חיפוש

אלו פתרונות האחסון היעילים ביותר למשרד ועמדות העבודה

כשמדובר בפתרונות אחסון למשרד ולעמדות עבודה, אנחנו חושבים פרקטיקה. מצד אחד, יש צורך בפתרונות שתופסים מינימום נפח בחלל ומסוגלים לאחסן כמות גדולה של פריטים. מצד שני, יש צורך בפתרונות אחסון איכותיים, נוחים, וחדשניים. אלו פתרונות האחסון היעילים ביותר שמצאנו, למשרד ולעמדות עבודה

 

פתרונות לאחסון במשרד

 

ארונות

הרהיט הבסיסי ביותר לאחסון חפצים, כלים, מסמכים וכלי עבודה – ארון.

 

כך תתאימו ארון מושלם למשרד שלכם

כדי לבחור בארון שיהווה פתרון האחסון המושלם ביותר למשרד שלכם, שאלו את עצמכם את השאלות הבאות:

  • מה אתם רוצים לאחסן בארון? זה יכול להיות חפצים אישיים של עובדים, מסמכים, כלי עבודה קטנים או גדולים, ציוד משרדי, פלסטיקה וכלי אוכל לעובדים… יש חפצים, כמו מסמכים, שלהם מתאים ארון תאים. ארון עם תריס גלילה מתאים יותר לכלי עבודה קטנים ועדינים.
  • למי יש גישה לארון? למזכירה, לכל העובדים, רק לכם, ללקוחות? ייתכן שאתם זקוקים לארון עם לוקרים, שניתן לנעילה. לעומת זאת אם הארון נגיש לכולם, אפשר לבחור בארון עם דלתות הזזה לפתיחה קלה.

 

ארוניות מגירה

אופציה נהדרת ופתרון אחסון מושלם: ארוניות מגירות. לאחסון אביזרים שצריכים להיות בנגישות גבוהה, אך עם זאת היטב ומוגנים מגניבות וגם מאבק… ארוניות טובות הן כאלה שלא תופסות מקום רב ומכילות עד 200 ק"ג.

 

עגלות כלים

ארונית מגירות ניידת ועגלות אחסון מרובות תאים – פתרון מושלם לחפצים שצריכים לעבור בין עמדות. מתאים במיוחד למעבדות, מרפאות, ומקומות של עבודה יצרנית.

 

פתרונות לאחסון בעמדת העבודה

יש חפצים שצריכים להיות נגישים לעובד באופן מיידי, חפצים אלה נבחר לאחסן בעמדת העבודה עצמה.

 

עמדות עבודה

איך לבחור בעמדת העבודה המתאימה ביותר? התשובה פשוטה: זה תלוי בסוג העבודה!

לעבודת הרכבה נבחר בעמדת עבודה להרכבות, לעבודה על מחשב נבחר בעמדת עבודה למחשב, לעבודה הדורשת מלאכת כפיים או דיוק רב, נבחר בעמדת עבודה מתכווננת, לבקרת איכות – עמדת עבודה לבקרת איכות.

כדי ליצור התאמה מושלמת של עמדות העבודה, נבחר בעמדות עבודה של חברה מומחית בתחום של ריהוט תעשייתי. לא כל חנות לציוד משרדי מספקת עמדות עבודה מדויקות שמתאימות באופן מושלם לכל סוג עבודה! ריהוט תעשייתי הוא לא דבר של מה בכך, יש צורך לספק לעובד סביבה ארגונומית מכוונת לעבודה הספציפית שלו.

 

עמדות עבודה ניידות

עמדות עבודה ניידות הן צורך וגם פינוק. זה גם מאפשר להעביר נתונים בין עובדים ולעבוד כצוות, וגם מאפשר לעובד לעבור בין חללי עבודה שונים ולשתף פעולה עם מגוון עובדים. כיום בעידן העבודה ההיברידית אנו מודעים לחשיבות של ניידות. עובד שצריך לשבת בעמדה אחת במשך שעות רבות עשוי לחוש התנוונות ומרמור.

בבואנו לבחור ריהוט תעשייתי אנו מחפשים רהיטים מושקעים, אסתטיים וסופר פרקטיים. כאלה שעונים על הצורך המדויק שלנו. פתרונות האחסון למשרד ולעמדות עבודה של פמפלה הם בדיוק כאלה.

ריהוט תעשייתי

אולי יעניין אותך גם

עיצוב בית
טיפים לעיצוב הבית

הבית הוא המקום שבו אנו מבלים את רוב זמננו ולכן חשוב שהוא יהיה מקום נעים ומזמין. עיצוב הבית הוא תהליך אישי שמאפשר לכם להביע את

קראו עוד »
לשמור על ריהוט גן
איך לשמור על ריהוט גן?

ריהוט גן מוסיף קסם ופונקציונליות לחללים החיצוניים שלנו, ומספקים אזור נוח ומזמין להירגע ולחבר. עם זאת, חשיפה לפגעי מזג האוויר עלולה לגבות מחיר מריהוט הגן

קראו עוד »