חיפוש

איך בוחרים סוג דק למרפסת?

בחירה של דק למרפסת זה לא עניין של מה בכך. שכן, מדובר בהליך שמצריך היכרות עם כל מיני פיסות מידע חשובות. יצאנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק עם אנשים יודעי דבר וחזרנו עם כל האינפורמציה שתאפשר לכם לבחור את סוג הדק המתאים לכם ביותר מכל הבחינות. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שאתם מבצעים בחירה נכונה ומדויקת עבורכם.

 

בחירה של דק למרפסת – איך עושים את זה? בודקים קודם את הצורך שלכם

בשלב הראשון עליכם לשאול את עצמכם למה אתם בכלל רוצים דק? הרי יש מי שרוצים שיהיה להם דק במרפסת כדי להסתיר את הריצוף שעבר זמנו, בעוד אחרים רוצים דק מכיוון שאין להם ריצוף בכלל, אלא רק אדמה. תשאלו את עצמכם מה הצורך שלכם והאם יש לכם זמן לטפל בדק שייבחר או שאתם מעדיפים לבחור בדק שאינו מצריך טיפול מעמיק.

מרפסת דקה

תכירו את הדק שיצריך מכם טיפול על בסיס קבוע

אם יש לכם זמן להשקיע בדק שלכם, אתם צריכים לבחור בעץ רך. מדובר בדרך כלל בעץ אורן בהיר שמגיע מאירופה ודורש טיפול מתמיד. אם אתם בוחרים בעץ מסוג זה, עליכם לדעת כי לאחר זמן מה הוא עשוי להתבקע ולהוציא שבבים שיכולים לפגוע בעור בעת מגע.

ההמלצה היא לשמור על הדק ולשמן אותו בין פעמיים ל – 4 פעמים במהלך השנה, כדי להפחית את הסיכוי להתבקעות. אנו ממליצים לכם ליצור קשר עם מומחים בתחום כמו למשל החברה של שחר עץ, כדי לקבל את כל המידע בנוגע לשימון וטיפול נכון בדק הנבחר.

 

תכירו את הדק הסינטטי שיעשה לכם חיים קלים

אם אתם רוצים לבחור דק למרפסת שלא יצריך מכם מאמץ רב, כדאי שתכירו מקרוב את הדק הסינטטי. הוא מותקן בעזרת מחברים נסתרים והוא יאפשר לכם ליהנות מעמידות גבוהה מאוד מחום. שכן, הוא עשוי מ – 100% פלסטיק. היתרון המשמעותי הנוסף שבא לידי ביטוי בדק מסוג זה נוגע לעמידות שלו לשריטות. הוא נחשב לעמיד במיוחד, כך שהוא לא דוהה מידי (בהשוואה לעץ הקודם).

מרפסת דקה

מתלבטים? כדאי שתתייעצו עם מומחים

אם אתם מתלבטים בין 2 סוגי הדק שהוצגו בפניכם לעיל, אתם תמיד יכולים לפנות אל בעלי מקצוע שעוסקים בתחום ולבקש את עצתם בנושא. אנו ממליצים לכם לערוך בירור מעמיק אודות בעל המקצוע הנבחר. שכן, אתם צריכים להיות בטוחים שהוא עונה על הקריטריונים הבאים:

  • בעל ניסיון רב בתחום
  • בעל המלצות רבות
  • אמין

בעל המקצוע יוכל לסייע לכם בבחירה שתתאים לכם כמו כפפה ליד, אז אל תהססו ותפנו לקבלת הכוונה בעת הצורך.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך תוכלו לבחור את סוג הדק המתאים ביותר עבורכם למרפסת. נאחל לכם בהזדמנות זו שתבחרו נכון ושיהיה בהצלחה!

מרפסת דקה

אולי יעניין אותך גם

מדריך מקיף למחסני עץ
מדריך מקיף למחסני עץ

מחסני עץ היו מרכיב עיקרי בתעשיות שונות במשך מאות שנים, ומציעים שילוב של קסם כפרי, עמידות ופרקטיות. מבנים אלה, עשויים מעץ יציב ותוכננו לפתרונות אחסון

קראו עוד »
הדפסה על קנבס
הדפסת תמונות על קנבס

מאז פריצתו של העידן הדיגיטלי, כמעט ונעלמו אלבומי התמונות הפיזיים מחיינו. אנחנו כבר לא מעלעלים באלבומים הישנים כדי להיזכר באירועים, אלא גוללים בטלפון. עם זאת,

קראו עוד »