חיפוש

איך לבחור ארון בגדים שיתאים לעיצוב של הבית?

ארונות בגדים הם לנצח יהיו החלק הקשה ביותר בבחירת הריהוט לחדר. יש כל כך הרבה שיקולים שעלינו לכלול בהחלטה כדי להיות מרוצים ממנו, שישתלב לנו בצורה מדויקת בחדר ושהבגדים שלנו יהיו מסודרים בו בצורה נוחה שמתאימה לנו. רוצים לשמוע את כל הסודות לבחירת ארון הבגדים המושלם עבורכם? המשיכו לקרוא!

 

מהם השיקולים בבחירת ארון בגדים טוב ואיכותי?

ארונות בגדים תמיד היו ותמיד יהיו ההתלבטות הכי גדולה והכל עניין של התאמה: גם לבגדים שלנו וגם לעיצוב חדר. חשבו עם עצמכן, רגע לפני העיצוב, אילו בגדים יש לכן? רובם תלויים או שהם דווקא מקופלים והאם אתן מרוצות מהמצב. האם אתן בזוגיות וחולקות את הארון או שאתן גרות לבד? כל השאלות האלו יעזרו לכן לדייק את הבחירה שלכן בצורה הטובה ביותר.

 

לא חייב לבחור בין יפה לפרקטי!

היום יש כל כך הרבה סגנונות של עיצוב, שבאמת לא צריך לעשות התפשרויות לא בתחום הפרקטי ובטח שלא בלוגיסטי. הדבר הראשון שהיינו עושים בבחירת ארון חדש הוא למדוד את האורך והרוחב שבהם אנחנו מתכוונים למקם את הארון. לפעמים גם הגודל קובע לנו את הבחירה.

 

ארונות בשילוב מראות – טרנד שכאן כדי להישאר

אחד הטרנדים האהובים עלינו הם ארונות שמשלבים בתוכם גם מראות. מעצבי הפנים הגדולים ביותר כבר אמרו, ואנחנו ממש לא מתווכחים איתם, שמראות מגדילות את החלל, מאירות אותו ונותנות תחושה של יוקרה. השילוב של ארונות עץ ומראות הם לדעתנו שילוב מנצח. מעבר לכך שהרבה יותר נעים וכיף להתלבש ולהסתכל איך אנחנו נראים ברמת הנוחות, זה גם פשוט מוסיף לחלל החדר שלכם!

 

ארונות עבודת יד מעץ – מה חשוב לדעת?

כאשר עובדים עם עץ, שהוא חומר טבעי שלא ניתן לייצרו באופן דומה ואחיד, יהיו פגמים בגימור או בגוון הצבע. כל זה נחשב לחלק מיופיו של החומר הטבעי. משטחי עץ עלולים לקבל שריטות או שקעים אם לא מטפלים בהם כראוי והגימור שלהם מתרכך עם הזמן. חשוב להבין שזהו חומר שיש להתייחס אליו בעדינות ובחומרים המתאימים בשביל לשמור עליו לאורך זמן ולשנים רבות.

 

האם כדאי להזמין משלוח כשמדובר בארון?

אם אתם מתכוונים להזמין באתר איכותי, שמקנה לכם אחריות גם על המשלוח וגם על המוצר אז בוודאי שכן! זוהי הבחירה הקלה והמשתלמת ביותר. מה גם שארונות הם דבר שצריך לדעת להוביל במקצועיות ולכן לא כדאי לקחת סיכונים ולנסות בעצמכם שכן זה מוצר יקר ואנחנו רוצים לשמור על איכות החומר והמוצר.

 

ארונות לחדרים ולבית

ארונות הם הפריט הכי מבלבל שיש בבית: תלייה, חצי שקוף, בשילוב עם מראה? אולי מעץ? ממתכת? מזכוכית? כל השאלות האלה צריכות להישאל בהתאמה ובהתחשב לגודל, המרחב והחלל שאליו מיועד הארון. בסופו של דבר ארון הוא מוצר שאמור להיות קונקרטי ולא רק יפה.

ארונות עץ

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »