חיפוש

איזה סוג מפיץ ריח הוא הכי אפקטיבי?

רוצים לרענן את חלל הבית, החנות או המשרד? מפיץ ריח הוא הפתרון המושלם עבורכם! לפני שבוחרים את מפיץ הריח הנכון ביותר עבורכם, חשוב שתבדקו קודם כל מה הוא סוג מפיץ הריח האפקטיבי ביותר. רוצים לשמוע עוד? המשיכו לקרוא!

 

מפיץ ריח חשמלי

מפיץ ריח חשמלי הינו מפיץ ריח המופעל באמצעות חיבור לחשמל. על מנת לבחון האם מדובר בסוג מפיץ הריח האפקטיבי ביותר עבורכם, חשוב לבחון קודם האם הוא מתאים לצורך שעבורו אתם משתמשים במפיץ הריח. כך למשל, מומלץ לבחון את שטח הפיזור של מפיץ הריח החשמלי. קיימים מפיצי ריח המשפיעים על שטחים גדולים יותר וגדולים פחות.

כך למשל, אם אתם מעוניינים לבשם את ריח החנות או המשרד שלכם, כנראה שכדאי לכם לבחור מפיץ ריח חשמלי המתאים לשטח גדול יותר. משום כך, חשוב לבחון מהו גודל השטח שבו תשתמשו במפיץ הריח על מנת להתאים את סוג מפיץ הריח החשמלי המתאים ביותר.

ריח חשמלי

מפיץ ריח אוטומטי

מפיץ ריח אוטומטי נהנה משדרוג של מפיץ ריח רגיל מאחר והוא מבוסס על אמצעי הפעלה אוטומטי המשולב עם סוללות. כמו כן, ניתן לשלוט במידת ההפצה של תמצית הריח ובמרווחי הזמן שבין כל הפצה. סוג מפיץ ריח זה עשוי להתאים מאוד לעסקים מאחר והם נהנים מכמות לא קטנה של קליינטים ולכן חשוב שתהיה תחלופה רבה של ארומה המפיצה ריח טוב לכל אורך היום מבלי להזדקק להחלפה של הסוללה בכל שלב.

חשוב מאוד שתתאימו מראש את סוג הריח שבו אתם מעוניינים לאווירה שאתם רוצים שתהיה בבית העסק שלכם. כך תוכלו להבטיח שאתם בוחרים את סוג הריח האפקטיבי ביותר ודואגים להפצה שלו בצורה הטובה ביותר.

 

מפיץ ריח אדים

מפיץ ריח אדים מסייע לשמור על אוירה טובה ואחד הסממנים הבולטים להפעלתו הוא הוצאת אדים מעבר המכשיר. כאשר המכשיר פעול, יוצאים ממנו אדים. מפיץ ריח מסוג זה עשוי להיות אפקטיבי בחדרי שירותים בבית פרטי או בחדרי שירותים של בית העסק.

כמו כן, מיץ הריח עשוי להיות רלוונטי גם לחדרי ארונות וחדרי מגורים קטנים משום שסוג זה של מפיץ ריח כדאי בעיקר עבור חללים קטנים. זאת משום שטווח ההשפעה של מפיץ ריח אדים נע בין חמישה לעשרים מ"ר. משום כך, מפיץ ריח אדים עשוי להיות אפקטיבי עבור חלל קטן כמו חדר ארונות או שירותים.

 

לסיכום,

אם אתם מעוניינים לשדרג את האווירה בבית העסק שלכם, בבית או במשרד – מפיץ ריח הוא הפיתרון המושלם עבורכם! על מנת לבחור את סוג מפיץ הריח המתאים ביותר עבורכם, חשוב להתאים בין השטח המיועד להפצת הנינוח לבין סוג מפיץ הריח כך שהארומה תופץ כראוי והשימוש במכשיר יהיה אפקטיבי. כמו כן, חשוב לבחון איזו ארומה מתאימה לאווירה שאתם רוצים לתת בבית או במשרד שלכם והכי חשוב – להנות מכל נשימה.

מפיץ ריח

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »