חיפוש

איך תולים וילון רומאי?

בין אם עברתם לבית חדש, או שאתם רוצים לחדש ולרענן את נראות הבית הנוכחי, חשוב לדעת כי לווילונות יש חשיבות גדולה למראה החדר והבית.

וילונות מספקים לנו את הצל הנדרש במהלך היום, כמו גם את הפרטיות ההכרחית.

אז איזה וילון הוא הכי טרנדי והכי מומלץ?

הווילון הכי חם בשוק היום הוא הווילון בסגנון הרומאי, אשר לפעמים ניתן לשלב עם סגנון אוסטרי נפוח יותר. בשביל לבחור את הווילון הנכון לנו יש להתחשב בעיצוב החדר, צבעיו, ומה נרצה להביא אליו. האם נרצה להביא אור, מרחב, או מעט יותר פרטיות?

 

מהו וילון רומאי?

וילון רומאי מעוצב בסגנון נקי עם תפירות מדויקות ורחבות אשר מקנות לו נראות קלאסית ויוקרתית. היתרון בעיצוב רומאי הוא כי נוכל להזמין וילון זה מכל סוג של בד שרק נרצה ובכך להתאים את הווילון לסגנון העיצוב הנוכחי שלנו.

כמו כן, ניתן להזמין וילון עם מנוע חשמלי הנסגר באמצעות שלט, או פשוט לתלות וילון קלאסי פשוט. את הווילון ניתן לעצב באופן קלאסי, עם קפלים מודרניים, או אפילו לשלב עם סגנון אוסטרי נפוח.

 

מה נוודא לפני התליה?

לאחר שבחרנו את הבד והעיצוב, עלינו להתחשב במספר אלמנטים טרם ההזמנה והתלייה של הווילון:

 

אזור ההתקנה

עלינו למדוד היטב את אזור החלון ואף לחשוב היטב על סוג המוט עליו יתלה הווילון. את המוט נרכוש ברוחב גדול יותר מרוחב החלון, עד עשרה ס"מ.

 

אורך ורוחב

רק לאחר מכן תוכלו להחליט מה יהיה אורך הווילון שתזמינו, וזאת על מנת שלא תקנו סתם וילון שאחר כך תצטרכו לקחת לתפירה.

 

איך נתלה?

לאופן התלייה יש שתי אפשרויות:

 

תלייה עצמאית

במידה ותרצו לתלות את הווילון בעצמכם חשוב מאד שתפנו לעצמכם עמדה נקייה לעבודה, ותבצעו הכול בזהירות רבה. יש להכין מראש את כל הכלים וקודם כל לתלות את המוט בעזרת מושבות ורק אז להשחיל את הווילון.

 

איש מקצוע

במידה ובחרתם בווילון רומאי עם מנוע חשמלי, מומלץ לשקול את שכירת שירותיו של מתקין מקצועי. היות ומדובר בהתקנה מעט יותר מסובכת, מומלץ שאיש מקצוע יוודא שהכול הותקן כשורה וללא סכנה.

שירותיו של מתקין מקצועי יעלו לכם כ-200 ₪, אך כך תוכלו לוודא כי לא צפויה סכנה כלשהי באזור התליה, במיוחד אם ישנם ילדים בבית. איש מקצוע ידע למדוד כראוי את האזור ובזהירות רבה יבצע את כלל העבודה בהתאם למטרה המבוקשת.

 

לסיכום

וילון בסגנון רומאי הוא הטרנד חם כרגע בתחום עיצוב הבית. הוא מקנה נראות קלאסית ויוקרתית אשר אותה ניתן לשדרג מעט עם קפלים או נפח. כמו כן, נוכל לבחור כל סוג בד וצבע שנרצה. חשוב להיזהר בעת התקנת הווילון, במיוחד אם הוא חשמלי, ואף לשכור את שירותיו של מתקין.

 

חדר שינה

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »