חיפוש

איך להתקין TRX שלא יפריע להתנהלות היומיומית בבית

בואו לגלות על שתי הרצועות שישנו את חייכם לעד. TRX נכנס לאופנה לפני בערך עשור ומאז לא עזב, למה? כי בניגוד לגימיקים מתחלפים, רצועות ה – TRX אפקטיביות, בטיחותיות ואפילו לא צריך לעזוב את הבית בשביל להשתמש בהן. החלטתם שהגיע הזמן להתחטב, רכשתם זוג רצועות, עכשיו רק נותר להבין איך מתקינים אותם נכון מבלי להפריע להתנהלות בבית.

 

מה זה בכלל TRX?

אז לאלו שעוד לא כל – כך בטוחים על מה כל ה"באז", לא נוציא אתכם בידיים ריקות ונסביר בקצרה על מה מדובר.

רצועות ה – TRX הומצאו לראשונה על ידי הצבא האמריקאי והתפשטו במהירות בכל העולם בגלל היתרונות הרבים שבהן, בניהם ניידות, פשטות והאפשרות לחזק את כל שרירי הגוף בעזרתן. השילוב של המכניקה הפשוטה והתוצאות המרשימות שהגיעו אליהם המשתמשים ברצועות, הובילו לטרנד גלובלי וכיום תוכלו למצוא את הרצועות בכל מכון כושר או חנות ספורט אליה תגיעו. אז סך הכל מדובר בזוג רצועות גומי אשר לכל רצועה מחוברת ידית פלסטיק וניתן לחבר אותן לעצמים שונים כגון דלת, עמוד, עץ או כל חפץ כבד ויציב שתוכלו למצוא מחוץ למקום מגוריכם או בתוכו.

יש מגוון רחב של סרטונים באינטרנט המסבירים על השימוש במוצר בדרך נכונה ובטוחה וכמובן שתמיד אפשר להיעזר במדריך כושר. ברגע שתתפסו את הקץ', תוכלו רק לעלות או במקרה של ה – TRX, לרדת.

 

התקנת הרצועות בבית

אז עכשיו בואו נעבור לסיבה שלשמה התכנסנו. לאחר שרכשתם את הרצועות נשאר בעצם רק שלב ההתקנה. כמובן שמלבד העובדה שתרצו להתקין את הרצועות בצורה בטוחה, מומלץ להתקין את הרצועות במקום שבו לא תתקעו בהן בכל בוקר כשתקומו לשטוף פנים ולא תאלצו להסתבך איתן בכל פעם שאתם ממהרים לעבודה וחייבים לרוץ.

אז הצעד הראשון הוא למצוא דלת בביתכם שתרצו לתלות עליה את הרצועות, חשוב שזו תהיה דלת כבדה ויציבה אבל גם לא הדלת של השירותים, אם יש לכם ממ"ד בבית, שיחקתם אותה. פתחו את הדלת, הכניסו את המתלה פנימה וסגרו את הדלת. משכו בגומי כמה פעמים בכדי לוודא שאכן עשיתם זאת בצורה נכונה והוא לא רופף. עכשיו חברו את השאקל עם הרצועות אל המתלה ותהיו בטוחים ששמעתם את הקליק. לאחר מכן כוונו את הרצועות על פי הצורך בעזרת המושכות וקדימה לעבודה. ניתן להתקין את הרצועות באופן קבוע או באופן חד פעמי לפי הצורך ולפי הרצועות שרכשתם.

 

לסיכום

אז כמו שהבנתם, לא מדובר פה במכניקה מסובכת או במדע טילים, המכשיר המיוחד הזה הצליח בכל העולם מכיוון שהוא לא מסובך לשימוש אך גם יעיל ובטיחותי.

קראתם, הבנתם למדתם והשכלתם, עכשיו הגיע הזמן לקום ולהתחיל בעבודה.

לקיץ הבא תגיע מוכנים ומזומנים ואפילו תוכלו להמליץ לחברים. בהצלחה בהתקנה!

אנשים מתאמנים

 

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »