חיפוש

איזה ציוד משכירים לאירועים?

הפקת אירוע קטן כגדול איננה פרויקט פשוט לביצוע. כל אירוע ללא קשר לגודלו, מורכב מפריטים רבים ובשל כך, נדרשים ספקי שירות רבים. מפיק האירוע, מעבר לכך שעליו להיות אדם יצירתי שייצר את הקונספט האמנותי ואת מגוון התכנים לאירוע, צריך להיות אדם בעל יכולת שילוב וניהול אלמנטים רבים שונים לכדי אירוע אחד, המכיל את כל אותם אלמנטים, בצורה מדויקת, אמנותית ומעניינת. כדי להקל על עבודתו של המפיק, הוקמו חברות המספקות כמעט את כל הציוד הנדרש לטובת קיום אירוע, המאמר הבא עוסק בהן.

 

תאורת שטח

נכון יהיה לומר שבכל אולם אירועים ובכל גן אירועים תוכלו למצא תאורת שטח יפה המאירה את המקום, הן לצרכי נוחיות וביטחון והן, לצרכים אמנותיים של תאורה המשרה אווירה מתאימה למקום ולאירוע. אולם, יהיה נכון לומר באותה נשימה, שמדובר בתאורה שלא תמיד מספקת את הצורך האמנותי, ובעיקר לא את הצרכים הספציפיים של האירוע שלכם. כל לקוח והאירוע שלו, כל לקוח והקונספט אירוע שלו ולכן, מפיקי אירועים נעזרים לא פעם בחברות המספקות תאורת שטח נוספת. השכרת ציוד תאורה לאירוע ניתנת לביצוע באמצעות חברות כגון "ביט פארטי" המספקות בין השאר פנסי תאורה להארת שטחים בצורה אמנותית. מדובר בסוגי פנסים שונים, המספקים תאורה בצבעים שונים והכל במטרה לעצב את התאורה באופי המדויק של האירוע.

 

להתעמק בדקויות התאורה

תאורת שטח יכולה לעסוק בהארת מדשאות רחבות ידיים, בעצים יפים, בפסלים וגם בדוכני מזון. במידה ומפיק האירוע מעונין לתת דגש מיוחד לכל דוכן מזון או לבופה שלם, הוא יכול לשכור פנסי תאורה המיועדים בדיוק לכך, במרבית המקרים מדובר בפרוג'קטורים קטנים המספקים תאורה לא חזקה מידי בצבע לבן. לא מעט מפיקי אירועים מחפשים אלמנט ייחודי למרכז השולחן לצידו יושבים האורחים, אחד האלמנטים שניתן לראות באירועים הנו, מרכז שולחן שהוא גוף תאורה עצמאי, המספק תאורת אווירה עמומה ויפה.

 

חברות להשכרת ציוד לאירועים

כפי שצוין קודם לכן, בשנים האחרונות הוקמו חברות להשכרת ציוד לאירועים, המספקות כמעט את כל סוגי הציוד הנדרש לקיום אירוע: תאורת שטח, פטריות חימום לאירועי חורף, מפזרי אוויר גדולים לאירועי קיץ, אוהלים להצללה, מחצלות, כלי אוכל, דוכנים למיקום מזון, דוכן נאומים, שמשיות דקורטיביות, כספות למתנות, פרגודים דקורטיביים, מקררי משקאות לאירועי שטח, ארונות חימום למזון, מיחמים, מנגלים גדולים במיוחד, מספרי שולחנות, פחי אשפה דקורטיביים, גרילנדות, כבלים להארכת חשמל ומפצלים, מסכי הקרנה,

גנרטורים ועוד. חברת "ביט פארטי" שמיקומה ברחוב היסוד 7 תל אביב, מספקת את כל הציוד המפורט להלן, במחירים אטרקטיביים ומתן שירות אדיב ומקצועי.

 

אירועים בגינה הפרטית שלכם

חברת "ביט פארטי" עוסקת גם בציוד לאירועים קטנים אותם הלקוחות מוציאים לפועל בגינת ביתם. מכיוון שלא כל אחד יודע להפיק אירוע, גם אם מדובר באירוע בגינה פרטית, החברה מספקת, וכמוה חברות אחרות, שירותי ייעוץ. יועצי החברות יסייעו לכם לייצר רשימת ציוד הנדרש לקיום האירוע ויספקו לאחר מכן, כל פריט שנמצא ברשימה.

מסיבה

 

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »