חיפוש

איזה דלת לממ"ד היא המומלצת ביותר?

ברוב ימות השנה אנחנו לא משתמשים יותר מדי בממ"ד כחדר ביטחון. ישנם אזורים בארץ שבהם השימוש הזה בממ"דים בקושי קיים. ובכל זאת, עדיין מדובר בחלל בבית שלנו שלא כדאי לזנוח ויש לדאוג שתהיה בו הדלת המתאימה והתקנית. ממ"דים בשעת חירום אמורים להיות המקום הקטן בו נרגיש בטוחים עד כמה שניתן. תחושת ביטחון היא דבר משמעותי מאוד בשעות חירום, וכדי לוודא שהיא באמת תתקיים ברגע האמת, כדאי לפעול בצורה אקטיבית מבעוד מועד. אז מה הדלת המומלצת ביותר לממ"ד? המשיכו לקרוא.

 

דלת לממ"ד – חובה!

ממ"ד הוא חלל די פשוט. הוא לא מורכב מדי והוא אינו מצריך יותר מדי מחשבה כאשר בונים אותו. לרוב, זה החלל הקטן ביותר בבית, יחד עם חדר השירותים. הוא בוודאי לא גדול כמו הסלון או כמו המטבח, וזאת בין היתר מכיוון שהשימוש בו פחות תדיר. גם באזורים בארץ בהם נוטים להשתמש יותר בממ"דים, עדיין השימוש בהם לא שווה ערך לסלון או חדר שינה למשל, בהם השימוש הוא על בסיס יומיומי.

אחת מהפעולות היחידות והמשמעותיות ביותר שצריך לעשות בממ"ד, היא בחירת דלת לממ"ד. דלת לממ"ד אמורה לסייע לנו בשעת חירום – כאשר אנחנו צריכים להיכנס אל הממ"ד, הוראות פיקוד העורף מחייבות סגירה של דלת כזאת, כדי שדיירי הבית יוכלו להתמגן מפגיעה של רסיסים שונים.

 

בחירת דלת לממ"ד

בחירת דלת לממ"ד, כמו דלתות ממ"ד מבית מז”מ טכנולוגיות בע”מ, היא פעולה שאין להקל בה ראש. מדובר על החלטה חד פעמית, שיש לה השלכות עתידיות שונות. בסופו של דבר, דלת לממ"ד צריכה להיות דלת בטיחותית, שעומדת בתקנים השונים של פיקוד העורף ומעניקה לנו תחושת ביטחון. כמו כן, מוטב לבחור דלת נוחה, או כזו שתאפשר לנו התקנה של דלת פנימית רגילה, שתשרה תחושה נעימה יותר בעת השהות בממ"ד.

 

דלת הזזה

דלת הזזה לממ"ד היא אחת מהדלתות שניתן להתקין בממ"ד. הדלת הזאת היא דלת שמיועדת מבחינה בטיחותית לממ"דים, כך שלא מדובר בדלת הזזה רגילה. הדלת זאת בעיקר מעיקה תחושת נוחות ומודרניות. הפתיחה והסגירה של הדלת מתבצעות באמצעות הזזה של הדלת, כך שהתפעול שלה נחשב לנוח.

 

דלת הדף

זוהי הדלת הקלאסית והמוכרת לממ"ד. הדלת הזאת נפתחת ונסגרת כמו דלתות רגילות אחרות בבית. הדלת הזאת נחשבת ליעילה ואמינה מאוד. היא בעלת התקנים הדרושים, כך שהיא יכולה לשמש את הממ"ד שלכם. מכיוון שהפתיחה והסגירה שלה רגילים, לא תמצאו את עצמכם מתבלבלים כשאתם רוצים לפתוח או לסגור את הממ"ד ברגע מלחיץ.

 

אז מה הבחירה הטובה ביותר?

אז מה היא דלת הממ"ד הטובה ביותר? בסופו של דבר, אין תשובה חד משמעית לשאלה הזאת. דלתות לממ"דים צריכות להיות כאלו שיעשו את העבודה שלהן, יהיו נוחות ויעניקו תחושת ביטחון. מצאתם דלת המקיימת את כל אלו ועומדת בתקנים הדרושים? זאת כנראה הדלת הטובה ביותר עבורכם.

ידית

 

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »