חיפוש

איזה כיף הקיץ בא – 3 פעילויות קיץ מהנות לילדים בגינה

הקיץ סוף סוף הגיע ואתו מגיעות השאלות הקבועות שגורמות לנו לתהות איך מעבירים אותו על הצד הטוב ביותר? יצאנו לשוחח עם אנשים יודעי דבר בעניין וחזרנו עם 3 פעילויות קיץ מהנות שאתם יכולים לארגן לילדים שלכם בגינה. הישארו אתנו ותגלו איך תעבירו את הקיץ הקרוב במקסימום פאן.

 

תכירו את האנשים שעומדים מאחורי כתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנו כותבים תוך ליווי מטעם גורמים שיודעים לא מעט על פעילויות קיץ לילדים. מדובר באנשים הבאים:

  • מארגני קייטנות פרטיות
  • הורים לילדים קטנים שנמצאים בחינוך ביתי
  • גננות ומורים בחופשה ועוד

הגענו אל כל הגורמים הללו לאחר שפרסמנו פוסט ברשת וביקשנו את עזרתם של יודעי דבר בתחום. לשמחתנו, פנו אלינו לא מעט אנשים שהציגו בפנינו את פעילויות הקיץ שהם עורכים מידי שנה. כך שיכולנו לרכז בסופו של דבר את כל המידע במדריך זה.

 

תכירו את פעילות הקיץ הטובה ביותר שאתם צריכים ליישם

הפעילות הראשונה היא כמובן – בריכה. בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה משמעותית ברכישת הבריכות הביתיות. שכן, אלו הפכו להיות נגישות לכל כיס והן חוסכות לנו ההורים זמן ומאמץ. שכן, לא צריך לנסוע בכל פעם לבריכה המקומית ולהוציא הרבה כסף על ארטיקים ושטויות. אפשר פשוט לבצע רכישה באתר של כלבו בר אילן ולצאת עם בריכה שתסגור לכם את הפינה.

 

תכירו את פעילות הקיץ הטובה ביותר שהגיעה אל המקום ה – 2

הפעילות השנייה שאתם צריכים ליישם נוגעת גם כן למים. מה לעשות, אנחנו חיים במדינה חמה וזה די ברור שאי אפשר להעביר את הקיץ מבלי לשחק קצת במים. הפעילות הזו הגיעה אל המקום ה – 2 פשוט בגלל שרבים הציעו אותה והיא כוללת משחקים ברובי מים. כל מה שתצטרכו בשביל פעילות זו זה כמה רובי מים, דלי מים וילדים שרוצים להתרטב. פעילות מסוג זה תוכל להעביר לכם כמה שעות בכיף.

 

תכירו את פעילות הקיץ הטובה ביותר שהגיעה אל המקום ה – 3

הפעילות השלישית שאנו מציעים לכם היא זו שכוללת דהווקא מזגן. נכון שאנחנו רוצים לראות את הילדים שלנו פורקים אנרגיה ורצים בחוץ, אבל לפעמים צריך לדעת גם לשחרר ולתת להם את הזמן לנוח. לכן, אנו מציעים לכם להפוך את הבית לקולנוע ביתי. כדי שזה יקרה, אתם צריכים להדפיס כרטיסים מראש, להכין סרט, פופקורן ושתייה מתוקה.

תארגנו את הסלון כך שייראה כמו קולנוע, תחשיכו את החדר ותבקשו מהילדים לעמוד בתור, כל אחד עם הכרטיס שלו. הבילוי הזה יאפשר לכם להתגבש כמשפחה וליהנות מסרט טוב וזמן איכות משותף.

 

לסיום

עד כאן 3 הפעילויות הטובות ביותר שאתם צריכים להכיר וליישם. כעת, כשיש לכם את כל המידע בנושא, נותר לכם רק לבחור את הפעילות המתאימה ולהוציא אותה לפועל.

פעילויות לילדים

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
3 שלבים לתהליך של בדק בית

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית במספר התושבים שפונים אל חברות בדק בית, במטרה להסתייע בשירותיהם המקצועיים. הדבר נודע לנו לאחר ששוחחנו עם חברים, מכרים

קראו עוד »