חיפוש

איך לבחור כיסאות בר למסעדה?

 סביר להניח שקורונה הכתה גם בכם קשות ומצאתם את עצמכם יושבים בבית ומתחילים להתלבט בנוגע לכיוון שלכם חיים.

כן, אין כמו מעט שעמום בשביל לשאול את עצמכם שאלות קיומיות.

ואז, נזכרתם שאחרי הטיול הגדול לחו"ל, חזרתם עם רעיון אדיר, לפתוח בר או מסעדה משל עצמכם, פיוז'ן של טעמי מזרח ומערב, משהו אותנטי עם ניחוח ארצישראלי.

והנה, בדיוק חזרתם למחשבה והחלטתם ללכת על זה. כי אין באמת מה להפסיד.

איך עושים את זה? מה השלבים? על מה צריך להתעכב ברגע שמצאתם את המיקום האידיאלי וסידרתם את כל הניירת? כל התשובות לפניכם.

 

 רעיון שהוא בסיס

אז נכון שבא לכם לפתוח מסעדה. אחלה. מה תגישו בה? מה הכיוון הקולינרי? כמה אנשים בעניין? האם לאחד מכם יש רקע בבישול או בקונדיטוריה? רעיון זה מעולה אבל הוא צריך להיות בר ביצוע, קודם מבינים את הכיוון ורק אחרי זה ניגשים לבחור כסאות בר למסעדה כפי שנאמר.

 

 סקר שוק

אז יש לכם כיוון אמיתי. החלטתם שאוכל איטלקי עם תיבול נדיב של כמון זה הקטע שלכם. מדהים. עכשיו צריך לבדוק מי המתחרים שלכם, כמה הם מצליחים והאם יש בכלל ביקוש לרעיון כמו שלכם. כי אולי פלאפל העשוי מריזוטו זה לא משהו שיתפוס, אז כדאי לבדוק את העניין לפני.

 

 מימון

גיליתם שעליתם על רעיון מושלם (אנחנו מקווים שלא סיפרתם ליותר מדי אנשים מה בדיוק הרעיון, במקרה כזה השתיקה יפה לרעיונות גדולים וכדאי לאמץ את הגישה של להקשיב הרבה ולדבר פחות) ויש לכם את כל הסיבות להאמין בו. ועכשיו לשאלה הקריטית באמת – מקורות מימון. ולא, לא דיברנו על מימון עיצוב הכסא ובר.  חכו עם העיצוב בנתיים.

יש לכם סכום כלשהו בצד? תצטרכו הלוואה מהבנק? תיעזרו בגיוס המונים? אם אין לכם את הסכום ההתחלתי, תצטרכו לבנות מודל עסקי, שתוכלו להציג לגופים הרלוונטיים בחיפוש אחר המימון. כן, גם אם זה לאבא שלכם, בשביל שתוכלו לשכנע אותו שהרעיון יכול לעבוד.

 

 מימון יש, מה עכשיו?

ועכשיו, אחרי שהבנתם מה הסכום שתוכלו לבנות עליו, אפשר להתחיל לחפש את המיקום למסעדה או בר שלכם. אולי אתם חולמים על "קנטינה" אבל עם הסכום שיש ברשותכם תוכלו לבנות מקסימום על מבנה בסמוך למתנ"ס ביבנה. אגב, דווקא מזה אפשר להתפתח מאוד.

 

 עיצוב המקום ובחירת הקונספט

בשעה טובה, הגעתם לכאן, הכל הסתדר לכם יפה ובירוקרטיה מאחוריכם. זה הזמן להתחיל לחשוב על עיצוב המקום. איזו חוויה תרצו לספק ללקוח שלכם? מה הרהיטים שנחוצים לכם פונקציונלית ועיצובית? פה, כדאי להיעזר בשירותיהם של אנשי מקצוע, שישמחו לייעץ לכם.

צלחתם גם את השלב הזה? ברכותינו. עכשיו נשאר רק לגבש תפריט, לבחור את הצוות ולחכות בסבלנות ובהתרגשות ליום הפתיחה החגיגי.

מטבח

 

אולי יעניין אותך גם

עיצוב בית
טיפים לעיצוב הבית

הבית הוא המקום שבו אנו מבלים את רוב זמננו ולכן חשוב שהוא יהיה מקום נעים ומזמין. עיצוב הבית הוא תהליך אישי שמאפשר לכם להביע את

קראו עוד »
לשמור על ריהוט גן
איך לשמור על ריהוט גן?

ריהוט גן מוסיף קסם ופונקציונליות לחללים החיצוניים שלנו, ומספקים אזור נוח ומזמין להירגע ולחבר. עם זאת, חשיפה לפגעי מזג האוויר עלולה לגבות מחיר מריהוט הגן

קראו עוד »