חיפוש

איך לשדרג את הגינה שלכם בבית?

לא סתם אומרים שהדשא של השכן ירוק יותר. הרי זה ידוע, כל אחד מאתנו רוצה להחזיק בגינה היפה ביותר שתהווה השראה עבור דיירי השכונה. מדריך זה עולה לאתר כדי לסייע לכם בהקשר זה. קראו את השורות הבאות בעיון רב ותגלו איך תוכלו לשדרג את הגינה הביתית, כדי שתוכלו ליהנות משהות ממושכת ומחמאות בלתי פוסקות.

 

השלב ה – 1: תעקרו את הצמחים היבשים ותשתלו חדשים

אי אפשר לשדרג את הגינה מבלי לעבוד בעבודת כפיים. שכן, זה ידוע שגינות ביתיות דורשות עבודה מתמדת. לכן, עליכם לבצע את הפעולה הבסיסית שבאה לידי ביטוי בכל גינה – עקירת הצמחים היבשים. כדי שזה יקרה, תצטרכו להכין מראש את הפריטים הבאים:

• כפפות עבות
• שקית זבל
• מגרפה
• יאה

רק לאחר שתסיימו לנקות את הגינה באופן מופתי, תוכלו להמשיך לחלק החוויתי – שתילת צמחים חדשים. נמליץ לבדוק בשלב זה שבחרתם בצמחים רב שנתיים. שכן, אלה ישמשו אתכם לאורך כל השנה ויפחיתו את הצורך בהחלפה תדירה של צמחים שנבלו. שימו לב, תוכלו להתייעץ עם נציג מטעם משתלה שנמצאת בקרבת ביתכם, כדי שתקבלו המלצות לצמחייה המתאימה ביותר למבנה הגינה והאקלים ששוררים בה.

גינה בבית

השלב ה – 2: תתקינו פתרון הצללה

גינה משודרגת חייבת לכלול פתרון הצללה איכותי שיאפשר לשבת באוויר הפתוח מבלי להיצלות בשמש החמה שמבקרת אותנו ברוב ימות השנה. זה הזמן לבדוק אילו פתרונות הצללה מתאימים לגינה שלכם. שכן, יש פתרונות שמתאימים למרחבים פתוחים, שאין בהם עמודים כלל ויש פתרונות שמתאימים במיוחד לתלייה על גבי עמוד או קיר של בית, לדוגמא:

• פרגולה
• פגודה
• סגירת חורף

 

השלב ה – 3: תוסיפו ריהוט גינה

סביר להניח שבשלב זה אתם מחזיקים כבר בדגם נבחר של פתרון הצללה. אם לא, זה הזמן לעיין בקטלוג של קלאוד פתרונות הצללה, כדי שתוכלו ליישם את השלב השלישי, הלוא הוא, הוספת ריהוט לגינה. זה הזמן לבחור שולחן לפינת אוכל, שולחן קפה, כיסאות נוחים ונדנדה. שכן, אלה יאפשרו לכם לשבת בנחת בצל עם אורחים או עם בני המשפחה.

 

השלב ה – 4: תתקינו מטבח חוץ

בשנים האחרונות ישנה עלייה ניכרת בהתקנת מטבחי חוץ בגינות הבתים. סביר להניח שהדבר מתרחש בעקבות שהייה ממושכת במרחבים הפתוחים. אם אתם רוצים לקחת חלק בטרנד שישדרג את חייכם, תצטרכו לבחור במטבח מעוצב שכולל משטחי עבודה, אי, כיורים ומקרר קטן. חובבי הבשר מבניכם צריכים לדאוג למעשנה או גריל שיהפכו כל ארוחה למושחתת במיוחד.

 

מילים אחרונות לסיום

כל אחד יכול לשדרג את הגינה הביתית במינימום מאמץ. כעת ברור לכם שתצטרכו לנקש עשבים, להתקין פתרון הצללה, להוסיף ריהוט גן ולהכין ארוחות שחיתות במטבח החיצוני. זו העת ליישם את הנכתב לעיל, כדי שתחזיקו בסופו של דבר בגינה מושלמת ונוחה שכולם ידברו עליה.

גן

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
3 שלבים לתהליך של בדק בית

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית במספר התושבים שפונים אל חברות בדק בית, במטרה להסתייע בשירותיהם המקצועיים. הדבר נודע לנו לאחר ששוחחנו עם חברים, מכרים

קראו עוד »