חיפוש

איך בוחרים מתקיני מערכות סולאריות ביתיות – כל הטיפים

מדינות רבות בעולם, ביניהן מדינת ישראל, מעודדות יותר ויותר ייצור חשמל סולארי על ידי מערכת סולארית עבור משק הבית.

שיטות תגמול עבור יצור חשמל באופן עצמאי, עשוי להיות שונה בין מדינה למדינה, אך ההטבות המתקבלות כתוצאה מהתקנה של מערכת כזו, אינן שנויות במחלוקת.

אחד מהיתרונות הבולטים למשל של מערכת זו, היא יצירה של אווירה ״ירוקה״ וחיסכון בזיהום אוויר שנוצר כאשר משתמשים בשיטות הרגילות לייצור של חשמל.

 

מה היא מערכת סולארית

מערכת סולארית ממירה את האנרגיה המצויה בקרני השמש לאנרגיה חשמלית נקייה. זאת אומרת, אנרגיה ירוקה שאינה מזהמת את הסביבה. האנרגיה הסולארית עושה זאת באמצעות של פאנלים סולאריים בהם נמצאים תאים שסופגים את האנרגיה משמש וכך הופכים אותה לחשמל.

חשמל המופק במערכת זו, הוא בזרם ישיר. יש ממירים במערכת סולארית הביתית שתפקידם העיקרי הוא לשנות את החשמל לזרם ישיר. לחילופין זה הוא סוג החשמל שמשתמשים רבים ישתמשו בהם. למעשה, החשמל אשר יופק ישמש לצרכי משק הבית שלכם וכאשר המערכת תייצר יותר ממה שהבית שלכם צריך, יועבר החשמל באופן אוטומטי לחברת החשמל.

 

איך בוחרים מתקיני מערכות סולאריות ביתיות

כאשר אתם ניגשים לבחור מתקין, וודאו שאתם בוחרים במתקין בעל ניסיון רב בתחום. מתקיני מערכות סולאריות הוא תחום יחסית חדש, ומערכות של אנרגיה סולארית עוד לא מוכר לכולם. חשוב לבחור באנשי מקצוע, היודעים להתמודד מול ביצע של פרויקטים מורכבים של התקנת פאנלים סולאריים גם לתעשייה, לגגות, משרדים גם באזורים מרוחקים יותר, דבר זה מצביע על ידע וניסיון רב.

בעל מקצוע בעל ניסיון ידע לנצל בצורה מקסימלית את השטח לשיפור הפקה של חשמל ושל מערכת תחזוקה של גגות סולאריים לאורך זמן. חשוב לבחור גם במתקיני מערכות סולאריות ביתיות שעבדו בעבר בהתקנה של מערכות דומות וידעו לתת את התשובות ואת המענה שאתם זקוקים לו, במיוחד כאשר מדובר בתחום שהוא יחסית חדש בישראל ובעולם כולו.

 

יתרונות להתקנת מערכת סולארית ביתית

יתרונות למערכת סולארית ביתית משתנים בהתאם של מיקום וזמן של השנה. פאנלים סולאריים מספקים אנרגיה נקייה לבית שלכם וכך יכולים לחסוך לכם כסף לאורך זמן, מלבד זאת, ישנו גם תמריץ כלכלי לרכוש מערכת סולארית ביתית במיוחד אם מדובר בהשקעה שאמורה להשתלם לכך בטווח הארוך.

ישנם עוד שני יתרונות בולטים לאנרגיה סולארית: אנרגיה נקייה – תוכלו ליצור יותר ויותר אנרגיה נקייה וחשמל בביתכם, ללא אנרגיה פחמנית. חסכון גדול בכסף – על ידי התקנה של פאנל סולארי תוכלו להפחית משמעותית את חשבון החשמל שלכם, מה שבסופו של דבר אומר שיישאר לכם יותר ויותר כסף בכסף.

 

לסיכום

אנרגיה סולארית היא בעלת יתרונות רבים, וחשוב מאוד למצוא בעל מקצוע שמבין בתחום על מנת להתקין אותה בביתכם, במשרדכם, או בכל מקום שתרצו להתקין אותה. זאת על מנת שתוכלו להפיק ממנה את המיטב.

קולטים

 

 

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »