חיפוש

איך לתפור את הוילונות שתמיד רציתם לבית

תמיד חלמתם שבבית שלכם יהיו וילונות בדיוק בטעם שלכם? היום זה אפשרי. ערכנו עבורכם מדריך פשוט וקל, באמצעותו תוכלו לתפור וילונות לפי טעמכם האישי. איך לתפור את הוילונות שתמיד רציתם לביתם? קדימה, בואו נתחיל.

 

הקדמה

תפירה של וילונות לבית, היא דרך המצריך ידע. אך באמצעות מספר שלבים וכללים לא מסובכים, תוכלו לקבל את הבסיס באמצעותו תוכלו לתפור את הוילון שתמיד רציתם.

 

איזה כלים דרושים על מנת לתפור וילונות

על מנת לתפור וילונות, ישנם מספר כלים להם תזדקקו בעת המלאכה. ראשית, תצטרכו מוט וילון, אשר יותקן מעל החלון.  שנית, תצטרכו את הבד ממנו תרצו לפור את הוילון. בעת קניית הבד, תזדקקו לשני בדים. האחד, לבטנה עבור הוילון, השני, עבור הוילון עצמו. שלישית, הכלי החשוב ביותר למלאכת תפירת הוילון היא מכונת תפירה. ברנינה ישראל מספקת מגוון רחב של אביזרים ומכונות תפירה באיכות הטובה ביותר, כך שתוכלו להצטייד בכלל הציוד הנדרש. כעת, לאחר שכלל הציוד בידכם, ניתן להתחיל את מלאכת התפירה.

 

בחירת הבדים

בכדי לבחור את הבד המתאים ביותר, עליכם לקחת בחשבון מספר גורמים. קחו בחשבון את החדר לו הוילון מיועד, את גובה התקרה של החדר, וכן את סגנון העיצוב שלו. חשבו האם על הוילון אותו אתם עומדים לתפור להיות פרקטי ולשרת מטרה מסוימת, או שמא הוילון נועד למראה אסתטי בלבד.

 

 שלב ראשון –  ביצוע מדידות וגזירות

לפני הכל, יש להתקין את מוט הוילון מעל החלון, על מנת שתוכלו למדוד את אורך הוילון הרצוי לכם. לאחר ההתקנה, תוכלו לבצע מדידה מדויקת, כך תוכלו לקבל את מידות האורך והרוחב של הוילון הרצוי. לאחר קבלת המידות, תוכלו לגזור את הבד הרצוי בהתאם למידות.

 

שלב שני – הרכבת הבטנה

לאחר שמדדתם וגזרתם את הבד, מגיע שלב הכנת הבטנה. גם כאן, עליכם לבצע מדידות וגזירות לבטנה, אך בכדי לאפשר מכפלת, עליכם להוסיף כ – 25 ס"מ לאורך הבד. בחלק העליון של הוילון, יש להשאיר מקום על מנת להשחיל לדרכו את הלולאות או המוט.

 

שלב שלישי – התפירה עצמה

לאחר שהשלמתם את השלבים הקודמים, תוכלו להתחיל במלאכת התפירה. בשלב זה, כדאי להתחיל עם המכפלת הנמצאת בחלק התחתון של הוילון. לאחר מכן, יש לתפור את הבטנה של הוילון. לאחר שתפרתם את הבטנה, תוכלו לסיים את התפירה והקפלים, ולאחר מכן לחבר את הלולאות דרכן מושחל מוט הוילון. כעת לאחר התפירה, תוכלו לעצב את הוילון, ולהוסיף לו דוגמאות או רקמות על מנת לשדרג את המראה.

 

לא רק וילונות – תפירה באמצעות מכונת תפירה

כל הכבוד! הצלחתם לתפור וילונות לבית. אך הדבר לא נגמר כאן. לאחר שרכשתם מכונת תפירה, תוכלו להמשיך ולתפור וילונות מעוצבים ליתר חדרי הבית, ולתפור דברים נוספים לבית או לעצמכם לפי טעמכם האישי.

וילונות

אולי יעניין אותך גם

עיצוב פנים
3 סיבות להיעזר במעצבת פנים

עיצוב פנים היא עבודה יצירתית, שמעוגנת בידע ובכללים של יסודות העיצוב, כמו קומפוזיציה, פרופורציות, צבעים ותאורה. בנוסף, מעצבי פנים מיומנים ובעלי ניסיון מביאים איתם כישורים

קראו עוד »