חיפוש

איך לבחור את המדפים שישלימו את הבית שלכם

תליית מדפים בבית, היא דרך מצוינת להפוך את ביתכם ליותר ביתי ונעים, הוא גם משרת את הבית מבחינה פונקציונאלית- אפשר לאחסן עליו דבריו בצורה מסודרת והוא גם מוסיף לעיצוב ולנראות. ניתן גם לתלות מדפים רק בשביל להניח עליהם חפצי נוי שאספתם במהלך השנים ואתם מעוניינים שיהיה להם מקום ייעודי נראה לעין. המדפים מגיעים במגוון גדלים, חומרים, צבעים וצורות הכל בהתאם לטעם אישי ותקציב.

 

מדפים כפריט פונקציונלי

מדפים יכולים להיות מאד פרקטיים ולעזור לנו בלשמור דברים בצורה מסודרת ומאורגנת, למשל מדפים למחסן. כל מחסן, גדול ככל שיהיה, לא יהווה עבורנו את הפתרון המושלם ללא לאחסון מתאים עם מדפים מתאימים. בעזרת המדפים אנחנו יכולים לייעל את הדרך בה אנחנו שומרים את הדברים, ניתן לחלק לקטגוריות, לאחסן דברים כבדים, לתלות מדפים עם בלי או דלתות והאפשרויות הן עוד רבות מאד. סוג נוח מאד של מדפים הם מדפים מודולריים שניתן להרכיבם בהתאמה אישית.

 

מדפים כפריט עיצובי

כאמור, פרט לפונקציונליות, מדפים מהווים גם פריטי נוי. אם במחסן אנו נשתמש בהם כדי לאחסן דברים, הרי שבבית אפשר להשתמש בהם כדי לתלות חפצי נוי, אם זה בסלון הבית, להניח כלי בישול, אם זה במטבח, או לשים עליהם ספרים, אם זה בחדרי הילדים או בחדר השינה. בכל חנות לכלי בית תוכלו למצוא מגגון של מדפים למטרות שונות ובמגוון עיצובים. כמובן שבהתאם לכך, טווח המחירים הינו רחב ותוכלו למצוא מדפים בכל תקציב שתרצו.

 

שילוב אולטימטיבי- מדפים עיצוביים פונקציונליים

מי אמר שאי אפשר גם וגם?? בהחלט ניתן להתאים מדפים לצרכים פרקטיים אך שיתאימו לעיצוב הכללי של החלל בו אנחנו מתקינים אותם. מדפים כאלו יהיו שימושיים במיוחד במטבחים, חדרי עבודה או חדרי ילדים. במטבחים, ניתן לשלב אותם ביחד עם ארונות המטבח כדי ליצור הרמוניה עיצובית כוללת. ניתן להניח עליהם תבלינים, כלי הגשה יפים או סט ספלים לקפה. בחדרי עבודה וחדרי ילדים, אפשר להניח עליהם ספרים או מסמכים חשובים. בבחירת מדף מתאים מבחינת גודל ועיצוב תוכלו לתת נופח עיצובי אחר לחדר מאשר עוד ארון, או שידת מגירות.

 

לסיכום

כפי שקראתם, למדפים ישנם מספר שימושים עם יתרונות ייעודיים לכל שימוש. עבור חדרי אחסון או מחסנים, ניתן להתקין מדפים מודולריים בהתאמה אישית. בנוסף, ישנם מדפי אחסון ייחודיים שמגיעים בגדלים שונים בהתאם לדברי האחסון. עבור שאר חדרי הבית אפשר להתקין מדפים עיצוביים עליהם מניחים חפצי נוי וכמובן שניתן גם לשלב פרקטיות עם עיצוב ולתלות מדפים בחדרי עבודה עבור מסמכים, בחדרי ילדים, עבור ספרים או משחקים ובמטבח עבור כלי הגשה או תבלינים. מדפי נוי מתאימים לסלון בעיקר וניתן גם לשים במרפסות עבור עציצים או אדניות. המדפים מגיעים במגוון גדלים, סוגים, צבעים ומחירים.

שלוש מדפים

 

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »