חיפוש

איך לקנות מתנה מושלמת לבוס?

החיים החברתיים בעבודה מספקים לנו שלל אתגרים שונים ומשונים. החל מהשאלה "איזה אוכל מותר לחמם במיקרו המשרדי?" וכלה בהתלבטויות לגבי איזה מתנה לקנות לקולגה או למנהל ביום ההולדת שלו או בסיום שנה. בפסקאות הבאות נעסוק בקניית מתנה למנהל או בוס במקום העבודה, ניתן מעט טיפים ונסביר ממה כדאי להימנע. 

 

שיטות לבחירת מתנה לקולגות וממונים

בחירה של מתנה לקולגה או לממונה עליכם היא לא משימה פשוטה כלל וכלל. בכדי לעשות את הבחירה הנכונה, יש להתחשב במספר קריטריונים שקשורים למקום העבודה, היחס בין נותן ומקבל המתנה, וההעדפות של מקבל המתנה עצמו. בכדי להגיע אל ההחלטה הסופית יש לבצע שלל החלטות קטנות בדרך, כמו ההחלטה האם לקנות מתנה לבית או שמא עדיף לקנות מתנה למשרד שתישאר בו לאורך זמן. אספנו לכם מספר טיפים שכדאי לעקוב אחריהם, ומספר דברים שמהם יש להימנע בעת שבוחרים את המתנה.

מתנה מושלמת לבוס

התחשבות בהעדפות אישיות של מקבל המתנה

אחד הדברים החשובים ביותר בעת שבוחרים מתנה למנהל, הוא להתחשב בהעדפות האישיות שלו. טיפ זה אולי נשמע לכם פשוט ומובן מאליו, אבל ישנם אנשים רבים שקונים מתנה מבלי להכיר או להתחשב בהעדפות של המקבל. לכן לפני קניית המתנה, מומלץ להתייעץ עם אדם שמכיר את מי שאתם רוצים לתת לו מתנה מקרוב, ולהתייעץ עימו בקשר לסוג המתנה שיהיה המועדף על מקבל המתנה.

 

להימנע מקניית מתנות שדורשות תחזוקה

קניית מתנה למנהל בעבודה אינה כמו קניית מתנה לחבר. זאת מכיוון שהקשרים בין הנותן והמקבל של המתנה אינם אישיים אלא מקצועיים. מכיוון שכך, חשוב לשים לב שלא לקנות מתנות שזקוקות לתחזוקה שוטפת ומרובה כגון פרחים מיוחדים או דגים שזקוקים לטיפול יום יומי. מתנות מסוג זה עלולות להכביד על מקבל המתנה ולגרום לו לטרחה מרובה. לכן יש לשים לב בעת קניית מתנות לבוס, ולהימנע מקנייה של מתנות מסוג זה.

מתנה מושלמת לבוס

קביעת מחיר סביר למתנה מסוג זה

קביעת מחיר סביר למתנה היא חלק חשוב מאוד בבחירת מתנה מתאימה. מחד, קנייה של מתנה במחיר נמוך מדי עלולה ליצור רושם של זלזול וחוסר השקעה במנהל, דבר שאתם לא רוצים לעשות. מאידך, קנייה של מתנה יקרה מדי תגרום למבוכה אצל מקבל המתנה וכמובן שהיא תכביד עליכם כלכלית בצורה לא רצויה ולא נצרכת. גם בנושא זה כדאי להתייעץ עם אנשים אחרים, בדרך כלל קולגות במקום העבודה.

 

קניית מתנה למנהלים בעבודה – סיכום

קנייה של מתנה נכונה למנהל או בוס בעבודה שלכם, היא לא משימה פשוטה. בכדי לעשות אותה בצורה נכונה יש להתחשב במספר גורמים שקשורים למקום העבודה, לנותן המתנה ולמקבל המתנה. חשוב לשים לב שלא לקנות מתנות זולות או יקרות מדי, וכמו כן לא להביא מתנות שדורשות תחזוקה שוטפת.

מתנה מושלמת לבוס

אולי יעניין אותך גם

מדריך מקיף למחסני עץ
מדריך מקיף למחסני עץ

מחסני עץ היו מרכיב עיקרי בתעשיות שונות במשך מאות שנים, ומציעים שילוב של קסם כפרי, עמידות ופרקטיות. מבנים אלה, עשויים מעץ יציב ותוכננו לפתרונות אחסון

קראו עוד »
הדפסה על קנבס
הדפסת תמונות על קנבס

מאז פריצתו של העידן הדיגיטלי, כמעט ונעלמו אלבומי התמונות הפיזיים מחיינו. אנחנו כבר לא מעלעלים באלבומים הישנים כדי להיזכר באירועים, אלא גוללים בטלפון. עם זאת,

קראו עוד »