חיפוש

איך לשמור על ריהוט הגינה לאורך שנים

ריהוט חיצוני לגינות וחצרות צריך להיות עמיד בכל מזג אוויר ובכל טמפרטורה וזאת כדי שלא נצטרך להחליף אותו לעיתים קרובות. שמירת הריהוט מתחילה כבר במעמד הקנייה, חשוב לקנות רהיטים מחומרים עמידים גם בפני השמש החמה וגם בפני גשמים. ישנם הרבה מקומות שמוכרים ריהוט ייעודי לגינה, אשר מומלץ לקנייה. לאחר שבחרנו את הריהוט המתאים כדאי להשקיע בכיסויים איכותיים על מנת לשמור על כריות הנוי וריפודי הספה.

 

קניית רהיטים מחומרים עמידים למים

כפי שכתוב לעיל, יש חשיבות בבחירת החומרים. מומלץ לקנות רהיטים עמידים למים שלא יהרסו מהלחות הגבוהה או ממי הגשמים. זה יכול להיות מתכת, או מעץ מצופה לכה. אם התקציב שלכם נמוך אז אפשר גם כיסאות פלסטיק הידועים בעמידותם. בכל אופן, לא מומלץ לרכוש ספות מבד או מעור שכן יכול להיווצר טחב מהלחות או לאבד צבע ולדהות מהשמש הישירה. בבחירת רהיטי מתכת חשוב לבחור במתכת איכותית עמידה לגשם שלא מקבלת חלודה כמו אלומיניום, כאשר אפשר גם לשלב זכוכית למשל שולחן זכוכית עם רגליים ממתכת. המגוון באמת גדול ואתם יכולים להתייעץ עם המוכרים בחנות.

 

שימוש בכיסויים

גם אם מדובר בריהוט איכותי ועמיד, עדיין מומלץ לכסות את ריפוד הספה או את כריות הנוי. הכיסוי צריך להיות אטום או עמיד למים. גם פה ישנו מגוון גדול. ניתן לקנות כיסויים שמתלבשים בקלות, מגיעים במבחר צבעים וגדלים ואפשר לכבס אותם. בנוסף, יש גם את האלמנט העיצובי שנותן נופך אחר לחצר. ריהוט גן מגיע בדרך כלל בגוונים אחידים עם פלטת צבעים לא מגוונת מספיק ואת זה אתם יכולים לשבור עם הכיסויים. כריות נוי מכוסות ברפילקה מעניינת תיתן לחצר שלכם טאץ' אחר וגם כאמור ניתן להחליף כל כמה שנים כדי לרענן את המראה.

 

שינויי טמפרטורות

רהיטים מאלומיניום או פלדה עומדים בשינויים בטמפרטורות. בנוסף, יש גם את רהיטי הקש הנפוצים, או בשמם המקצועי- ריהוט ראטן אשר יכול להיות טבעי או סינטטי. גם חומר זה עמיד מאד בפני שינויים בטמפרטורה והרהיטים מגיעים בעיצובים רבים ומרשימים. אז יש לכם מספק אופציות מבחינת החומר, כל שנותר הוא לבחור את העיצוב המתאים לטעמכם וגם שעומד בתקציב שלכם, בכל אופן חשוב לקנות רהיטים מהחומרים הללו אם אתם רוצים אריכות ימים לשלל ריהוט לגינה שלכם.

 

ניקיון ובחירת כריות

ריהוט גן הינו חיצוני ולכן מתלכלך בקלות ובמהירות. ניקיון קבוע של הריהוט , זוהי הדרך הטובה ביותר לשמור עליו לאורך זמן. לא צריך להתאמץ הרבה, להעביר מטלית רטובה כדי להסיר אבק וכיבוס הכריות או הכיסויים של הכריות מידי פעם. כשאתם קונים את הכריות כדי לבחור בכריות מיועדות לריהוט חוץ העשויות מחומרים שמתאימים למים ולחות ולא מייצרים עובש ויש להקפיד על ניקיונן כאמור, ניתן גם עם מברשת בנוסף לכביסה.

ריהוט לגינה

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
3 שלבים לתהליך של בדק בית

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית במספר התושבים שפונים אל חברות בדק בית, במטרה להסתייע בשירותיהם המקצועיים. הדבר נודע לנו לאחר ששוחחנו עם חברים, מכרים

קראו עוד »