חיפוש

בדי ריפוד לבית

מומחים שעוסקים בתחום עיצוב הפנים ממליצים לבצע תחלופה של רהיטים, אקססוריז ובדי ריפוד בבית אחת לזמן מה. שכן, הדבר מאפשר להביא לשינוי מרענן במראה הבית ולמעקב נכון אחר הטרנדים הקיימים בשוק. עובדה זו גרמה לנו להוציא סדרת מדריכים מקיפה שתציג בכל פעם את השינויים המרעננים ביותר ואיך אפשר ליישם אותם. הפעם, נתמקד בהחלפה או הוספה של בדי ריפוד ואנו מזמינים אתכם לקרוא ולהבין איך עושים זאת שלב אחר שלב.

 

מתכננים לרכוש בדי ריפוד לבית? קודם תיישמו את השלב ה – 1: תבדקו איפה יש צורך בחידוש של בדים

בחירה בבדי ריפוד לבית מצריכה מכם קודם כל בירור אודות המקומות שבהם יש צורך בחידוש. בירור מעמיק יאפשר לכם להכין את השטח ולרשום בפני עצמכם את הפריטים הנבחרים והמידות הדרושות. הנה דוגמא של רשימה שאנחנו הכנו בפעם האחרונה שהחלטנו לחדש את בדי הריפוד בבית:

  • בד ריפוד לספה עם 3 מושבים
  • בד לריפוד לכורסא
  • בד לריפוד כיסאות של שולחן האוכל

בדים לבית

מתכננים לרכוש בדי ריפוד לבית? קודם תיישמו את השלב ה – 2: תכירו בחנויות מוכרות ומומלצות בתחום

בשלב השני אתם צריכים להכיר בחנויות המוכרות והמומלצות בתחום. שכן, בחירה בבדי ריפוד צריכה לבחון את סוג הבד ואיכותו טרם הרכישה. אנחנו בדקנו את הנושא באופן מעמיק וגילינו שמרבית הגולשים ממליצים על האתר של חברת erotex שמציג מגוון עצום של בדי ריפוד שמתאימים לפנים הבית ומחוצה לו. כך שבחירה באתר זה תאפשר לכם להיות בטוחים בכך שבחרתם נכון.

 

מתכננים לרכוש בדי ריפוד לבית? קודם תיישמו את השלב ה – 3: תבדקו מה הוא הצבע הדומיננטי באזור הנבחר

עכשיו, אחרי שערכתם רשימה מסודרת ומצאתם את החנות שממנה תבצעו את הרכישה, עליכם לבדוק מה הצבע הדומיננטי שנמצא בקרבת הפריטים שדורשים חידוש וריענון. אנחנו צילמנו את האזור והצגנו את התמונות בפני מומחים בתחום העיצוב. כך קיבלנו המלצות מקצועיות אודות הצבעים שמשתלבים היטב עם הצבע הדומיננטי הקיים (אצלנו זה היה צבע קרם).

בדים לבית

מתכננים לרכוש בדי ריפוד לבית? קודם תיישמו את השלב ה – 4: תבחרו את הבד המתאים ביותר

זהו, אתם ממש קרובים לרכישה של בדי הריפוד לבית. בשלב הרביעי והאחרון נותר לכם רק לבחור את סוג הבד המתאים ביותר עבורכם. כדאי שתדעו שגם בשלב זה מומלץ להסתייע במומחים שיאפשרו לכם לבחור את הבד שלא רק יתאים מבחינה עיצובית, אלא גם יאפשר לכם להרגיש בנוח בעת הישיבה עליו. אולי תרצו לדעת שהבחירה של המומחים אצלנו הייתה בקטיפה סרוגה, בד אריג ובבד כותנה רך.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר את בדי הריפוד לבית באופן מעמיק. בשלב זה אתם יודעים איך לבחור אותם על הצד הטוב ביותר, כך שנותר לכם רק ליישם את הנכתב לעיל ולנו נותר לאחל שיהיה בהצלחה!

בדים לבית

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »