חיפוש

איך לבחור דלת כניסה מעוצבת לבית?

האם ידעתם שאת דלת הכניסה לבית שלכם חשוב לבחור לפני הכניסה לבית או ממש בתחילתו של הליך השיפוץ\ בנייה שלכם? מה הכי חשוב לבדוק לפני שבוחרים דלתות לבית? איך לשלב חומרים מסוגים שונים בדלת מעוצבת? נגלה לכם הכל ממש כאן למטה (:

 

דלת הכניסה = רושם ראשוני

דלת הכניסה, מעבר להיותה אלמנט בטיחותי שמונע מזרים להיכנס לביתנו, היא גם אלמנט עיצובי שכדאי לשלב עם הסגנון העיצובי של הבית כולו. יש קו מחשבה שכיח שמדבר על דלתות כניסה מעוצבות כלא חסינות או בטיחותיות לבית. תנו לנו לגלות לכם שזו לא בחירה בין עיצוב לבטיחות. דלת הכניסה שלכם יכולה להיות מעוצבת, חסינה ומתאימה לבית שלכם.

 

באיזה שלב כדאי לבחור את הדלת לבית?

אם מדובר בדירת קבלן בבית משותף, הקבלן לרוב יציע דלת פלדה סטנדרטית (גם במראה) עם ציפוי טפט. אם אתם מעוניינים בדלת קצת יותר מעניינת, אתם יכולים לבקש מהקבלן ולהרוויח את ההנחה שלו ולקבל דלת מעוצבת במחיר אטרקטיבי! זאת אם מדובר במבנה בבנייה\ שיפוץ.

 

בחירת חומרים לדלת כניסה מעוצבת

טעות מאוד נפוצה של הרבה אנשים היא בחירת חומר שלא תואם לעיצוב או לסביבת החוץ של הבית. הטעות הזו קורת הרבה מפני שרוב האנשים רואים ובוחרים את הדלת באולם התצוגה ולא מצליחים לחבר אותה למראה הכללי של הבית או שהם רוכשים ממותג לא אמין.
איך אפשר להימנע מהטעות העיצובית הזו?
כמה פתרונות: אפשר להשתמש בהדמיה, ישנם המון מותגים מעולים שיש להם אתרי אינטרנט ואפשר להיכנס מהבית ולבחור בהתאמה ולסיום: אפשר לצלם את החלל הביתי ולהתייעץ עם המוכרים בחנות.

 

מה קורה שסביבת החוץ שונה עיצובית מסביבת הפנים ואיך אפשר להתגבר על הפער?

שאלה מעולה! נתחיל בכך שהמון בתים פרטיים או בעלי גינה מעוצבים אחרת מבפנים ומבחוץ. החוץ של הבית מעוצב עם עץ בגוונים מסוימים והחלל הפנימי של הבית מעוצב בסגנון מודרני עכשווי לדוגמא. גוף הדלת עשוי מחומר שנקרא אלומיניום, את החזיתות שלו ניתן להשחיל ולהחליף במשך הזמן. אם כך אפשר לבחור ב2 חזיתות שונות בעיצוב ובחומר שלהן לחלק החיצוני והפנימי של הבית.

 

אחריות על ליבת הדלת

דבר מאוד חשוב שיש לבדוק לפני שאנחנו קונים דלת מעוצבת היא האחריות על הליבה (חלק האלומיניום שעליו דיברנו בסעיף הקודם). בדרך הכלל האחריות היא עד 15 שנים (תלוי בחברה שקניתם ממנה) החלק הזה הוא היקר ביותר בדלת, שאר החיפויים, שהם החלק החיצוני והמעוצב, הוא היותר זול מבין המרכיבים של הדלת והוא נשחק ומתבלה עם הזמן. לכן כדאי לשים לב לאחריות של ליבת הדלת עצמה.

 

בחירת דלתות מעוצבות לבית

שילובים של חלונות וזכוכיות בכניסה לבית ובדלת הם הטרנד הכי לוהט עכשיו! ראינו כאלה במותג הדלתות "KLIL".   עוד טיפ הוא לבחור צבעים ניטרליים: אפורים, לבנים, כחולים, לבנים כאלו שמשתלבים טוב עם כל עיצוב פנימי וחיצוני. מקוות שנהנתם!

דלת קדמית

 

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
3 שלבים לתהליך של בדק בית

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית במספר התושבים שפונים אל חברות בדק בית, במטרה להסתייע בשירותיהם המקצועיים. הדבר נודע לנו לאחר ששוחחנו עם חברים, מכרים

קראו עוד »