חיפוש

באיזה שלב כדאי לערב מעצב פנים מקצועי בעת שיפוץ הבית

שיפוץ הבית הינו הליך מורכב שדורש ידע בסיסי אודות השלבים השונים שמרכיבים אותו. אם אתם מתכננים לערוך שיפוץ בקרוב, תדעו שעשיתם בשכל שהגעתם אל המדריך הנוכחי. שכן, אנחנו, כותבי המדריך, יצאנו לבדוק באופן מעמיק את השלבים שאתם צריכים להכיר בשיפוץ הבית. כך שבשורות הבאות נציג אותם בפניכם ואתם תוכלו לדעת באיזה שלב אתם צריכים לערב מעצב פנים כדי לקבל את השיפוץ המושלם.

 

הרקע לכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את השלבים המדוברים, כדאי שתדעו שאת המדריך הנוכחי כתבנו לאחר ששמענו שמכרים שלנו ערכו שיפוץ מסיבי בבית ובסופו של דבר הם גילו שהתוצאה לא תואמת את הציפיות שלהם. ראוי לציין כי הם בחרו בחברה איכותית ומומלצת, אבל הבעיה הייתה שהם שכחו שלב אחד חשוב – שלב הייעוץ עם מעצב פנים. כדי שאתם לא תטעו כמוהם, אתם צריכים לקרוא את המדריך הנוכחי באופן מעמיק וליישם אותו שלב אחר שלב.

 

השלב הראשון בעריכת שיפוץ מקצועי בבית – שלב הייעוץ עם מעצב פנים

אז אנחנו יכולים לספר לכם עכשיו שעוד לפני שאתם פונים אל קבלן שעורך שיפוצים, אתם צריכים לפנות אל גורם מקצועי שבקיא בהליך של עיצוב פנים. שימו לב, אתם לא צריכים לבחור בעל מקצוע באופן אקראי. חשוב שתערכו בירור מקיף ותבחרו אל ורק במעצב פנים שעונה על הפרמטרים הבאים:

  • בעל מקצוע שיש לו ניסיון רב בתחום (עדיף מעל 20 שנה ויותר
  • בעל מקצוע שיש לו ידע רב
  • בעל מקצוע שמתחייב לסייע לכם ברמה הגבוהה ביותר

 

השלב השני בעריכת שיפוץ מקצועי בבית – שלב בניית העיצוב

בשלב זה צריך להיות לצידכם מעצב פנים שעונה על הפרמטרים שצוינו לעיל. עכשיו, אתם יכולים לערוך עמו פגישה ולספר לו אודות הצרכים שלכם, כמו למשל – איך אתם מבשלים במטבח? איך אתם מתנהלים בסלון? באיזה חלל אתם נמצאים רוב שעות היום? לאחר שתמסרו לו את כל הפרטים הללו, הוא יבנה עבורכם את העיצוב המתאים לכם ביותר. את העיצוב הזה אתם תעבירו לקבלן בשלב הבא.

 

השלב השלישי בעריכת שיפוץ מקצועי בבית – שלב מסירת המידע לקבלן המשפץ

כעת יש לכם את תוכנית השיפוץ המתאימה לכם ביותר, כך שנותר לכם רק להעביר אותה אל הקבלן שצפוי לשפץ לכם את הבית. לאחר שתעשו זאת, אתם תוכלו להיות בטוחים שיש לכם תכנית שמתאימה לצרכים שלכם ותאפשר לכם לא רק ליהנות מחלל יפה ומאובזר, אלא גם מחלל שמתאים לצרכים שלכם בתור יחיד, זוג או משפחה עם ילדים.

 

כמה מילים לסיום

כעת, אחרי שקראתם את המדריך, אתם יודעים מתי עליכם לערב מעצב פנים מקצועי בשלבי שיפוץ הבית, כך שנותר לכם רק ליישם את השלבים שצוינו לעיל וליהנות משיפוץ מיטבי. מאחלים לכם שתיהנו מכל רגע ותתחדשו!

משפץ בית

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »