חיפוש

איך לגרום לשידות וקונסולות שונות להתכתב עם העיצוב של הבית

כולנו יודעים שאביב זה העונה האידיאלית לריענון הבית. בין הניקיונות לפסח, החלפת ארון בגדים מבגדי חורף לבגדי קיץ ושיפוצים קוסמטיים קטנים אך נדרשים, אנחנו גם מוצאים את עצמנו רוצים לרענן את הבית יותר. ומה מרענן יותר משינוי קטן בעיצובו? בדיוק בשביל זה אספנו עבורכם מספר רעיונות לשינויים כאלה ואחרים וכמה נקודות חשובות בנוגע לתחום שידות וקונסולות, שלהם יש חלק חשוב בעיצוב הבית.

 

 מבט קריטי זה קריטי

כבר הרבה זמן שמשהו בעיצוב הבית לא מסתדר לכם ואתם רוצים לשנות. אבל מה בדיוק לא מסתדר לכם? האם זה הרהיטים שכבר פחות יפים בעיניכם? ואולי הם בעצם איבדו מן הפונקציונליות שלהם, עכשיו כאשר המשפחה שלכם גדלה? או שהעניין הוא בכלל בצבעים שבחרתם לעיצוב הבית, שכבר לא מעוררים אצלכם את אותן הרגשות חיוביים כמו פעם? בשביל להחליט מה לשנות, צריך קודם להבין מה לא עובד עוד מבחינתכם.

 

 עם איזה חדר מתחילים

בחדרים שבהם אתם מבלים את רוב שעות היום שלכם. אולי זה הסלון ואולי זה חדר השינה. ברגע שהחלטתם על חדר מסוים, בואו נגיד מילה או שתיים על בחירות עיצוביות.

 

 סגנון עיצובי בקו אחיד

במגוון בתים קיימת אותה הבעיה. הבעיה טמונה בזה שקונים רהיטים ואביזרים בעיקר בגלל שאלו מצאו חן בעיני בעלי הבית ולא מתוך מחשבה מה מתכתב עם מה ומה הסגנון העיצובי שמנסים לסגל לחדר כזה או אחר. ואז מה שיוצא זה בלאגן אחד גדול. נכון, אנחנו מבינים שלפעמים נתלהב מדברים שלאו דווקא משדרים את אותו הסגנון , אבל חשוב לזכור שתמיד תוכלו למצוא להם שימוש, גם אם זה בחדרים אחרים ולא להעמיס על חדר אחד מסוים.

 

 מעט דוגמאות

אוהבים סגנון הייטקי עתידני? מעולה, בואו נלך על רהיטים כמו שידות, ארונות וקונסולות שיתכתבו עם הסגנון המטאלי הנבחר. איך עושים זאת? בבחירת הצבעים ובבחירת הצורות. סגנון עתידני מעלה לנו אסוציאציות של המון גוונים מטאליים, אפורים, כסופים, שחורים. מבחינת צורה כדאי שנחשוב על כיוונים של צורות גאומטריות מדויקות, חדות או להפך, על צורות מאוד לא מוגדרות ושגרתיות, מוזרות מעט.

נביא דוגמא נוספת. מתחברים לסגנון הטבעי, הכפרי מעט? נפלא. בוחרים רהיטים שעשויים עץ, כמה שפחות מעובד והולכים על צבעים אדמתיים או להפך, על גווני טבע כמו ירוק, חום, ורוד בהיר וכדומה. תגדירו את הסגנון ואז תבחרו את הריהוט.

 

כל הבית באותו סגנון?

למעט בתים שבהם מדובר בחלל פתוח לחלוטין, אין צורך ללכת על בדיוק אותו סגנון בכל חדר וחדר. בצורה כזו, תוכלו לבטא את עצמכם באופן מלא ולהנות מהגיוון שכולנו זקוקים לו. רק חשוב לשים לב ולהקפיד לא לערבב יותר מדי סגנונות בתוך חלל אחד בלבד.

אָרוֹן בְּגָדִים

אולי יעניין אותך גם

עיצוב בית
טיפים לעיצוב הבית

הבית הוא המקום שבו אנו מבלים את רוב זמננו ולכן חשוב שהוא יהיה מקום נעים ומזמין. עיצוב הבית הוא תהליך אישי שמאפשר לכם להביע את

קראו עוד »
לשמור על ריהוט גן
איך לשמור על ריהוט גן?

ריהוט גן מוסיף קסם ופונקציונליות לחללים החיצוניים שלנו, ומספקים אזור נוח ומזמין להירגע ולחבר. עם זאת, חשיפה לפגעי מזג האוויר עלולה לגבות מחיר מריהוט הגן

קראו עוד »