חיפוש

בום טראח – 2 דרכים לטפל בשבר בקרמיקה

חפץ כבד וחד שנפל מידינו בחדר השירותים גרם לשבר משמעותי בקרמיקה החדשה. נציין כי עברנו לדירה לפני כמה חודשים, כך שלא ציפינו לתרחיש שכזה. הופעתו של השבר גרמה לנו לצאת ולבדוק איך נוכל לטפל בו על הצד הטוב ביותר. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות מה עשינו ואיך תוכלו ליישם את הדרכים האלה בעצמכם במקרה הצורך.

 

הדרך ה – 1 לטפל בשבר בקרמיקה: באמצעות מילוי זמני

בחרנו להציג בפניכם את הדרך הפשוטה ביותר שמתאימה למי מכם שיש להם "שתי ידיים שמאליות". שכן, אנו יוצאים מנקודת הנחה שחלק מהקוראים שלנו חוששים לטפל בשבר מחשש שהם ייחתכו חלילה או יערכו תיקון שלא ייראה טוב בעין.

אם מדובר בשבר מורכב או שבר שנמצא במקום גלוי לעין ואתם מעדיפים שלא לתקן אותו לבדכם, עליכם להשתמש בחומר פשוט למילוי זמני. מדובר בחומר שיסגור את האזור וישמור על הבטיחות שלכם. נציין כי תצטרכו להזמין בעל מקצוע במשך, כדי שהוא יבצע את ההליך באמצעות הדרך השנייה.

דבק קרמי

הדרך ה – 2 לטפל בשבר בקרמיקה: באמצעות דבק ייעודי לקרמיקה

הדרך הטובה ביותר לטפל בשבר בקרמיקה היא תוך שימוש בדבק ייעודי שנקרא דבק קרמיקה. דבק זה מאפשר להדביק אריחים בגדלים וצבעים שונים. נציין כי אתם יכולים להשתמש בו באופן עצמאי אם יש לכם את הידע בתחום. במידה ותבחרו לעשות כך, אתם צריכים להכיר את הסימונים השונים שמעידים על חוזקת הדבק. סימונים אלו מופיעים על גבי האריזה, הנה כמה מהם לדוגמא:

  • C1 : הדרגה הראשונה שנחשבת לחזקה, אך לא יותר מידי
  • 2C : הדרגה השנייה והבינונית
  • 3C : הדרגה השלישית והחזקה יותר וכן הלאה

 

בחרתם לבצע מילוי זמני? כדאי שתפנו אל בעל מקצוע מוסמך

שימו לב – אם בחרתם לבצע מילוי עם דבק זמני, עליכם לפנות אל בעל מקצוע שמכיר את התחום מקרוב. שכן, עליכם להיות בטוחים שמדובר באדם שיבחר בדבק המתאים. ההמלצה שלנו היא לערוך בירור מעמיק ברחבי הרשת אודות בעל המקצוע הנבחר. אינכם יודעים איך לעשות זאת? קראו את הפסקה הבאה ותגלו את כל המידע בנושא.

דבק קרמי

כך תגיעו אל מקצוען בתחום

אם אתם רוצים להיות בטוחים שהגעתם אל מקצוען בתחום, עליכם לערוך בירור מעמיק בלשונית הביקורות של גוגל. כל שעליכם לעשות זה לכתוב שם של בעל מקצוע ששמעתם עליו או קראתם עליו ברשת בשורת החיפוש של גוגל. לאחר מכן, תצטרכו לעבור ללשונית הביקורות ולקרוא את חוות הדעת שנכתבו אודותיו. שם תוכלו לגלות אם הוא ביצע בעבר הליכים דומים ומה לקוחותיו חשבו על העבודה שלו.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם  את 2 הדרכים הטובות ביותר לטיפול בשבר בקרמיקה. בשלב זה יש בידיכם את כל האינפורמציה הדרושה, כך שנשאר לכם רק ליישם את הדרך המתאימה לכם. נאחל שתבחרו נכון ושיהיה בהצלחה!

דבק קרמי

אולי יעניין אותך גם

מדריך מקיף למחסני עץ
מדריך מקיף למחסני עץ

מחסני עץ היו מרכיב עיקרי בתעשיות שונות במשך מאות שנים, ומציעים שילוב של קסם כפרי, עמידות ופרקטיות. מבנים אלה, עשויים מעץ יציב ותוכננו לפתרונות אחסון

קראו עוד »
הדפסה על קנבס
הדפסת תמונות על קנבס

מאז פריצתו של העידן הדיגיטלי, כמעט ונעלמו אלבומי התמונות הפיזיים מחיינו. אנחנו כבר לא מעלעלים באלבומים הישנים כדי להיזכר באירועים, אלא גוללים בטלפון. עם זאת,

קראו עוד »