חיפוש

בחירת ארונות אמבטיה

ארונות האמבטיה הם חלק מעיצוב הבית או המוסד ומהווים חלק אינטגרלי ושימושי בכל מבנה.

בחירת הארונות צריכה להיעשות בתשומת לב על מנת שיהיו פרקטיים ואסתטיים כאחד.

על בחירת ארונות האמבטיה במאמר הבא.

 

התאמת ארונות האמבטיה לחלל

בראש ובראשונה ארונות אמבטיה צריכים להיות מותאמים לחלל בין אם מדובר בחדר הרחצה הפרטי ובין אם מדובר על לוקרים מעוצבים בחללים משותפים של מוסדות וארגונים. יש להתחשב בכמות הארונות, ברוחב, באורך ובהיקף שלהם לפני שבוחרים את הדגם הרצוי. למשל ארונות בגודל של עד 60 ס"מ יתאימו יותר לחדרי אמבטיה קטנים. שנית, ישנה חשיבות לבחירת סוג הארונות. האם נרצה ארונות תלויים או ארונות עומדים? כשמדובר על חלל חדר אמבטיה בבית רבים מאיתנו יעדיפו את הארונות התלויים מכיוון שקל לנקות מתחת לארונות כששוטפים את חדר האמבטיה. למרות זאת, ארונות עומדים תופסים פחות מקום ויתאימו יותר לחדרי אמבטיה גדולים. אם מדובר במשרד או מוסד בו מותקנים לוקרים המשמשים כארונות אמבטיה, ניתן לעצב את החלל בצורה שימושית כאשר שורת לוקרים אחת מונחת על שורת לוקרים אחרת וכך לחסוך לא מעט מקום.

 

בחירת הדגם והעיצוב

לאחר שאנו יודעים מה גודל ארון האמבטיה חשוב שנבחר בארון המתאים לעיצוב חלל חדר האמבטיה. הכוונה לדגם, לסגנון, לצבעים, לטקסטורות, לצורה שלו ולחומר ממנו עשוי הארון. כיום ישנם מאות דגמים מהם ניתן לבחור ולהתאים לסגנון עיצוב מודרני, כפרי או אקלקטי של חדר האמבטיה. בנוסף, ישנם ארונות שמגיעים עם כיורים מובנים או נסתרים עליהם ולכן גם הם יהיו אופציה טובה לבחירה מבחינה עיצובית.

 

פרקטיות ועמידות למים

ארונות האמבטיה צריכים להיות שימושיים. כלומר, להכיל מספיק מקום לכל מוצרי ההיגיינה, התמרוקים והמגבות ומצד שני להיות קלים לפתיחה. ישנם ארונות המגיעים עם דלתות הזזה המתאימים לחדרי אמבטיה קטנים או ארונות עם דלתות סגירה שמתאימים יותר לחדרי אמבטיה גדולים. גם הניקיון הוא פרמטר לבחירת ארונות האמבטיה. מכיוון שמדובר בחדר בו יש לא מעט רטיבות, הארונות צריכים להיות עמידים למים מבחינת החומר על מנת שיחזיקו לאורך שנים. מומלץ לבחור בארונות ממתכת בשילוב זכוכית המתאימים לסגנון המודרני או ארונות עם חיפויים מעץ שיש להם ציפוי פורמייקה, פורניר וכד' כדי שהעץ לא יתנפח ויתקלף כמו בסיבית למשל. חומר איכותי ללוקרים המשמשים כארונות אמבטיה במוסדות הוא H.P.L שהעמידות שלו למים גבוהה.

 

מחיר משתלם

הפרמטר הקובע לבחירת ארונות האמבטיה הוא המחיר. למרות זאת לא צריך להתפשר על האיכות ולבחור בזול ביותר שעליו אחר כך משלמים ביוקר. ניתן למצוא מבצעים ומחירים משתלמים באתרי האינטרנט או ברשתות החברתיות ולבחור בחברה בעלת מוניטין עם ארונות לאמבטיה איכותיים ובמחירים משתלמים. לסיכום, בחרו ארונות שיתאימו לכם לעיצוב החלל מבחינת הגודל והעיצוב, פרקטיים, אלגנטיים ושימושיים למטרות ולצרכים שלכם.

 

חדר רחצה

 

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »