חיפוש

אילו הדברים שאתם צריכים לפני שאתם מחליטים להקים בריכה ביתית

כאשר גמלה בליבכם ההחלטה ואתם מחליטים להגשים חלום ולבנות ולהקים בריכה פרטית משלכם, יש כמה דברים שתצטרכו לדעת לפני שאתם מוציאים את התוכנית הזו לפעולה.

הרעיון של הוספת בריכה פרטית בוודאי קוסם לכם, אך ההחלטה של הקמה של בריכה פרטית משלכם עלולה להיות לא פשוטה עבור כמה מהאנשים, ועדיף להכיר את הנושאים לעומק

החל מהתכנון הראשוני של הבריכה.

 

תקינות ומדידה

לאחר שקיבלתם החלטה חד משמעית שאתם מגשימים חלום ומקימים בריכה פרטית, הבריכה תהפוך להיות גורם משפיע כל מה שמסביב אליה. אם מדובר בבריכה חיצונית או מקורה, קחו בחשבון שתצטרכו לקבל אישורי בנייה מהרשות המקומית שאליה אתם משויכים, וכן גם את מיקום וגודל הבריכה.

טעות במדידה עלולה לגרור ממכם זמן וכסף מיותרים. התכנון יהיה חייב לעמוד בתקן החוק לתכנון בריכה, לכן מאוד חשוב לבחור בקבלן בנייה שיש לו יכולות וניסיון מקצועי בתכנון והקמה של בריכות מכל מיני סוגים.

 

בוחרים סוג

בריכות שקועות באדמה

בריכת בטון היא הבריכה הפופולרית ביותר בבתים פרטיים. זאת מכיוון שבטון הוא אחד מהחומרים הכי חזקים, הוא שומר על צורתו ועל האיכות שלו לאורך שנים רבות, מה שהופך את השימוש בו לכדאי במיוחד. אך, עבודה עם בטון עלולה להיות מורכבת, יציקת הבטון מתבצעת פעם אחת והתוצאה היא בלתי הפיכה. לכן, החשיבות לקבלן מומחה צריכה להיות קריטית ועליכם לבחור קבלן בעל מיומנות גבוהה החל עוד משלבי המדידה.

 

בריכות קשיחות

לרוב, הבריכות השקועות באדמה נחשבות ״לדבר האמיתי״ אך לא לכולם מתאימה הפרוצדורה הזו. באמצעות בריכה קשיחה, תוכלו להנות מבחינת המראה וההרגשה אפילו באמצעות של בנייה של דק מסביב. בדרך כלל תוכלו לרכוש בריכה ריבועית קשיחה עם עמודי מתכת, אותה מציבים במקום הרצוי ואז באמצעות נגר בהזמנה אישית תוכלו להשיג דק מסביב הבריכה.

מבחינת המראה, זה יראה לכם כמו בריכה שקועה, אך הדק עצמו מחייב תחזוקה לתווך ארוך, כמו הניקיון צביעה מחדש כל כמה שנים ועוד. אך לכל אחד יש ההתאמה והרצון שלו לבריכה, וכיום יש מגוון רחב של בריכות ביתיות שתוכלו להתאים לביתכם.

 

תחזוקה שוטפת

לפני שאתם בונים את הבריכה החלומית שלכם, חשוב להבין שיש עלויות תחזוקה לא קטנות. מלבד העלויות, יש כמה מאמצים שצריך לנקוט כדי לתחזק את הבריכה החדשה שלכם.

הברירה היא להיות מוכנים לתחזק את הבריכה ולהשקיע בה, או להשכיר איש מקצוע שיבוא לטפל בבריכה לפחות פעם בשבוע. אך חשוב מאוד לקחת זאת בחשבון ולא להניח את הבריכה שלכם ולהימנע מנזקים וחיידקים לא רצויים.

 

לסיכום

תחילה עליכם להבין טוב איזה סוג של בריכה אתם רוצים לבנות. לאחר מכן, וודאו שיש לכם את כל האישורים הדרושים לכך ואז מצאו קבלן אמין ומקצועי לביצוע העבודה. חשוב לקחת את העלויות ואת התחזוקה בחשבון ולא להזניח את הבריכה שלכם בשום מצב.

חלל מעוצב

 

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »