חיפוש

איך לבחור כריות מעוצבות לבית?

כאשר אתם בוחרים בכריות נוי לבית שלכם, אל תתפשרו על האיכות שלהם.

לרוב אתם ודאי תחשבו שאלו רק כריות נוי ולא כריות שינה, אך כריות נוי נוחות משמשים המון פעמים למשענת לאורחים ולדיירי הבית לנוחות מקסימלית.

כריות נוי משדרגות כל חלל בבית שלכם, בין אם זה הסלון, חדרי שינה, חדרי עבודה, חדרי ילדים ועוד.

 

פתרון זול שאינו עולה ביוקר

כריות נוי נחשבות לפתרון זול ויעיל מאוד לעיצוב כל חדש בבית שלכם. כלומר, זה הוא פריט עיצובי שאינו יקר מידי, הוא ניתן לניקוי וניתן להחליף אותו בקלות ובזול בכל פעם שתרצו לגוון ולחדש. כריות לסלון יכולה לשנות בקלות כל מראה של חדר סטנדרטי ולהפוך אותו לחדר בעל אופי.

צבעם של הכריות יכול ליצור הרמוניה ואווירה באותו החדר שתבחרו. אם אתם מודאגים לגביי שילוב של הכריות בחדר הילדים שלכם לדוגמא, תמיד תוכלו להתאים את הכריות אל הווילונות וכך ליצור התאמה מושלמת בין הצבעים.

 

שימוש בגדלים של כריות

אחד מהדברים הכי נהדרים לשילוב הן כריות. גם בצבעים וגם בגודל של הכריות. תוכלו לעשות שימושים של סט של כריות, בגדלים שונים שיכולים ליצור מראה נהדר. חשוב לסדר את הכריות גם אחת על השנייה או אחת לפני השנייה. מומלץ לבחור בדים מעניינים לכריות, אל תפחדו ללכת על בד אחר בין כרית לכרית. תוכלו לבחור בבד הספה שלכם, או לבחור בבד אחר לחלוטין. ניתן גם לשלב כרית אחת מבד מסוים ובכריות האחרות לבחור בד אחר לחלוטין.

אם החלטתם לבחור בכריות בעלי גוונים דומים, בשביל ליצור מראה מעניין, מומלץ לבחור בין סוגי הבד. תוכלו לשלב בגדים כמו קטיפה, כותנה, כריות נוצות ואל תפחדו להעז ואפילו כריות שעשויות מעור. ישנן ספות שמגיעות כבר עם הכריות שלהן, אז אל תבחרו בהמון כריות שיעמיסו על הספה שלכם.

 

כריות בחדר שינה

בכריות בחדר השינה מומלץ למקם אותן על המיטה או בחוצץ בין גב המיטה לבין שאר הכריות. כריות אלה לא ישמשו אתכם רק לנוי אלא גם למעין משענת מצוינת שנותנת תמיכה אם אתם רוצים לצפות בטלוויזיה או קריאת ספר במיטה. הן יכולות להוות עבורכם את הפינוק המושלם. מומלץ לבחור דווקא בכמה כריות קטנות, מכיוון שכרית אחת תופסת המון מקום. אלא אם כן אתם משלבים כרית אחת ארוכה, היא תיתן מראה נהדר למיטה שלכם. תוכלו לבחור בצבעים דומים לחדר שלכם ותוכלו לבחור בצבעים ניטרליים לחלוטין שיהפכו את המיטה שלכם לעיצוב בפני עצמו.

 

לסיכום

בחירת כריות תמונה בשילובים השונים והמשחק ביניהן ברחבי הבית. מומלץ לשלב בין צבעים שונים ולעיתים אפילו גם בבד אחר. גם אותו בד כמו הספה הוא מומלץ, הכל תלוי איך תרצו בסופו של דבר שהחדר שאותו אתם מעצבים יראה. כריות הן פתרון עיצוב מעולה וזול שיכול לשמש אתכם המון מלבד יופי.

 

כריות

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »