חיפוש

אבל מה שמים על המדפים? 3 פריטים אסתטיים להניח על המדפים

ספרייה בסלון, מדף בחדר השינה, במשרד, או כל מדף אחר, יכול להפוך לפינת חן שמוסיפה לעיצוב כל חלל ביתי או משרדי. מוצרי נוי קטנים עושים את כל ההבדל ומוסיפים לאווירה טובה. לא תמיד צריך לעבוד קשה ולהשקיע כדי לייפות פינות בבית, מספיק להוסיף להן כמה נקודות צבעוניות. הכנו לכם המלצות לפריטים שאפשר להניח על המדפים כדי ליצור אווירה טובה ונעימה.

 

אסתטיקה ואווירה טובה

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים. לפעמים כל מה שצריך כדי ליצור אווירה טובה, זה להשקיע בפרטים הקטנים. לשמור על הסדר, לדאוג לריח טוב בסביבה ולהוסיף חפצי נוי קטנים. נסו בבית ותגלו איך ספרייה פשוטה הופכת לפינת נוי בבית כשמוסיפים על המדפים כמה פריטים אסתטיים לקישוט. כל כך קל להכניס יופי ואנרגיות טובות, צריך רק להשקיע טיפת מחשבה.

 

ריח טוב מוסיף המון

מסכימים על כך שריח טוב עושה טוב בלב ומוסיף לאווירה נעימה? כולנו אוהבים להיכנס לחדר, לבית, למשרד שמריח טוב. ריחות נעימים עושים לנו טוב על הלב. כשלריח מוסיפים גם יופי, זה מושלם. נרות ריחניים הם הקישוטים המושלמים. הם מוסיפים המון יופי וסטייל ומפיצים ריח נפלא ועוצמתי שמשנה את כל האווירה בחדר לרכה ונעימה.

 

דברו אלי בפרחים

אין אישה  שלא אוהבת פרחים וכנראה שגם אין גבר כזה. פרחים הם אור בעיניים הם סמל של טבע מופלא וססגוני. עציצים קטנים כתוספת קישוט על מדף יוסיפו נקודות צבע מרעננות לבית. אם יש לכם גינה פורחת, תצטרכו רק אגרטלים קטנים כדי לשים בתוכם את הפרחים. מספר עציצים או אגרטלים בכמה פינות יצבעו ביופי ובטבע את כל החדר.

 

בובות – לא רק לילדות

יש משהו נעים בחפצי קישוט בצורת דמויות. בובות חרסינה, דובי קטן ממתכת, כלב מגולף מעץ, חפצי נוי כאלה תמיד כיף להוסיף כקישוט על מדף. דמויות קטנות שיושבות על הספרייה מושכות את העין בכל גיל. קנו לעצמכם כמה כאלו, פזרו בבית או במשרד ותראו כמה קל לייפות את הסביבה. חפצי נוי קטנים ואסתטיים הם תוספת מקסימה לעיצוב הבית.

 

עיצוב הבית

עיצוב של בית יכול להיות משימה מורכבת ויקרה, אך יכול גם להיות פשוט וקליל ועם זאת נעים לעין. מדפים קטנים עם חפצי נוי, שילוב של פריטים אסתטיים על מדפי אחסון או כל פינה יפה בבית הם חלק מהעיצוב. השקיעו מחשבה ושימת לב הרבה לפני שתבחרו להשקיע כספים רבים בעיצוב.

 

לסיכום

אם אתם רוצים חדר מעוצב ואווירה טובה בבית או במשרד, כל מה שצריך הוא להכניס כמה פריטים אסתטיים לקישוט. חפצי נוי קטנים וריחניים ישדרגו כל מדף וספרייה משעממים ויוסיפו נקודות של צבע ואור. נרות ריחניים איכותיים, עציצים קטנים או אגרטלים עם פרחים ובובות קטנות הם ההמלצות שלנו ליופי שלכם. בהצלחה J

מדפים מעץ

 

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »