חיפוש

איך בוחרים מדפי תצוגה לגביעים והמדליות של הילדים?

הילדים שלנו הם הדבר הכי חשוב בעולם, וכהורים, אנחנו אוהבים לאסוף זיכרונות ומזכרות מתקופת הילדות שלהם.

כשמדובר במזכרות מיוחדות, המנציחות הישגים וניצחונות בתחרויות שונות, כמו גביעים ומדליות, אנחנו מעוניינים לא רק לשמור אלא גם להציג אותם בגאווה.

אז כיצד נבחר את מדפי התצוגה? 

 

שתישאר צעיר לנצח

תקופת הילדות של רבים מאיתנו רצופה לרוב בזיכרונות מאושרים וחוויות מהנות שאנחנו אוהבים מידי פעם להיזכר בהן. כך, לא אחת אנחנו מוצאים את עצמנו, לבד או בחיק המשפחה, פותחים אלבומים ישנים או שולפים פריטים ישנים מהמחסן ומתחילים להיזכר ולספר על תקופת העבר.

בשונה מתמונות ופריטים שונים שאנחנו נוטים לשים במחסן ולהיזכר בהן לעיתים רחוקות, ישנם פריטים שאנחנו אוהבים להציג בגאווה לעין כל. כשמדובר בפרסים, דוגמת גביעים ומדליות, כפי שניתן למצוא באתר milmanltd.co.il, שהילדים זכו בהם בעקבות הישגים וניצחונות בתחרויות, הרי שיש להם מקום של כבוד, בו יוכלו להיות מוצגים בגאווה לעין כל ואף להוות תזכורת לעצמנו ולילדינו בעניין היכולות הייחודיות שהטמונות בנו.

 

מדפי תצוגה לגביעים ומדליות

גביעים או מדליות מסמלים יוקרה ומסבים תחושת גאווה בראש ובראשונה לילדים שזכו בהם, וגם לנו כהורים. הפרס היוקרתי שהילדים קיבלו עבור הניצחון או ההישג יוצא הדופן שלהם, מהווה תגמול הולם למאמציהם ויכולת ההתמדה שלהם, והוא ראוי למלוא ההערכה. מטבע הדברים, ובמיוחד כשמדובר בילדים שלנו, נרצה להציג בגאווה את הגביע או המדליה לעין כל.

בכדי להציג את הפרס היוקרתי בצורה האופטימלית ביותר, באופן שאנחנו נוכל לראות ולהיזכר בו לעיתים קרובות וגם להציג אותו לראווה לאורחים ומבקרים שונים, עלינו לדאוג לכך שהפרס יוצב במקום ראוי ומרכזי. אחד המקומות הנפוצים להצגת פריטים יקרי ערך הוא מדפי תצוגה. כיצד אם כן נדע איך לבחור את המדפים האיכותיים ביותר?

 

בחירת מדפי תצוגה לגביעים ומדליות

כיום, ניתן למצוא מגוון סוגי מדפים, בצורות, סגנונות וחומרים שונים ומגוונים. בבואנו לבחור מדפי תצוגה לגביעים ומדליות עלינו לבחור את המדפים האיכותיים ביותר כיאה לגביעים ומדליות שעליהם לשאת בכבוד. כמו כן, היות ואנחנו מעוניינים להציג את הגביעים והמדליות לעין כל, כדאי להשקיע מחשבה גם בנראותם של המדפים. אז כיצד נבחר את מדפי התצוגה הטובים ביותר?

כאמור, בבואנו לבחור מדפי תצוגה, עלינו בראש ובראשונה לבחון את האפקטיביות שלהם, שכן בסופו של דבר עליהם לשאת את משקלם של הגביעים והמדליות. לכן, חשוב שתבחנו את כמות הפריטים שאתם מתכוונים להעמיד על המדף ואת משקלם הכולל. קחו בחשבון שלא כדאי ליצור עומס על המדף, ולכן הקפידו על מרווחים סבירים בין הפריטים השונים.

בנוסף, מעבר ליוקרה שמשדרים פרסים כמו גביעים ומדליות, מומלץ שהמדף עצמו ייראה אף הוא מעוצב ויוקרתי. כך, מדפי זכוכית לדוגמא הם הפופולאריים ביותר במדפי תצוגה לגביעים ומדליות, ובשילוב נכון עם תאורה מתאימה, תוכלו ליצור פינה מעוצבת ויוקרתית כיאה למעמדה.

 

שלוש גביעים

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »