חיפוש

איפה הכי כדאי להשכיר משרדים בתל אביב?

מי שגר בתל אביב או מסתובב ברחובותיה בשנים האחרונות יודע שיש לא מעט משרדים להשכרה ברחבי העיר. המגוון הגדול גורם לבעלי עסקים וארגונים שונים להיאבד ולתהות – איפה הכי כדאי להם להשכיר את המשרד ברחבי העיר? כדי לסייע למי שנתקלו בתהייה זו, יצאנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק וחזרנו עם פרטים שאתם צריכים להכיר מקרוב.

 

תכירו קודם את הרקע שהוביל אותנו לכתוב את המדריך החשוב הזה

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים שיאפשרו לכם להחליט איפה יהיה ממוקם המשרד הבא שלכם, עליכם לדעת כי המדריך הנוכחי נכתב לאחר ששמענו על מכרים שסגרו חוזה במשרד באזור מסוים בעיר ולאחר כמה ימים הם התחרטו. תוהים מדוע הגיע חרטה כל כך מהר? זה פשוט, בגלל הסביבה. הם גילו שמסביב למשרד שהשכירו יש ערימות של זבל, צואה של כלבים ומה לא. אתם בטח מבינים שאין מדובר כאן במקום שכדאי להזמין אליו לקוחות. כשהם סיפרו לנו על כך, הבנו כי עלינו לצאת ולבדוק את העניין. לכן, פנינו אל בעלי משרדים מתל אביב ושאלנו אותם את השאלה שמופיעה בכותרת המדריך. לשמחתנו, מעל ל – 40 בעלי משרדים סייעו לנו וציינו את דעתם. אנחנו בחרנו את הדעות המובילות שיקלו עליכם בבחירה.

 

איפה הכי כדאי להשכיר משרדים בתל אביב? התשובה של אלי

אלי שוכרת משרד במגדל נצבע בתל אביב. לדבריה, היא חיפשה לא מעט משרדים להשכרה בתל אביב לפי שסגרה חוזה במקום הנבחר. היא ציינה בפנינו שהיה לה חשוב העיצוב של המשרד. שכן, היא רצתה שיהיו בו חללי עבודה נוחים ומזמינים לעובדים שלה. אלי אמרה לנו שהיא ממליצה בחום לבדוק פרטים במגדל המדובר ולהבין שזו תהיה החלטה נבונה.

 

איפה הכי כדאי להשכיר משרדים בתל אביב? התשובה של חן

חן שוכר משרד במתחם שרונה בתל אביב. חשבנו לכתוב לכם פרטים אודות המקום, אבל סביר להניח שאין צורך בכך, פשוט כי אתם בטח מכירים אותו. המשרדים במתחם שרונה מאפשרים לחן ולעובדים שלו ליהנות מסביבה צעירה. אם לא די בכך, בכל צהריים, חן יוצא עם העובדים לארוחה מפנקת באחת המסעדות שנמצאות בקרבת מקום. יש יותר טוב מזה תגידו?

 

איפה הכי כדאי להשכיר משרדים בתל אביב? התשובה של דן

דן המליץ להשכיר משרד בשדרות רוטשילד. הוא ציין בפנינו שיש לו הרבה סיבות שגרמו לו לבחור דווקא במיקום הזה:

  1. יש חניונים בקרבת מקום
  2. יש אפשרויות רכיבה עם אופניים עד המשרד
  3. יש אווירה יוקרתית באזור
  4. יש הרבה מסעדות מסביב

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת איפה הכי כדאי להשכיר משרדים בתל אביב. כעת, כשיש לכם את הפרטים, נותר לכם רק לבחור את המקום המתאים לכם ביותר ברחבי העיר. שיהיה בהצלחה!

כסף ובית

 

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »