חיפוש

בור חלחול בגינה – מה המקום הכי טוב להקימו?

כאשר אנו בונים משהו חדש אנו חייבים לחשוב על אלף ואחד דברים וזאת בכדי להבטיח כי הבנייה תיעשה כראוי.

הדבר הראשון שאנו צריכים לתת עליו את הדעת זה הנושא של תכנון הבנייה.

עלינו להכין תוכניות מדויקות וזאת בכדי להבטיח כי הבנייה תתבצע בצורה טובה.

לצד זאת אנו צריכים לוודא כי הביצוע של התוכנית יהיה כמו שצריך וזאת בכדי לא להתפשר על נקודה זו.

על רקע זה אנו חייבים לציין כי גם בעת בניית בור חלחול אנו חייבים תכנית פעולה ברורה איך לבנות את הבור.

כאן יש לומר כי המיקום הטוב ביותר לבניית הבור בגינה הוא בשטח נמוך שאינו קרוב מדי או רחוק מדי מן הבית וכך המים לא יגיעו אל הבית אלא יזרמו ישירות לבור החלחול וזה דבר משמעותי ביותר שאי אפשר לבטלו בהינף יד.

 

כיצד בונים בור חלחול?

אז איך בעצם בונים בור חלחול? אם כן אתם צריכים להבין כי זה לא דבר פשוט ויש עוד לציין כי פעמים רבות נבנה שתי בורות חלחול בכדי להתמודד עם הגשמים העזים שיורדים בחורף. אם כן את בור החלחול בונים עם מקדח מיוחד ובתוכו שמים צינור. עליכם להבין כי בניית הבור היא לא משחק ילדים אלא היא דבר סבוך ביותר שאי אפשר לזלזל בו. כאשר אנו בונים את הבור אנו צריכים לקבוע מה יהיה העומק שלו ומה יהיה הקוטר שלו וזאת בכדי להבטיח כי הוא יגן עלינו מפני הגשם בצורה הטובה ביותר שיש ויבטיח כי הבית שלנו לא יוצף.

 

היזהרו מחאפרים בעולמות בורות החלחול

כפי שכבר אמרנו בניית בור חלחול היא לא משחק ילדים וזה משהו שאתם חייבים להפנים. לכן יש משמעות אדירה לשאלה מי בונה לכם את בור החלחול וככל שהוא יהיה יותר טוב כך הבור יהיה יותר טוב. כאן המקום להזהיר אתכם מחאפרים בתחום בורות החלחול. עליכם להבין כי במקרה הטוב חאפר יבנה בור ניקוז אשר לא יתפקד ובמקרה הרע חאפר ישנה בור ניקוז אשר יגרום לנזקים. לכן כדאי לעבוד עם קבלן שברור שהוא לא חאפר וכך להבטיח בנייה ברמה גבוהה של בור חלחול. אל תיקחו את הסיכון עם חאפר מכיוון שהוא יגרום לנזק לבית שלכם ולכן לא שווה להוציא כמה עשרות שקלים פחות ועדיף לבחור קבלן איכותי גם אם הוא טיפה יותר יקר.

 

האם כדאי לעבוד עם חברה גדולה או קטנה לבניית בור חלחול?

עולה השאלה האם כדאי לנו לעבוד עם חברה גדולה או קטנה לבניית בורות חלחול והתשובה היא שזה לא משנה ומה שמשנה זה השאלה האם החברה היא מקצועית או לא. יש חברות קטנות מעולות לבניית בורות חלחול ויש חברות גדולות מעולות לבניית בורות ואנו צריכים לבחור את החברה המקצועית ביותר לבניית הבור ועל כך אסור לנו להתפשר.

 

זרימת מים

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
3 שלבים לתהליך של בדק בית

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית במספר התושבים שפונים אל חברות בדק בית, במטרה להסתייע בשירותיהם המקצועיים. הדבר נודע לנו לאחר ששוחחנו עם חברים, מכרים

קראו עוד »