חיפוש

איך תבחרו כריות נוחות ויפות לחדר השינה שיחזיקו לשנים

כריות בחדר השינה הן סוגיה מאוד מעניינת. מצד אחד, עבור המון אנשים הן חלק בלתי נפרד מהנוף הכללי בחדר, מצד שני הן צריכות להיות אורטופדיות ונוחות משום שאנו ישנים עליהן במהלך השינה שלנו, ובנוסף עם כל זאת – צריכה להיות האיכות המירבית שתבטיח לנו שינה עמוקה ונוחה יחד עמן.

אז איך מומלץ לבחור את הכריות הרלוונטיות עבורנו?

 

המילוי לכרית – הוא דבר עיקרי

המילוי שאנו בוחרים לכרית הוא לא דבר תפל, אלא עושה שינוי ופלאים של ממש. בגדול, הכרית צריכה לשמור על הגוף שלנו מאוזן במהלך השינה, וכן לתמוך בעמוד השדרה ובראש שלנו. ישנם סוגי מילוי שונים ובינהם הולופייבר, נוצות, כותנה, הולופיל ועוד. מרבית הכריות הסטנדרטיות ממולאות בהולופייבר, וסוג איכותי יותר הוא ההולופיל. כמו כן מילוי הנוצות היה הנפוץ ביותר בעבר, אך עם הזמן השתנה המילוי וכיום הנוצות אינן פופולריות.

 

תמיכה אנטומית – בהחלט תיצור שוני

כשאנו בוחרים כרית, חשוב מאוד שהיא תהיה בעלת תמיכה מושלמת לגב, לראש ולעמוד השדרה שלנו. ישנן כריות רבות שאפשר לתאם ספציפית לגוף שלנו, וכמובן שישנן כריות לתצוגה בחנויות, שניתן לשכב עליהן ולא להרגיש לא בנוח. מי שישן על גבו, מומלץ שיקח כרית נמוכה (אך לא נמוכה במאוד מכיוון שזו מתאימה דווקא לאלו שישנים על הבטן). ומי שישן על הצד, צריך תמיכה גבוהה של הכרית, בהתאם לרוחב כתפיו.

 

כל היופי הוא בכריות עם אופי

ישנן דרכות קושי לכריות השונות, ולכל אחת אופי שונה. ישנה את הכרית הרכה, שהיא לרוב דחוסה בנוצות או בחומר זול כזה או אחר, והיא מתאימה לאנשים שלא אוהבים להרגיש את הכרית הכבדה במהלך שנתם. ישנם כריות עם דרגת קושי בינונית, שהן תומכות בחוליות הגב ובצוואר, והן יותר מתאימות לאנשים שסובלים מבעיות גב. המגוון הוא רחב, והיופי בו הוא שרק צריך לבחור על פי הנוחות שלנו בלבד.

 

כיסוי הכרית ימקסם אותה משמעותית

ישנם גם כיסויים רבים לכרית עצמה, וניתן לבחור בכיסויים השונים שכן הם לא חלק ממבנה הכרית עצמה. הכיסויים המומלצים הם כיסויים העשויים מכותנה, או בד טבעי משום שכך הבד נושם במהלך הלילה, ומונע למשל הזעת יתר, ספיגה של לחות ועוד. כמו כן גם כיסוי העשוי ממשי יהפוך את חווית השינה שלכם לטובה יותר. הכיסויים הם מגוונים, והם בשלל הצורות והצבעים. לכן מצאו את הכיסוי המתאים ביותר לחדר השינה שלכם.

 

הכרית האידיאלית תשמש אתכם שנים

אין סיבה לדאגה, כיום יש המון אופציות ומומחים רבים אשר יכולים לייעץ לכם ולעזור. כמו כן, ליעילות המקסימלית מומלץ להיוועץ עם אורטופד או מומחה לשינה, ולהתרשם מהמידע שיש להם להציע ובכך לגבש לכם דעה. זכרו כי אם תשקיעו בה עכשיו – היא לא תבגוד בכם בהמשך. היא תשמש לנוחיותכם למשך שנים קדימה.

מיטה זוגית

 

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »