חיפוש

איפה קונים כלים סניטריים?

הכלים הסניטרים בבית משפיעים באופן ישיר על עיצובו, הם יכולים להוסיף טאצ' עיצובי מעניין והם גם יכולים לגרוע מהעיצוב הקיים. לא לחינם אנשים הבונים את ביתם או אפילו כאלה העורכים שיפוצים בביתם הישן, מחפשים לרכוש כלים סניטרים דווקא במקום אמין, איכותי בעל שם מוביל בתחום. כאן ריכזנו עבורכם מידע על לייקס ישראל, החנות המובילה לכלים סניטריים יוקרתיים וממותגים שיתנו את הטאצ' העיצובי בחדר.

 

מה מיוחד בכלים הסניטריים של לייקס

חברת לייקס ישראל מייבאה את מיטב המותגים של הכלים הסניטריים. מי שרוצה לשלב חדשנות, איכות, מיתוג ויוקרה, פונה לרכוש כלים סניטריים אצל לייקס ישראל. כנסו גם אתם לאתר החנות, כך תוכלו להנות מהמוצרים הסניטרים המיוחדים Lakes Israel כלים סניטריים יוקרתיים.

 

אילו מותגים מובילים בתחום?

לייקס ישראל מייבאה את המותגים המובילים של הכלים הסניטרים. כאן ריכזנו עבורכם את המותגים המובילים בתחום.

 

WERIT JOMO 

מדובר בחברה גרמנית הקיימת כבר מעל למאה שנים. חברה זו מייצרת ניאגרות סמויות במבחר ענק. חומרי הגלם שלה איכותיים מאוד והיא מספקת גם חלקי חילוף למוצרים שלה, גם כאלו שנמכרו לפני חמישים שנה… לייקס ישראל היא יבואן רשמי של המותג jomo וככזו היא גם מספקת שירות מלא למוצרי החברה.

 

AXA

מדובר בחברה איטלקית המייצרת כלים סניטריים כבר קרוב לשלושים שנה. מוצרי החברה ידועים בשל עיצובם החדשני הנותן דגש לפונקציונליות השימוש בו. לייקס ישראל היא יבואנית רשמית של המותג וככזו, היא גם מספקת שירות על מוצרי החברה.

 

KERASAN

מדובר בחברה יצרנית שהפכה למותג תודות לאיכות הכלים הסניטרים שהיא מייצרת. כמו שאפשר לשמוע על שם החברה, היא איטלקית והיא מייצרת ברזים, כלים סניטרים ומגוון אביזרים נוספים. לחברה יש וותק של מעל 50 שנה ורמת הגימור שלה ידועה כטובה במיוחד. לייקס ישראל היא יבואנית רשמית גם של מוצרי KERASAN.

 

SANELA 

מדובר בחברה המייצרת כלים סניטריים בעיקר לגופים ציבוריים. המוצרים המיוצרים בחברה זוכים לאהדה רבה בגלל החדשנות שהם משלבים. מוצרי החברה ידועים באיכותם ובאמינותם.

 

HANSA

בשוק הכלים הסניטריים יש תחרות לא קטנה. חברה זו הצליחה להיות המובילה למרות התחרות הענפה. היא מייצרת ברזים מעוצבים וממותגים. מוצרי החברה ידועים בקלות ההתקנה שלהם. הם גם בטוחים לשימוש ומשך חייהם ארוך. לייקס ישראל היא יבואנית רשמית של מותג זה ואם אתם רוצים להנות משירות על רכישת המותג, אתם מוזמנים לפנות ישירות ליבואנית הרשמית.

 

לסיכום

קיים מגוון גדול של כלים סניטריים. אך כפי שראינו, ישנם מותגים מובילים המתאימים למי שמחפש לרכוש מוצר איכותי, אמין ומעוצב. המוצרים הסניטריים הממותגים מוסיפים אלמנט עיצובי רב עוצמה לחלל חדר השירותים והאמבטיה. כאן סיכמנו את המותגים המובילים בתחום. את כל המותגים הללו תוכלו להשיג אצל לייקס ישראל המובילה.

ברז

 

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »