חיפוש

איך בוחרים מעצבת פנים

בבנייה של בית או בשיפוץ שלו, מעצבת פנים היא מה שיכול לעשות עבורכם את ההבדל בין בית סביר לבית שמעניק לכם הרבה מעבר למה שציפיתם. גם אם אתם חושבים שאתם יודעים בדיוק מה אפשר לעשות בבית שלכם, מעצבת פנים איכותית תמיד תוכל להפתיע אתכם עם אפשרויות שלא הכרתם, ותעזור לכם לקבל מהבית שלכם הרבה יותר. כאן נסביר לכם איך לבחור אותה.

 

בחירת מעצבת פנים

מעצבת פנים אמורה לעזור לנו בעיצוב החלל הפנימי של הבית. בניגוד למהנדס ואדריכל שעסוקים בעיקר בחלק החיצוני של הבית ובדאגה לבניין עצמו, התפקיד של מעצבת הפנים מתחיל כאשר החלל מוכן ואנחנו מתלבטים כיצד לעצב אותו מבפנים. ענבר לוריא עיצוב פנים כאן כדי לתת לכם מספר דגשים שעליהם כדאי להקפיד כאשר ניגשים לבחירה של מעצבת פנים.

 

הבנה בסגנונות עיצוב שונים

הדבר הראשון שאותו צריך לקחת בחשבון הוא ההבנה של המעצבת בסגנונות עיצוב שונים. בעולם עיצוב הפנים ישנם מספר סגנונות, כאשר לכל אחד יש כמובן את היתרונות והחסרונות שלו. אם ברור לכם מהו סגנון העיצוב שבו אתם רוצים לעצב את הבית שלכם, כדאי לבחור מעצבת שמומחית בסגנון הזה. אחרת, לכו על מעצבת שתוכל להכיר לכם כמה שיותר סגנונות בעולם עיצוב הפנים.

 

ניסיון

עניין נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא הניסיון של מעצבת הפנים. בסופו של דבר ככל שלמעצבת שלכם יש יותר ניסיון, כך היא תכיר יותר בתים ותוכל לתת גם לכם מענה מתאים. בדרך כלל עם הניסיון מגיעות גם ההמלצות, מה שיאפשר לכם להיות בטוחים שבחרתם במעצבת שתעזור לכם להפיק מהבית את המקסימום.

 

מחיר

הדבר האחרון שאותו צריך לקחת בחשבון הוא כמובן המחיר שאותו תשלמו עבור עיצוב הפנים של הבית שלכם. מעצבת פנים טובה היא משהו שיכול לעלות הרבה כסף, ולכן חשוב לא לתת לכסף לקבוע עבורכם על איזה מעצבת פנים ללכת. זכרו שלפני הכל האיכות והניסיון הם הדברים החשובים ביותר, וגם אם המחיר של המעצבת גבוה, אל תחפשו ישר את המחיר הנמוך.

כמובן, מעצבת טובה היא לא בהכרח זו שלוקחת על העבודה שלה את סכומי הכסף הגבוהים ביותר, אולם במקרים רבים עבור מעצבת טובה תצטרכו לשלם לא מעט כסף. אתם יכולים להיות בטוחים שאם תבחרו מעצבת פנים איכותית, אחרי כמה שנים את העבודה של המעצבת תזכרו, אבל לא את הכסף ששילמתם לה.

 

לסיכום

בחירה של מעצבת פנים היא בחירה קריטית בעת שיפוץ או בנייה של בית. מעצבת פנים תעזור לכם להבין מה בדיוק ניתן להפיק מהחלל שעומד לרשותכם, וכיצד לשפץ או להתאים את הבית בצורה שתוציא ממנו את המירב עבורכם. כאשר אתם בוחרים מעצבת פנים הקפידו לבחור מעצבת בעלת ניסיון, שכבר ראתה הרבה בתים, וכמובן כזו שהתקציב שלכם מאפשר לכם לשלם לה על העבודה.  

ווילה

 

אולי יעניין אותך גם

עיצוב פנים
3 סיבות להיעזר במעצבת פנים

עיצוב פנים היא עבודה יצירתית, שמעוגנת בידע ובכללים של יסודות העיצוב, כמו קומפוזיציה, פרופורציות, צבעים ותאורה. בנוסף, מעצבי פנים מיומנים ובעלי ניסיון מביאים איתם כישורים

קראו עוד »