חיפוש

איזה מחסן גינה הכי יתאים לעיצוב הגינה שלכם?

כאשר אנו מעצבים את הבית שלנו אין ספק שכל פרט קטן חשוב וזה כמובן כולל את הגינה שלנו. הגינה היא כמו גן עדן פרטי, שבו אנחנו יכולים להירגע אחרי יום עבודה קשה ולהרגיש אפילו קצת בחופש. אבל, כדיי שההרמוניה הזו לא תיהרס, אנחנו צריכים לבחור גם את הפריטים היותר כבדים, כמו מחסן גינה, בזהירות כדיי שלא יפריעו לעין.

אמנם רבים לא היו מאמינים שצריך לייחס חשיבות לרהיטי הגינה שלנו, אבל ההפך הוא הנכון. חשוב לזכור שאלו הם פריטים שנוציא עליהם בסופו של דבר לא מעט כסף והם גם צריכים להחזיק מעמד בחוץ בכל עונות השנה. לכן, כדיי שההשקעה הזו תשתלם וכדיי שרהיטים אלו באמת יהיו שימושיים עבורנו, נלמד כעת יחד איזה מחסן גינה הוא המומלץ ביותר להצבה בגינה הביתית.

 

למה בכלל צריך מחסן גינה

מחסני גינה באים בעשרות צורות וגדלים שונים ולכן הם משמשים למטרות שונות. הנפוץ ביותר בשוק הוא כמובן מחסן גינה כתר, מבית החברה האמינה והידועה ביותר בארץ, המוכרת את כסאות כתר המוכרים למשל.

המחסן של כתר מוצב בגינה ומשמש אותנו לאחסון כל הפריטים שרלוונטיים לתחזוקה של הגינה ושלהם אין מקום בארונות הבית הרגילים. כמו כן, במגלל שמחסני גינה מגיעים בצורת בקתות קטנות, ישנם רבים שגם משתמשים בהם כקליניקה, או כמקום עבודה קטן.

 

אז איך נבחר מחסן גינה

הכיוון הראשון שלנו צריך להיות כמובן מיפוי הגודל והמטרה. משמע, עלינו להבין מהו בכלל המקום המספק שיש לנו להציב את המחסן ומה יהיה השימוש שלו בפועל. אחרי שיש לנו תמונה כללית בראש, נוכל להתאים את סוג המחסן שאנחנו צריכים. למשל, אם המחסן הוא בעבור אזור עבודה קטן, יהיה חשוב שנוכל להתקין בו חשמל ועוד אלמנטים קריטיים למהות העבודה שלנו.

לעומת זאת, אם מטרת המחסן הוא להוות אך ורק אזור אחסון, חשוב לקטלג מראש את התכולה ולהבין האם המחסן שאנו רוצים לקנות אכן יכול להכיל כמות זו, האם ניתן לסדר את המדפים בהתאם לרצוננו, האם נרצה בקתה קטנה, או רק תיבה גדולה עם דלתות נפתחות פשוטות. לבסוף, לא נשכח שהצבע עצמו צריך להשתלב היטב עם שאר פלטת הצבעים של רהיטי הגינה, כדיי שלא יציק לנו בזווית העין.

 

השורה התחתונה

אם אתם מרהטים מחדש את הגינה, או מחפשים להביא קצת יותר סדר לבית, אין ספק שמחסן גינה איכותי יעשה את העבודה. מחסן הגינה הפופולרי ביותר בארץ הוא כמובן מחסן גינה כתר ותוכלו לבחור בין עשרות עיצובים שונים. את ההתאמה תעשו לפי מטרת השימוש במחסן, גודל האזור שיש לכם בשבילו וכמובן הדינמיות של גוף המחסן וצבעו ביחס לשאר הגינה. כך תוכלו להבטיח שכספכם הושקע היטב.

גן

 

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
3 שלבים לתהליך של בדק בית

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית במספר התושבים שפונים אל חברות בדק בית, במטרה להסתייע בשירותיהם המקצועיים. הדבר נודע לנו לאחר ששוחחנו עם חברים, מכרים

קראו עוד »