חיפוש

אתם מתכננים שיפוץ בבית? כך תעשו זאת כמו שצריך

שדרוג של המטבח הקיים, הוספת קירות גבס לסלון והגדלת החלונות בחדרים הם רק חלק קצר מרשימה ארוכה של תהליכים שמתבצעים במסגרת שיפוץ הבית. סביר להניח שאתם מכירים בקרוב בתהליכים אלה, משום שכולנו יודעים לשים עליהם את האצבע ולהחליט לגבי אופן השינוי שלהם, אך מעטים מכירים בפרטים הקטנים שמאפשרים לבצע את השיפוץ כמו שצריך. הישארו כאן ותגלו בהם מקרוב, כדי שתוכלו לצאת עם הבית שתמיד חלמתם עליו.

 

תערכו סקר שוק ובחרו בקבלן שיפוצים מוכר

בחירה בקבלן שיפוצים מצריכה ביצוע סקר שוק מקיף שיאפשר להגיע לשמות של הקבלים הטובים ביותר בתחום. תוכלו לבצע את הבירור הזה תוך שימוש בפלטפורמות שונות שזמינות עבורכם ברחבי הרשת, לדוגמא:

  • רשתות חברתיות
  • פורומים
  • לשונית הביקורות של גוגל

שיפוצים

תבדקו מקרוב את ההתנהלות של הקבלן

כדאי שתבררו פרטים אודות ההתנהלות המקצועית של הקבלן שייבחר על ידיכם. נסביר שזה צריך לבצע את עבודתו נאמנה מכל מיני בחינות, לדוגמא:

  • הצבה נכונה של מרצפות ברצפה
  • התאמה של העיצוב הכולל בהתאם לתוכנית שנקבעה מראש
  • עמידה בזמנים

שימו לב, לצד זאת, עליכם לבדוק שהקבלן מסתייע בספקים מקצועיים שלוקחים אחריות בכל הנוגע להובלת חומרי הבנייה. זהו עניין שלא מדובר בדרך כלל בקרב דיירים שמתכננים שיפוץ היות ויש חוסר מודעות בנושא. אם אתם רוצים להיות בטוחים ב – 100% בכל הנוגע להתנהלות הקבלן, עליכם לוודא שהוא מסתייע בספקים מוכרים כמו קבוצת יא גואטה. כך תוכלו ליהנות משקט נפשי בידיעה שהבית שלכם נמצא בידיים טובות.

 

תבקשו לקבל תוכנית מסודרת עם דד ליין

קבלן מקצועי יציג בפניכם תוכנית מסודרת שתאפשר להכיר בהליכים השונים שיבוצעו לאורך השיפוץ. נסביר שמדובר בדרך כלל בטבלת EXEL שמציגה את סדר הפעולות והתאריכים שבהם כל פעולה צפויה להסתיים. חשוב לבקש את התוכנית הזו טרם חתימה על חוזה עבודה משותף, כדי שתוכלו לבדוק מראש שהזמנים מתאימים לכם.

 

תנצלו את ההזדמנות ותגורו במקום מיוחד

השיפוץ עשוי לארוך זמן רב ואתם תצטרכו לחפש בית חלופי שיאכלס אתכם לחודשים הקרובים. נמליץ לנצל את ההזדמנות ולמצוא מקום מגורים מיוחד שיאפשר לכם לחוות את החיים קצת אחרת. אם אתם גרים למשל בבניין רב קומות, תוכלו לעבור לבית במושב וההפך. זה הזמן שלכם לצאת מהקופסא ולראות חיים אחרים, רגע לפני שתחזרו לביתכם האהוב שישנה את פניו באופן ניכר.

 

השורה התחתונה

אתם יכולים לנשום לרווחה, מכיוון שאתם יודעים כעת איך תוכלו לשפץ את הבית כמו שצריך. עכשיו ברור לכם שתצטרכו לערוך קודם כל בירור מקיף אודות טיבו של הקבלן שיבצע את העבודה בסופו של דבר. רק לאחר מכן, תוכלו להחליט על מקום מגורים זמני שיאפשר לכם ליהנות מאווירה אחרת.

שיפוץ הבית

אולי יעניין אותך גם