חיפוש

איך לבחור רכב שיתאים לסטייל שלך

רכישת רכב היא צעד מהותי, היא רכישה שלפעמים גובלת בהוצאת סכומים של מאות אלפי שקלים.

אם אתם שייכים לנישה שמזמינה גם רכבים בייבוא אישי ובייבוא מקביל, השורות הבאות בשבילכם.

מעדיפים ליסינג פרטי ועסקאות מימון לרכב ב-100% מימון? גם אליכם רלוונטי.

כל עוד אתם מעוניינים להתחדש ברכב חדש או ברכב משומש, כיום יש ביליון דרכים להגיע לכך. אתם יכולים לבחור בכל מיני עסקאות שונות, שיביאו אתכם לשבת ברכב החלומות שלכם כמה שבהקדם. וכשמדברים על רכישת רכב חדש, באותה הנשימה כמעט שחובה להזכיר מימון 100% לרכישת רכבים במגרשי ליסינג. אם חיפשתם אחר סוכנות ליסינג פרטי לרכישת רכב במימון, אנחנו רוצים לדבר אתכם על סוכנויות שונות בארץ. באיזו סוכנות כדאי לבחור למטרת קניית רכב בתשלומים בימינו?

 

מה היא שיטת הליסינג הפרטי שהשתלטה לפני שנים בארה"ב?

קניית רכב בתשלומים היא מה שנקרא "ליסינג פרטי" לרכבים פרטיים. מבלי לסבך יותר מדי את העניינים, נסביר מה היא שיטת הליסינג ואז נבין איזה רכב יהיה כדאי לבחור בהתאם לסטייל שלכם. ליסינג פרטי וליסינג תפעולי הן שיטות החכרת רכבים באמצעות פריסת תשלומים למשך חודשים, במקרים מסוימים גם שנים.

באמצעות החכרת הרכב לתקופה של 3 שנים בממוצע, אנשים בעצם זוכים לנהוג ברכבים מסוגים מגוונים ביותר מבלי שיהיה צורך לחרוג מהתקציב. השיטה מתבססת על פריסת תשלומים בצמוד למקדמה מסוימת אשר מתקבלת על העסקה ומשתנה בהתאם לסוג הרכב.

 

האם כל חברת ליסינג פרטי דורשת מקדמה על רכישת רכב?

יחד עם מה שציינו כאן למעלה, חשוב לדעת שישנן גם חברות ליסינג פרטי שלא דורשות ממכם מקדמה. הדוגמה לחברה כזו, היא הדוגמה של חברת קפיטל מוטורס – סוכנות רכבים ותיקה בארץ. לאחר שהבנו מה הם תנאי הליסינג הפרטי למכוניות עבור מימון רכבים, בואו נדבר על הסטייל שלכם.

הסטייל שלכם, אותו אתם תצטרכו להתאים לתקציב. אם יכולות ההחזר החודשיים שלכם נעים בטווחים של 800 ₪ – 1,700 ₪ לחודש, הסטייל שלכם הוא מכוניות מיני, סופר מיני וחלק מהמכוניות המשפחתיות הקטנות.

 

רכישת רכב בסטייל תצריך החזרים חודשיים בהתאם

אם אתם מסוגלים להחזיר כל חודש לחברת הליסינג סכומים של 2,000 ₪ – 3,000 ₪, הסטייל שלכם הוא רכבי SUV 4X4, רכבי ספורט לא פראיירים בכלל, מכוניות מנהלים ועוד. יכולות ההחזרים החודשיים שלכם הן מעל 3,000 ₪? אתם יכולים לחכור מכוניות יוקרה שאף אחד לא יוכל להתעלם מהן, לרבות מרצדס, BMW במימון ליסינג, ג'יפים יוקרתיים ועוד.

כמו שאנחנו רואים, הסטייל של בחירת הרכב כרוך וקשור ביכולות הכלכליות של פלוני, או פלונית. אם פלוני מעוניין לנהוג בהמון סטייל, פלוני יצטרך להחזיר כל חודש לחברת הליסינג הפרטי סכומי כסף בהתאם לסטייל המבוקש.

 

רכב משפחתי

אולי יעניין אותך גם

מדריך מקיף למחסני עץ
מדריך מקיף למחסני עץ

מחסני עץ היו מרכיב עיקרי בתעשיות שונות במשך מאות שנים, ומציעים שילוב של קסם כפרי, עמידות ופרקטיות. מבנים אלה, עשויים מעץ יציב ותוכננו לפתרונות אחסון

קראו עוד »
הדפסה על קנבס
הדפסת תמונות על קנבס

מאז פריצתו של העידן הדיגיטלי, כמעט ונעלמו אלבומי התמונות הפיזיים מחיינו. אנחנו כבר לא מעלעלים באלבומים הישנים כדי להיזכר באירועים, אלא גוללים בטלפון. עם זאת,

קראו עוד »