חיפוש

איך בוחרים אופניים חשמליים?

אין ספק שכלי התחבורה הכי פופולארי כיום בישראל הוא אופניים חשמליות. הן משלבות את היתרונות הנהדרים של אופניים – אין פקקים, אין בעיות חנייה, וניידות גבוהה, יחד עם העובדה שהן לא דורשות מכם מאמץ פיזי. הרבה אנשים מבינים את היתרון של אופניים חשמליים, וחנויות האופניים מלאות ברוכשים פוטנציאליים.

אם החלטתם לרכוש אופניים חשמליים אבל אתם לא ממש סגורים איך לגשת לעניין, הגעתם בדיוק למקום הנכון. הכנו כאן עבורכם מדריך קצר שיסייע לכם לבחור את האופניים החשמליים שיתאימו לכם בצורה המירבית.

 

התבחין הראשון – מה התקציב שלנו

כפי שהסבירו לנו המומחים של שיקו – אופניים חשמליים מתקפלים יש מגוון רחב של דגמי אופניים חשמליות בשוק. לכן חשוב מאוד לשבת רגע עם עצמכם ולהחליט כמה כסף אתם מוכנים להקדיש לרכישה של אופניים חשמליים. לא כדאי להיסגר על סכום כסף ספציפי בדיוק, אלא עדיף לחשוב על טווח מסוים של מחירים שאתם מוכנים לעמוד בו.

כדאי גם להיות גמישים למעלה ולמטה ב- 10 אחוזים בערך, וכך תגיעו לחנות כשמצד אחד אתם יודעים מה טווח המחירים שרלוונטי לכם, ומצד שני אם תמצאו דגם שמאוד מתאים לכם תוכלו לחרוג קצת בשבילו. הטווח הזה גם יעזור מאוד למוכרים שיוכלו לכוון אתכם.

הודעה

התבחין השני – סוללה

בסופו של דבר, סוללה היא אחד הדברים הכי חשובים באופניים החשמליים – היא זו שנותנת להם את האנרגיה והופכת אותם למה שהם. הסוללה משליכה באופן ישיר על הביצועים של האופניים, ולכן יש לה גם השפעה ישירה על המחיר. מה שאתם צריכים לדעת ולהכיר הם המושגים וולט ואמפר.

וולט משמעותי למהירות ולהאצה של האופניים, והאמפר משמעותי למרחק שאתם יכולים ליסוע עם האופניים בין הטענה להטענה. כיום בישראל רוב הדגמים מגיעים עם סוללות של 48 וולט, חלק מהדגמים מגיעים עם סוללה של 36 וולט, ויש גם אופניים חלשות יותר עם סוללות של 24 וולט. טווח האמפרים נע בין 8 אמפר ל- 20 אמפר, כאשר בדרך כלל 8 אמפר מספיקים לנסיעה של 20 ק"מ בלי טעינה.

 

התבחין השלישי – בטיחות

דבר קריטי וחשוב מאוד שאסור להתפשר עליו בשום פנים ואופן הוא הבטיחות. לצערנו יש הרבה מאוד תאונות שבהן מעורבים רוכבי אופניים חשמליים, ולכן חשוב לבחור בזוג אופניים בטיחותי. אנו ממליצים למשל על אופניים חשמליים עם גלגל עבה, שנחשבות לבטוחות במיוחד.

הגלגל העבה מעניק להן יציבות במהלך הנסיעה, גם בנסיעה בשטחים מורכבים יותר כמו כורכר או דרכי עפר. חשוב מאוד גם לזכור בתכנון התקציבי שלכם גם לשמור בצד כסף בשביל קסדה טובה.

בְּטִיחוּת

סיכום

אין ספק שאופניים חשמליים הם אמצעי תחבורה יעיל וזריז שמשפר להרבה מאוד אנשים את החיים. אז תחשבו על תקציב, בדקו מה הצרכים שלכם, והכי חשוב – שמרו על עצמכם.

אופניים חשמליות

אולי יעניין אותך גם

מדריך מקיף למחסני עץ
מדריך מקיף למחסני עץ

מחסני עץ היו מרכיב עיקרי בתעשיות שונות במשך מאות שנים, ומציעים שילוב של קסם כפרי, עמידות ופרקטיות. מבנים אלה, עשויים מעץ יציב ותוכננו לפתרונות אחסון

קראו עוד »
הדפסה על קנבס
הדפסת תמונות על קנבס

מאז פריצתו של העידן הדיגיטלי, כמעט ונעלמו אלבומי התמונות הפיזיים מחיינו. אנחנו כבר לא מעלעלים באלבומים הישנים כדי להיזכר באירועים, אלא גוללים בטלפון. עם זאת,

קראו עוד »