חיפוש

איך בחורים חברה שתתקין לכם מעלית בבניין?

מעלית בבניין מגורים משותף היא ממש צורך קיומי עבור כל דיירי הבניין. למעשה בניית מעלית בבניין מעל ארבע קומות, עוגנה בחוק אי שם באמצע שנות השבעים, אך כמובן שעוד לפני כן נבנו בניינים ללא מעלית. היום מאוד מקובל לבנות מעלית בבניינים ישנים שתשרת את כל הקומות בבניין, מקומה ראשונה ועד רביעית. רגע לפני שתחילים בחיפוש אחר חברה לבניית המעלית בבניין חשוב להכין שיעורי בית לקרוא, לקבל המלצות מניסיון ולשאול שאלות מכוונות.

 

בצעדים קטנים, מדודים וזהירים

כאשר מחפשים חברה לבניית מעלית בבניין יש צריך להביא בחשבון הרבה מאוד דברים לפני שבכלל נכנסים למבצע הלוגיסטי הזה. בראש ובראשונה חייבת להיות הסכמה של לפחות שני שליש מבעלי הדירות שחותמים על טופס הסכמה ועל כך שהם מבינים מה יהיה במהלך ההתקנה, כמו הקטנה של חדר המדרגות.

לאחר שרוב הדיירים מביעים עניין מתחילים בלקחת המלצות על חברה שיש לה ניסיון של שנים ארוכות כמו חברת עלרד שיש לה ניסון רב בבניית מעליות בבניינים חדשים וישנים, של מעל שלושים וארבעים שנים, ולמה זה חשוב? מכיוון שגיל הבניין מהווה אינדיקציה חשובה, שכן ככל שהבניין ישן יותר צריך לבדוק האם בכלל הוא יכול לשאת את המשקל ואת השיפוצים הכורכים בבניית מעלית. יכול להיות שיעלה הצורך בחיזוק המבנה לפני בניית מעלית. צריך להבין שבניית מעלית היא כמובן השקעה כספית גדולה לדיירי הבניין ואין מקום "לפספס" עם חברה בלי שם מוביל בתחום שכן כל דבר קטן, שיהיה למי לפנות, מה שנקרא שיהיה – "אבא ואימא". בחברת עלרד מבינים את הרגישויות של האנשים שגרים בבניין גם בפן הכלכלי כמובן וגם בפן הרגשי, שכן עבודת ביצוע התקנת מעלית היא כמה שבועות ארוכים של שיפוצים וחשוב שהאנשים שיבצעו בפועל את בניית המעלית יהיו רגישים וקשובים בזמן הזה לכל דיירי הבניין.

 

מה עושים לאחר קבלת ההמלצות

לאחר ההמלצות על החברה, הגיע הזמן להתקשר וליצור קשר עם מחלקת שירות לקוחות של החברה, אשר יספקו לנו את המידע והייעוץ הראשוני, מה עלינו לעשות ולמי לפנות. מיד לאחר מכן, בדרך כלל מגיע נציג מטעם החברה שכמובן מנוסה בתחום והוא זה שייתן את דעתו ובנוסף רשימה מסודרת למי עלינו לפנות כדי להתקדם כמו – העירייה לשם קבלת רישיון להתקנת מעלית וכמובן למהנדס בניין או אדריכל.

בדרך כלל החברה שככל הנראה תבצע את עבודת התקנת המעלית מסייעת בנושא הבירוקרטיה וקבלת היתרים. כמו כן  מומלץ מאוד לגשת פיזית לפרויקטים שנעשו כדי להתרשם מביצוע העבודה שנעשתה ואפילו אפשר לדבר עם דיירי המבנה שיתנו את חוות דעתם. לפרטים נוספים על חברת עלרד מעליות>>>

 

לסיכום

לא בכדי חברת עלרד ביססה את שמה בתחום בניית מעליות במבנים פרטיים וציבוריים. לחברה יש פרויקטים מוכחים שקיימים כמעט בכל עיר ושמה הולך לפניה בזכות ביצוע עבודות מרשימות שגם במבחן הזמן של מעל עשרים ועשרים שנים.

חדר לובי

 

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »