חיפוש

ריהוט למשרד – איזה ריהוט ימשוך אליכם את הלקוח

מעוניינים לשדרג את המשרד שלכם כך שימשוך יותר הלקוחות? מרגישים שהגיע הזמן לשינוי? בין אם המשרד שלכם חדש ואתם מעוניינים בכל הציוד חדש ובין אם אתם רוצים שינוי מרענן למשרד הוותיק שלכם, הגעתם למקום הנכון.

אספנו לכם כאן את הדברים החשובים ביותר לבחירת ריהוט נהדר ומושך למשרד שלכם:

 

פינת המתנה ועמדת קבלה

הכול מתחיל ונגמר בהיכל שאליו נכנס הלקוח כשהוא צועד אל תוך המשרד שלכם. העיצוב צריך להיות נקי ועם צבעים אחידים שמסמלים יותר מכול שהלקוח הגיע למקום מסודר ונקי, ומקבל תחושה שאפשר לסמוך עליכם. אז תדאגו שבפינת ההמתנה יהיו ספות וכורסאות נוחות ובצבעים מזמינים, שימשכו את העין ויגרמו לאנשים להרגיש בנוח, להיכנס ולנוח לרגע בזמן שהמזכירה בודקת מה קורה עם הפגישה שלהם. עמדת הקבלה צריכה להיות במקום נוח, באופן שהמזכירה לא תשב בדיוק ממול הלקוחות אלא בצד.

 

שולחן דיונים

השלב הבא הוא הפגישה עצמה ולכן אתם רוצים שבחדר הדיונים יוצב שולחן מפואר שכולו מעיד על רמה גבוהה וירידה לפרטים הקטנים. תוכלו למצוא מבחר גדול של שולחנות מנהלים באתר שבו יש את כל הריהוט שצריך למשרד –  https://www.ashagabay.co.il והרבה דברים נוספים. השולחן וסביבו הכיסאות והתפאורה מסביב מהווים נדבך חשוב בסגירת עסקאות עם לקוחות, ולכן יש לשים דגש על כך.

 

שולחן מנהלים

מומלץ מאוד שהמשרד של המנהל יהווה דוגמא לרמה הגבוהה של חשיבה מחוץ לקופסא במשרד שלכם, ועל כן יש להשקיע גם במשרד המנהל שבו הלקוחות פחות מטיילים. תמיד תוכלו להזמין אותם לסיבוב שבו יראו שהם נכנסו למשרד מפואר המשדר רצינות מרבית בהתנהלות היום יומית של הצוות ובראש הראשונה של המנהלים. שולחן מנהל יוקרתי משדר איכות וכל כולו תעודת ביטוח למשרד רציני.

 

שולחנות עבודה מעוצבים

תדאגו שגם לעובדים שלכם בכל המחלקות יש את הציוד היפה והאסטטי ביותר, כזה שיהיה גם פונקציונלי ונוח לשימוש. בסופו של דבר העובדים שלכם הם האנשים שנמצאים הכי הרבה זמן במשרד ועל כן יש להשקיע בנוחות הריהוט שלהם. לקוח שמגיע ורואה שהעובדים מקבלים יחס ורצינות גבוהה ירצה להישאר ולעשות אתכם יותר עסקים.

 

רשימה של פרטים בודדים שכדאי לשים לב אליהם:

  • כיסא מנהלים אורתופדי
  • כיסאות מזכירה
  • ארונות ויטרינה
  • מחיצות בין חללים ועמדות עבודה
  • ארונות משרדיים
  • כיסאות המתנה

זוהי רשימה חלקית של ריהוט וציוד שכדאי לשים לב אליו כאשר אתם רוצים למשוך אל העסק שלכם לקוחות חדשים וותיקים. המשרד הוא הפנים של העסק שלכם וכדי למשוך לקוחות כדאי שתהיה אחידות, מומלץ להתייעץ עם מעצב פנים לפני שבוחרים סט חדש של ריהוט.

חידוש פני המשרד הוא אחד הצעדים המרגשים והמרעננים ביותר שימשכו אליכם לקוחות חדשים. השמיים הם הגבול מבחינת העיצוב, אז קדימה, צאו לדרך והתחילו את הפרק החדש בתולדות המשרד שלכם. בהצלחה!

 

חדר ישיבות

אולי יעניין אותך גם

עיצוב בית
טיפים לעיצוב הבית

הבית הוא המקום שבו אנו מבלים את רוב זמננו ולכן חשוב שהוא יהיה מקום נעים ומזמין. עיצוב הבית הוא תהליך אישי שמאפשר לכם להביע את

קראו עוד »
לשמור על ריהוט גן
איך לשמור על ריהוט גן?

ריהוט גן מוסיף קסם ופונקציונליות לחללים החיצוניים שלנו, ומספקים אזור נוח ומזמין להירגע ולחבר. עם זאת, חשיפה לפגעי מזג האוויר עלולה לגבות מחיר מריהוט הגן

קראו עוד »