חיפוש

ארונות אמבטיה תלויים עבור בית מעוצב ומסוגנן

בשנים האחרונות חלה עלייה חדה ברכישות של ארונות אמבטיה תלויים, שכן הם הופכים כל חדר אמבטיה – גדול או קטן, למרשים ואלגנטי, ומוסיף פן יוקרתי לעיצוב הבית כולו.

אם אתם מעוניינים בחדר אמבטיה נוח ומעדיפים שארון האמבטיה שלכם לא יקבל רטיבות מהרצפה או יקשו על ניקוי חדר האמבטיה כולו – ארון אמבטיה תלוי הוא לחלוטין התשובה עבורכם.

ארון אמבטיה תלוי הוא למעשה ארון שנתלה על הקיר ואינו נוגע ברצפה כלל. מעבר ליתרון הפרקטיות שבארון האמבטיה התלוי – הוא מוסיף פן עיצובי יפהפה לחדר האמבטיה ולבית כולו.

 

התאמת הארון לחדר האמבטיה

בעבר הסתפקו אנשים רבים בכיור קטן בלבד, ולכל היותר הוסיפו ארון קטן לא מעוצב במיוחד בעל 3 דלתות לכל היותר.

בשנים האחרונות הביקוש לשלל ארונות אמבטיה תלויים עלה בצורה ניכרת, שכן הפתרון פרקטי ביותר מבחינת יעילות ניקוי החדר, שמירה על הארון לאורך זמן שכן הוא אינו נרטב מהרצפה וחשוב מכל – ארונות אמבטיה מעוצבים ותלויים מגיעים בשלל עיצובים במגוון סוגים, כך שניתן להתאים אותם לעיצוב הקיים של הבית.

המטרה הינה להפוך את ארון האמבטיה התלוי לחלק אינטגרלי בחדר האמבטיה וניתן להבליט אותם בדרכים רבות.

 

עיצוב חדש וקיים

כשניגשים לבחירת ארון אמבטיה תלוי, יש אפשרות לבחור את גודל הארון, את החומרים ממנו יהיה עשוי הארון וכן כל פרט עיצובי נוסף שתרצו.

מובן שניתן להתאים את גובה הארון ואת מיקומו בחדר האמבטיה בהתאם לצורך שלכם. לדוגמא – ניתן לבחור להתקין שני ארונות בגודל בינוני יחסית, בצבעים שונים, אחד לגבר ואחד לאישה.

ניתן לבחור חומר אחר וצבעים רבים לארונות האמבטיה התלויים, כאלו שיתכתבו בצורה הרמונית עם הריצוף הקיים בחדר האמבטיה, עם צבע הקיר, וכן עם אופי העיצוב בבית כולו.

ניתן להתקין כמובן גם ארון אמבטיה תלוי אחד גדול, עם מגירות גדולות וכיור גדול – הכול תלוי בהעדפות האישיות שלכם והתאמה לעיצוב הקיים בחדר האמבטיה.

 

עיצובים שונים לארונות אמבטיה תלויים

ארונות האמבטיה התלויים מגיעים במגוון רחב של דגמים שונים. קיימים דגמים אשר מטרתם לייצר תחושת חמימות בחדר האמבטיה, וקיימים בנוסף דגמים מינימליסטיים יותר שמשדרים פשטות ואלגנטיות.

קיימים סטים המשלבים מראות וכיורים מעוצבים אשר מתכתבים באופן מושלם עם ארונות האמבטיה התלויים – והם קיימים במגוון סוגים וקווים עיצוביים שונים.

לדוגמא, אם עיצוב ביתכם ברובו נוטה לכיוון הקלאסי, תוכלו לבחור בדגם ניאו קלאסי אשר מאופיין בקווים ריבועיים ועיגוליים אשר משדרים תחושת יוקרה. אם ביתכם מעוצב באופי כפרי, תוכלו לבחור בדגם המשלב מראה של עץ טבעי ובהיר ומעניק אווירה כפרית וטבעית יותר.

אם עיצוב הבית שלכם יותר צעיר ורענן, תוכלו להתאים ארונות אמבטיה תלויים בעיצוב מסגרתי יותר אשר מתאים לעיצוב הקיים בביתכם.

 

חלל מעוצב

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »