה – 4 שיוצגו בפניכם ממש עכשיו.

 

תכירו את האביזר ה – 1 שחייב להיות לכם בבריכה לזמן בטן גב: פוף צף

תמו הימים המשעממים שבהם היינו מתהפכים מהבטן אל הגב רק על מיטת שיזוף. היום אפשר להעביר את הזמן בכיף. כדי שזה יקרה, אתם צריכים שיהיו לכם כמה פופים צפים לבריכה. מדובר בפופים מעוצבים שמאפשרים מגע קל עם המים, כך שלא יהיה לכם חם מידי בשום שלב. אם לא יצא לכם להכיר אותם מקרוב, דעו שיש עיצובים שונים. יש כאלו שיאפשרו לכם להניח כוס בירה או קוקטייל וליהנות מבטן גב על הצד הטוב ביותר.

 

תכירו את האביזר ה – 2 שחייב להיות לכם בבריכה לזמן בטן גב: מיטת שיזוף

חשוב מאוד שיהיה לכם בברירה גם מיטת שיזוף שתאפשר לכם או לאורחים שמגיעים אל המקום, ליהנות מבטן גב שמאפשר לקרוא ספר בנוחות. ראוי לציין שגם כאן יש כל מיני דגמים. כך שאתם יכולים לבחור מיטת שיזוף מתכווננת או כזו שיש לה תנוחה קבועה שלא ניתנת לשינוי.

 

תכירו את האביזר ה – 3 שחייב להיות לכם בבריכה לזמן בטן גב: שמשיות

סביר להניח שאתם תוהים כעת מה הקשר בין בטן גב לשמשיות. שכן, כל העניין הוא לתפוס שמש ולא לברוח ממנה. אבל לא פעם, יש מי שממצים את זמן השיזוף ורוצים לנמנם מעט בצל. שמשיות יאפשרו לכל דורש להניח את הראש, לעצום עיניים וליהנות מכמה דקות של מנוחה מבלי לחשוש שיתעוררו עם סימני שיזוף לא רצויים.

 

תכירו את האביזר ה – 4 שחייב להיות לכם בבריכה לזמן בטן גב: מגבות

לא בכל מקום מחלקים מגבות זמינות עבור האורחים. אנו רוצים לומר לכם שהתברר לנו שזה אביזר שיכול לשנות את כל השהות במקום. שכן, אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו בפנינו כי הגעה לבריכה עם כמה מגבות מאפשרת להם ליהנות מ – 2 יתרונות חשובים:

  1. תמיד יש מגבת יבשה זמינה למקרה הצורך
  2. אפשר להניח את אחת המגבות על מיטת השיזוף והשנייה תשמש ליציאה מהמים

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר מקרוב את 4 האביזרים שאתם פשוט חייבים שיהיו לכם בבריכה לזמן בטן גב. כעת, כשיש לכם את כל המידע המקיף, אתם יכולים לבדוק מה האביזר שהיה חסר לכם עד היום ולדאוג שיהיה לכם אותו בזמינות לפעם הבאה.

, בריכה

אולי יעניין אותך גם

מדריך מקיף למחסני עץ
מדריך מקיף למחסני עץ

מחסני עץ היו מרכיב עיקרי בתעשיות שונות במשך מאות שנים, ומציעים שילוב של קסם כפרי, עמידות ופרקטיות. מבנים אלה, עשויים מעץ יציב ותוכננו לפתרונות אחסון

קראו עוד »
הדפסה על קנבס
הדפסת תמונות על קנבס

מאז פריצתו של העידן הדיגיטלי, כמעט ונעלמו אלבומי התמונות הפיזיים מחיינו. אנחנו כבר לא מעלעלים באלבומים הישנים כדי להיזכר באירועים, אלא גוללים בטלפון. עם זאת,

קראו עוד »