חיפוש

באילו שלבים מומלץ להביא יועץ איטום בעת שיפוץ או בניית בית חדש?

 תכנון של שיפוץ מאסיבי בבית או בניית בית חדש בהכרח מהווים החלטה ענקית בשביל מרבית בעלי הנכסים. לא משנה מה גודל הבית שלכם, שיפוץ כללי, כמו גם בנייה שלו, משנים בצורה דרמטית את כל הלך ההתנהלות בדירה, ממריצים את הדרו של המקום, וכן יגרמו לכל השכנים שלכם ממש לקנא ביצירה החדשה שלכם.

האזכור של עוד שירותים מקצועיים בבניית בית חדש או בשיפוצו גורם לבני האדם לחשוב על ההשלכות של העסקת בעלי מקצוע הכלכליות. על מנת למזער הוצאות כספיות יש מי שיתעלם מהמחשב כי יועצי איטום הם מחובי המציאות, אך האמת היא שהם כן, ויש לשכור את שירותיהם לשם הערכה או תכנון נחוצים למבנה.

 

האם יועץ איטום יעזור לכם לראות את כל התמונה בשלמותה?

יועץ איטום הוא בעל הידע ואף ההכשרה המתאימים לייעל את כל פעולת בניית הבית החדש או השיפוץ שלו. על ידי כלי יעילים, כגון – מד לחות, יועץ האיטום מסוגל למצוא נקודות או חללים בעייתיים, אשר עשויים להתגלות כבעיה בהמשך שממנה תסבלו מבעיות של רטיבות או של נזילות מים. על פי היקפי נזקי הרטיבות, יועץ איטום עשוי לראות את כל התמונה בשלמותה ולהציע לכם פתרונות איטום, על מנת למגר כל תרחיש של רטיבות, ולפנות את הבמה לשאר אנשי המקצוע בבית שלכם.

 

באיזה שלבים מומלץ להביא יועץ איטום בעת שיפוץ או בניית בית חדש?

והנה כבר הגענו לתום דברינו, ולא  נוכל להיפרד מבלי לענות על השאלה רבת המשקל – באיזה שלבים מומלץ להביא יועץ איטום בעת שיפוץ או בניית בית חדש? ונתחיל בעובדה, כי יועץ איטום לפני שיפוץ בית או בנייתו מחדש יספק את התכנון היעיל של האיטום בבית שלכם. יועץ האיטום יספק לכם טיפים רבים בהיבט של עיצוב המקום, והבהר לגבי נקודות התורפה החלשות שיכולות להיות המקור לנזקי רטיבות, באיזה חומרי איטום צריך לעשות שימוש לשם הגנת הגג מפני עמידות ברטיבות או לפני כל תרחיש בעייתי שעשוי לפקוד אתכם. יועץ האיטום אף יספק בשבילכם תכנית של שלבים להתקנה של מערכת האיטום בבית שלכם, כולל תג המחיר, מה שיסתבר כשימושי ביותר, באופן הזה שיהיה באפשרותכם לתכנן את מסגרת התקציב שלכם ולהיות מוכנים כהלכה לשלב של עוד הוצאות כספיות בהמשך לבוא.

כאשר מעצב הפנים אמון על הדרכת העיצוב או האסתטיקה בבית שלכם, רק יועץ האיטום מבין היטב בהיבט של האיטום, והוא המומחה האידיאלי לשבץ אותו בתהליך השיפוץ או הבנייה של הבית שלכם כבר בשלבים הראשונים שלהם. אין כל סימני הרטיבות בנכס שלכם יהיו ברורים כמו שלולית מים שדלפה מתוך הגג בתום גשם זלעפות שירד. יש סימנים שכיחים של נזילות מים בנכס, כמו למשל – חלודה על גבי מכשירי חשמל, כתמים רטובים, טחב או עובש, או לחלופין קילופי צבע וכיוצא בזה.

יועצי האיטום יזהו לאלתר את מקור הנזילה ויתקנו אותה בהתאם, בעודם מצוידים באמצעות הכישורים והציוד המתאימים לשם תיקון של כל נזק שנגרם לכם בבית. יועץ האיטום אף עשוי לספק לכם את הייעוץ הכי מיטבי בהיבט של פתרונות נזילה מגג. בקשה לייעוץ איטום בעת שיפוץ בית או בעת בניית בית חדש ממש בשלבים ההתחלתיים תחסוך לכם בהמון הוצאות כספיות על תיקון האיטום בהמשך הדרך.

אתר בנייה

 

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »