חיפוש

באילו מקומות הכי סביר למצוא נזילה בבית עם מצלמה תרמית

אחד הדברים שאף אחד לא רוצה לגלות שיש לו בבית זו נזילה שמתרחשת בתוך הקירות, בצינורות הפנימיים של הבית. הדבר גורם לא פעם לתסכול ותחושת חוסר אונים. שכן, זה יכול לקרות דווקא במקומות הכי לא מתאימים. כדי שתוכלו לדעת מהם המקומות הללו ולהבין שכנראה מדובר בנזילה, כדאי שתקראו את השורות הבאות ותכירו על הדרך את המצלמה התרמית.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

מדריך זה נכתב לאחר שהסתייענו בגורמים חיצוניים שמבינים דבר או שניים בנזילות שמאותרות באמצעות מצלמה תרמית. אם אתם חושבים שמדובר באנשי מקצוע שעוסקים בתחום, כדאי שתחשבו שוב. הפעם, פנינו אל גולשים ברחבי הרשת ושאלנו אותם את השאלות הבאות:

  • מצאתם לאחרונה נזילה בבית והזמנתם בעל מקצוע?
  • איפה התגלתה הנזילה?
  • האם היא התגלתה באמצעות מצלמה תרמית?
  • מה יש לכם לשתף אותנו בנושא?

קיבלנו לא מעט תשובות שאפשרו לנו להבין מהם המקומות שבהם הכי סביר למצוא את הנזילה וריכזנו אותם כאן בפניכם.

 

המקום הכי סביר למצוא נזילה – בקירות המטבח

לכל מטבח יש חיבור לברז עם מים זורמים. הדבר בעצם מעלה את הסיכוי לכך שתגלו נזילה בקירות הפנימיים של המטבח. שכן, לא פעם יש פיצוץ בצינורות או סדק דק שעלולים להביא לנזילה משמעותית. בשלב זה אתם לא צריכים לשאול כמה עולה מצלמה תרמית, אלא, עליכם לקרוא לבעל מקצוע מומלץ שיטפל במהירות בתקלה.

 

המקום הכי סביר למצוא נזילה – בקירות השירותים

גם חדר השירותים עשוי לגרום לכם להבין שאם יש כתם של מים על הקיר – זה סימן שמדובר בנזילה. שכן, בקירות של חדר השירותים יש לא מעט צינורות שמובילים אל הכיור וגם אל האסלה. במצב שכזה, נעשה שימוש במצלמה תרמית על ידי בעל מקצוע שמגלה מאיפה הנזילה נובעת. ראוי לציין כי מדובר בטכנולוגיה מתקדמת שמאפשרת לבעל המקצוע לראות את הנזילה מבעד לקיר מבלי לפגוע בו. זהו מידע חשוב מאוד עבורכם למקרה שלא ידעתם זאת עד כה.

 

המקום הכי סביר למצוא נזילה – בקירות של חדר האמבטיה

הרבה גולשים ציינו בפנינו שהם גילו לא פעם על נזילה בחדר האמבטיה. לפעמים מדובר בחדר אמבטיה מאסטר ולפעמים זהו חדר האמבטיה הנפרד, של הילדים או של האורחים. מדובר בעניין הגיוני סך הכול. שכן, גם בחדר זה יש לא מעט צינורות. אם אתם מתגוררים בבית ישן, עולה הסיכוי כי תחוו את הנזילה הזו בחדר זה.

 

כמה מילים לפני סיום המדריך

רגע לפני שהמדריך מסתיים חשוב לנו לציין בפניכם כי אלו היו 3 המקומות שאתם כנראה תמצאו בהם נזילה בבית באמצעות מצלמה תרמית. כך שאם אתם רואים סימנים שמרמזים על נזילה, כדאי שלא תחשבו פעמיים ותצרו קשר עם בעל מקצוע שיגיע לבדוק את המצב מבד לקיר. בהצלחה!

כלי עבודה

 

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »