חיפוש

מחליפים את המיטה? איך לבחור מזרון למיטה זוגית

המזרון שאנחנו ישנים עליו הוא חלק מהפריטים בבית שצריך להיות במצב מצוין ובדיוק כמו שאנחנו אוהבים, כיוון שהשינה שלנו יקרה מפז.

עלות קניה של מזרון זוגי הוא לא עניין של מה בכך, ויש להשקיע מחשבה רבה רגע לפני הקניה.

בשוק קיים מבחר ענק של מזרונים זוגיים המשתנים האחד מהשני לפי גמישות, קשיחות, אורטופדי ועוד. איך אז מבצעים את הבחירה?

 

מזרון זוגי

מזרון טוב לשינה הוא מהנקודות היותר חשובות להשקעה בבית שלכם, כיוון שהוא משפיע באופן ישיר על המצב רוח שלכם, האנרגיות שאיתו תגיעו ליום למחרת והנוחות בו המאפשרת שינה מספקת. בנוסף לכך, מזרון לוקה בחסר בעל פגמים יכול ליצור בעיות בריאותיות של ממש הן בגב והן בהפרעות שינה שעשויות להפריע בשגרה היומיומית.

בעקבות כך, קיימת חשיבות רבה לבחור מזרון למיטה שלכם, שניתן למצוא מזרונים זולים בענק המזרונים וגם שיהיה המתאים ביותר לכם. כעת נפרט את השלבים שיש לעבור עד רגע הבחירה.

 

הכרה בסוגי המזרונים השונים

ישנם מספר סוגי מזרונים אשר יכולים להתאים לשינה שלכם, וההבדלים ביניהם לא מאוד קיצוניים האחד מהשני. כחלק מהסוגים השונים, קיים מזרון קפיצים שלו יש אפשרות למבנה המכיל קפיצי כיס אשר בו הקפיצים לא מחוברים אחד לשני.

בנוסף, קיים מבנה המכיל קפיצי בונל שבו הקפיצים מחוברים אחד לשני על ידי מתכת דקה. למזרון זוגי בו שני אנשים נכנסים אליו בסוף יום ארוך, לרוב יותר מומלץ מבנה קפיצי כיס כי כך שני האנשים פחות מושפעים מתנועותיו של האחר על גבי המזרון. סוגי מזרנים נוספים עם לטקס וויסקו שהם מורכבים מחומרים יותר נעימים ורכים אשר מקבלים את צורתו של השוכב עליהם.

 

בחירת דרגת קושי המזרון

קיימות שלוש דרגות קושי של מזרונים – מזרן קשה, חצי קשה ורך. לכל אדם נוח סוג אחר של קושי של המזרון, ולכן קיים מנעד זה. את בחירה זו ניתן לבצע אך ורק על ידי הרגשת המזרון ושכיבה על גביו. בעולם המזרונים קיימות המלצות כלליות בקשר לדרגת הקושי, כמו שלאנשים הנרדמים על הבטן מומלץ לישון על מזרון קשה. אך למרות כל ההמלצות, הבחירה הטובה ביותר תתבצע על ידי ניסיון.

 

בחירת גודל המזרון

במידה וכבר קיים לכם בסיס המיטה בבית ואינכם מעוניינים להחליף אותו, כמובן שגודל המזרון ידוע מראש. אך גם למזרון זוגי קיימים כמה גדלים אפשריים בשוק, גדולים או גדולים מאוד. הגדלים הסטנדרטים הם 140X190 או 140X200 או 160X200 שמוגדר בשוק כקווין סייז, או 180X200  שמוגדר כקינג סייז.

 

לסיכום

בחירת המזרון הזוגי מתבסס מאוד על הרגשת המזרון, ולכן הבחירה הופכת קשה מאוד אם היא מתבצעת בשלט רחוק. ההמלצה להרגשת המזרון מגיעה בעיקר עבור הבחירה בדרגת קושי המזרון, הבחירה בסוג המזרון לפי הנוחות והגודל המועדף לכם. חשוב לקבל החלטות אלו בכובד ראש ולהתמקד בנוחות, כיוון שמזרון טוב ואיכותי תורם מאוד לשגרת היומיום.

חדר שינה

 

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »