חיפוש

לא רק בקיץ: איך מבלים בברלין בחורף?

ברלין מככבת ברשימת מוקדי התיירות האהובים ביותר בקרב תיירים מישראל והיא מושכת את חובבי חופשות אורבניות מכל הסוגים והמינים. אבל אם חשבתם שחופשה שכזו אפשרית רק בחודשי הקיץ, תשמחו לגלות שברלין לא פחות תוססת וצבעונית גם בחודשי החורף.

ברלין ידועה כיעד תיירות תוסס והיא מפורסמת בזכות פסטיבלי קיץ באוויר הפתוח, הופעות חיות והמון אטרקציות נהדרות. עם זאת, חופשה קיצית בברלין יקרה משמעותית לעומת עונות אחרות בשנה, מה שמביא אותנו לחורף הברלינאי והקסם שהוא טומן בחובו.

 

ברלין בחורף – למה לצפות?

ראשית, אל תיבהלו מכל האפור הזה, זוהי רק תפאורה ולכן כדאי להסתמך בדקות הראשונות על חושים אחרים – חוש השמיעה יביא לאוזניכם מנגינות חג מולד משמחות ובעזרת חוש הריח תוכלו להתענג על ריחם של מאפים מתוקים ויין חם. עכשיו תפתחו את העיניים ותהנו – אורות חג מולד, שווקי כריסמס ואטרקציות חורפיות שרק מחכות שתגלו אותן.

ברלין בחורף

למי מתאימה חופשה חורפית בברלין?

בקצרה: לכל מי שלא פוחד מקצת קור ומשקעים חורפיים. אבל ברצינות, רומנטיקנים, חובבי היסטוריה ותרבות, מי שחושקים במסע קולינרי טעים ואפילו משפחות עם ילדים, אם כי עבורן כדאי להזמין מראש רכב שכור, מלון מרכזי וכרטיסים לאטרקציות מקורות.

 

איפה מבלים?

יש לא מעט אטרקציות ופעילויות בברלין בחודשי החורף, חלקן באוויר הפתוח:

  • שווקי חג מולד: מאפים מתוקים, משקאות לוהטים, דוכני מזכרות ובעיקר אווירה שרואים בסרטים. זה אמיתי לגמרי! זה גם המקום לציין מתחמי החלקה על הקרח הפתוחים בסמוך ופסטיבל אבק כוכבים שנמנה גם הוא ברשימת האטרקציות המנצחות.
  • מוזיאונים: זוהי תקופת השיא של המוזיאונים, לכן כדאי לרכוש כרטיסים מראש או לתזמן את הביקור ל"לילה הארוך של המוזיאונים" בו הם פתוחים (כמעט) חינם. בין המומלצים – מוזיאון העתיד והמוזיאון לאמנות עכשווית.
  • שופינג: אין כמו הסיילים של תקופת חג המולד כדי לחמם את הלב. הגדילו מראש את מסגרת האשראי כי המחירים מצוינים והמבחר גדול. אפרופו הליכה מרובה, יש לא מעט סיורים ברחבי העיר מושלמים לימים הקרירים, בעיקר זה שעובר במנהרות המסתוריות שמתחת לעיר.

לאטרקציות נוספות ופרטים מעניינים על ברלין הקליקו https://myberlin.co.il ותהנו.

ברלין בחורף

איך מגיעים?

מחירי הטיסות בחורף צונחים יחד עם הטמפרטורות, מה שבהחלט מוסיף לכיף הגדול. אם תזמינו כרטיסים מראש תוכלו ליהנות ממחירים אטרקטיביים במיוחד (לעיתים פחות מ-100 דולר לנסוע, הלוך ושוב), למעט ימי חג המולד שנחשבים יקרים יותר.

 

מה לובשים?

חם. פשוט ככה – אירזו ביגוד תרמי איכותי, רצוי דק, לצד אביזרים משלימים (כפפות, כובע, גרביים וכיו"ב) ואל תשכחו מטריה חזקה ומעיל סופר מחמם. גם שקיות חימום לא יזיקו.

לסיכום, אם צניחת הטמפרטורות לא מפחידה אתכם, ברלין היא יעד מופלא לחופשה חורפית עם המון הפתעות שיחממו לכם את הלב וגם את הקיבה.

ברלין בחורף

אולי יעניין אותך גם

מדריך מקיף למחסני עץ
מדריך מקיף למחסני עץ

מחסני עץ היו מרכיב עיקרי בתעשיות שונות במשך מאות שנים, ומציעים שילוב של קסם כפרי, עמידות ופרקטיות. מבנים אלה, עשויים מעץ יציב ותוכננו לפתרונות אחסון

קראו עוד »
הדפסה על קנבס
הדפסת תמונות על קנבס

מאז פריצתו של העידן הדיגיטלי, כמעט ונעלמו אלבומי התמונות הפיזיים מחיינו. אנחנו כבר לא מעלעלים באלבומים הישנים כדי להיזכר באירועים, אלא גוללים בטלפון. עם זאת,

קראו עוד »