חיפוש

איך הכי נכון לעצב את המטבח שלכם

בין אם אתם מעצבים מטבח מודרני ובין אם מטבח כפרי מומלץ לעשות זאת באמצעות מעצב מקצועי על פי הסגנון והאופי שלכם.

המאמר ייתן טיפים איך הכי נכון לעצב את המטבח שלכם.

 

עיצוב מטבחים בצורה מקצועית

תכנון מטבח לבית חדש או לאחר שיפוץ דורש הקפדה על הפרטים הקטנים בהתאם לצרכים שלכם ולעיצוב הכולל של הבית. ניתן אומנם לקנות מטבח מוכן מראש אך מטבח בהתאמה אישית יפלס לכם את הדרך למטבח בקונספט אחר שמאפיין את הסגנון האישי שלכם. מומלץ לפנות ליועץ מטבחים כמו דניאל מטבחים ולקבל שירות מקצועי והארות לדברים שלא חשבתם עליהם. מדובר על עיצוב איכותי ללא פשרות שאולי יעלה לכם יותר אך יישאר איתכם לאורך שנים בהתאמה לתפאורה בבית, לנוחות, לדקורציה ולשיטתיות טובה יותר. תוכלו לבחור בארונות מטבח כפריים מעץ טבעי או בצביעה בתנור, קלפות מהודרות, אי שישמש אתכם כמשטח עבודה ולארוחות משותפות, מגרות ופתרונות אחסון אופטימליים, כיור מעוצב, פרזול מתאים, שיש ועוד. כאשר מומחים מעורבים בעיצוב המטבח תוכלו גם להכניס אלמנטים המוטמעים בקירות, מסכים אלקטרוניים, אבזור משוכלל וגופי תאורה חדשניים.

 

הטרנד האחרון – מטבח אנגלי

מטבח אנגלי עשיר בעוצמה הוא טרנד חדשני שיעניק לכם חוויה מיוחדת ועיצוב מושלם למטבח. מדובר על ארונות מטבח לבנים בעיצוב קלאסי עם חריטות וגילופים. זוהי אומנות לשמה המעוצבת בסגנון עתיק שיחזיר אתכם אחורה בזמן. המטבח עשוי מעץ מלא שניתן לגלף בהתאמה אישית, משטחי עבודה פרקטיים עם פתרונות אחסון אופטימליים ואי. באמצעות יועץ מטבחים ניתן להזמין מטבח אנגלי ומיוחד שיוציא לאורחים שלכם את העיניים ולכם יאפשר נוחות, אלגנטיות ויוקרתיות המותאמים לגודל המטבח שלכם.

 

עיצוב מטבח מודרני שחור

הצבע השחור הוא צבע אלגנטי ויוקרתי שמתאים לכל צבע אחר בבית. מדובר על גוון פחם דמוי זכוכית מבריק או מט שניתן לשלב גם עם צבע לבן או אפור. השחור אומנם משתלב יפה מאוד במטבחים מודרניים אך בהחלט גם יכול להשתלב בעיצוב כפרי או עתיק. ניתן לשלב קיר בריקים או אבן, משטח עבודה קרמי שההרמוניה בין האלמנטים השונים תיצור אווירה כפרית וייחודית ותעניק למטבח תפאורה מהודרת.

 

עיצוב מטבח כפרי שאי אפשר להתעלם ממנו

מטבח כפרי מעוצב ומתוכנן על ידי מומחים יספק לכם חומרי גלם איכותיים ועמידים לאורך שנים. מדובר על עץ טבעי שאינו מתנפח ואינו חדיר למזיקים כיוון שהוא בנוי מעץ דחוס. את העץ ניתן לצבוע על פי בחירה אישית או להשאיר אותו בצבע הטבעי שלו על פי בחירתכם. בדומה למטבח האנגלי, ניתן לגלף על העץ, להתאים פרזולים מעוצבים ולהתאים את המטבח לחלל גדול או קטן. המטבח הכפרי הוא מטבח ידידותי לסביבה ללא חומרים כימיים או מזיקים. לסיכום, ככל שתקבלו את הייעוץ המתאים, כך גם המטבח שלכם יהיה הנכון לכם ביותר.

 

חלל בעיצוב אישי

אולי יעניין אותך גם

עיצוב פנים
3 סיבות להיעזר במעצבת פנים

עיצוב פנים היא עבודה יצירתית, שמעוגנת בידע ובכללים של יסודות העיצוב, כמו קומפוזיציה, פרופורציות, צבעים ותאורה. בנוסף, מעצבי פנים מיומנים ובעלי ניסיון מביאים איתם כישורים

קראו עוד »