חיפוש

איך בוחרים עיצוב לסביבה לימודית?

בחירה של עיצוב סביבה לימודית זה לא עניין של מה בכך. עובדה זו גרמה לנו להבין כי עלינו לעצור את רצף כתיבת המדריכים שלנו, כדי להוציא מדריך מקיף בנושא. שכן, לא מעט אנשים תוהים בעניין וטרם קיבלו החלטה לגביו. אם אתם מרגישים שהשורות האלה נכתבו עליכם, כדאי שתעצרו לרגע, תקראו את השורות הבאות עם כוס קפה ועוגייה ותגלו איך בוחרים עיצוב לסביבה לימודית.

 

תכירו את האנשים שעומדים מאחורי המדריך החשוב הזה

רגע לפני שנציג בפניכם את הדרך הנכונה לבחירה של עיצוב סביבה לימודית, אתם צריכים לדעת כי הפעם, הסתייענו בגורמים חיצוניים שיודעים דבר או שניים בנושא. מדובר במומחים פדגוגיים שעוסקים בסביבות לימודיות שנוגעות לתחומים וגילאים שונים. הנה כמה מהסביבות שהם עוסקים בהן על בסיס יום יומי:

  • סביבה לימודית של פעוטות
  • סביבה לימודית של ילדים בכיתות א' – ב'
  • סביבה לימודית של סטודנטים במכללות ואוניברסיטאות

כל אלה סייעו לנו והסבירו לנו שבחירה של העיצוב צריכה להיעשות תוך יישום של כמה שלבים. אנחנו כמובן כתבנו את כל המידע שהם מסרו לנו. כך שבשורות הבאות, תוכלו לקרוא את השלבים הללו וליישם אותם.

 

איך בוחרים עיצוב לסביבה לימודית? השלב ה – 1

בשלב הראשון עליכם לבדוק פרטים אודות קהל היעד שלכם. רבים בוחרים תחילה ליצור קשר עם חברת שלטים זה אנחנו כדי לעצב את השלט למקום, אבל האמת היא, שזה הליך שצריך להתקיים בשלבים הסופיים. כעת, אתם צריכים להכיר את הקהל ולברר מהם הצבעים שמתאימים לו? אילו פריטים צריכים להיות בסביבה הלימודית? וכמובן – האם יש גישה מסוימת שלפיה אתם פועלים? (למשל, השיטה המונטסורית, האנתרופוסופית וכו').

 

איך בוחרים עיצוב לסביבה לימודית? השלב ה – 2

בשלב ה – 2 עליכם לערוך רשימה מסודרת ובה יופיעו כל הפריטים והרהיטים שעלו בראשכם בשלב הקודם. כך יהיה לכם סדר בראש ותוכלו לצאת ולבצע את הרכישה של כל אלה באופן שקול ומבלי לקנות פריטים מיותרים שאין לכם בהם צורך.

 

איך בוחרים עיצוב לסביבה לימודית? השלב ה – 3

בשלב ה – 3 אתם יכולים לפנות אל חברה שעוסקת בעיצוב שלטים ולהדפיס או לרכוש שלט בסגנון מואר שיתאים לסביבה הלימודית שלכם. חשוב מאוד שתסתכלו בשלב זה לאחור ותראו אם יש צבעים מסוימים שנמצאים בסביבה הלימודית. אם יש צבע דומיננטי מסוים, כדאי שתבחרו בו לככב בשלט. שכן, כך, השלט ינחה את הסטודנטים או התלמידים אל המקום, תוך שהם יודעים פחות או יותר לקראת מה הם הולכים.

 

כמה מילים לסיום המדריך

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת איך בוחרים עיצוב של סביבה לימודית על הצד הטוב ביותר. כעת, יש בידיכם את המידע המקיף, כך שנותר לכם רק ליישם אותו ולעצב את הסביבה הלימודית הנבחרת באופן מקצועי והולם. נאחל לכם בהצלחה בהליך!

כיתה

 

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »