חיפוש

אביזרי היגיינה בבית

הספר הישראלי המוכר שרבים כבר קראו בחופשת בטן גב שלהם אומר שאין בית בלי מרפסת. אבל יש דברים נוספים שבית לא יכול להתקיים בלעדיהם. אביזרי היגיינה נחשבים לאחר מהדברים הללו. הם משפרים את אורח החיים של דיירי הבית ומאפשרים לשמור על היגיינה בתקופה המורכבת שאנו חווים בשנים האחרונות. בשורות הבאות נציין בפניכם את כל הפרטים החשובים אודות אביזרי היגיינה בבית.

 

רקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנחנו כותבים מהמזרח הרחוק. לפני כמה שבועות יצאנו לראשונה לטייל בהודו, המדינה שכולם תמיד מדברים עליה. היה חשוב לנו לראות ולהרגיש את המקום הזה שמדובר עליו כל כך הרבה בהקשרים חיוביים. אנחנו מוכרחים להודות שבתור אנשים עם סטנדרט גבוה לניקיון – מצאנו את עצמנו אבדי עצות. שכן, היגיינה זה לא הצד החזק של מרבית המקומות שנמצאים בשביל החומוס. הדבר גרם לנו להעריך את אביזרי ההיגיינה  שנפוצים בארץ ולכן, החלטנו לכתוב על כך מדריך מקיף שיאפשר לכל אחד לחיות באופן היגייני ולא כמו שרבים חיים פה, בהודו.

 

אביזרי היגיינה צריכים להיות בכל בית

יש מגוון רחב של אביזרי היגיינה שניתן למצוא בבתי אב רבים ברחבי הארץ. בפסקה זו בחרנו לציין בפניכם אביזרים נפוצים ביותר של חברת מנל. הנה כמה מהם:

 

  1. אשפתון

יכול להיות שאתם לא מייחסים את האשפתון כמוצר היגיינה, אך כדאי שתדעו שהוא לגמרי כזה. ראוי לציין כי יש סוגים שונים של אשפתון, הנה כמה מהמוכרים שבהם:

  • אשפתון צמוד קיר
  • אשפתון קטן
  • אשפתון עם מכסה אוטומטי ועוד

 

  1. מטהר אוויר אוטומטי

עד לפני כמה שנים היינו משתמשים במפיצי ריח או מפזרים ריח ממטהר אוויר ידני אחת לזמן מה. בתקופה האחרונה, אנו עדים לשינוי משמעותי בתחום זה. שכן, רבים בוחרים לתלות בכניסה לבית או בסמוך לחדר השירותים מכשיר שמבצע טיהור אוויר באופן אוטומטי. ניתן לבחור את תדירות הוצאת החומר בהתאם לצורך. כך מתאפשר לשמור על אוויר טוב ונעים בבית לזמן ממושך.

 

אביזרי היגיינה שנפוצים פחות

יש אביזרי היגיינה שנחשבים לפחות נפוצים בבתים רבים. מדובר בעיקר באביזרים שמשמשים לאנשים בעלי מוגבלות. מדובר במאחזי ברזל למשל, שמאפשרים לאחוז בהם בעת הכניסה אל חדר השירותים או אביזרי ישיבה שמאפשרים לאדם בעל מוגבלת לשבת בנוחות בזמן השהות במקלחת. אלו אביזרים שנחשבים להכרחיים עבור אנשים אלו וחשוב לציין גם אותם כדי להעלות את העניין למודעות בקרב האוכלוסייה.

 

כמה מילים לסיום המדריך

כעת אנחנו יושבים בחדר הלא היגייני שלנו בדראמסלה, מוקפים בעובש וריח של בקטריות. אנחנו מתנחמים בכך שלפחות הפצנו תחושה נעימה והיגיינית בקרב הבתים או העסקים שלכם, הקוראים. אנו בוחרים לאחל לעצמנו בהזדמנות זו שנדע להתמודד עם החוסר היגיינה המקומית ושנמצא את מקומנו כאן. לכם נאחל שתשמרו על היגיינה, כי זו תשמור עליכם בריאים.

 

פח

 

אולי יעניין אותך גם

תמונות אומנותיות לבית
תמונות אומנותיות לבית

תמונות אמנותיות הן לא רק פריטי נוי, אלא גם דרך להוסיף עניין, צבע ואישיות לחלל. הן יכולות לשקף את הסגנון האישי שלכם, ליצור אווירה מיוחדת

קראו עוד »
פקח בית
בדק בית מקבלן

רכישת דירה היא לעיתים קרובות הרכישה הגדולה והמשמעותית ביותר שנבצע בחיים. זאת הקנייה הגדולה ביותר שנעשה ולרוב היא מלווה בהלוואות לטווח זמן ארוך. לרוכשי דירה

קראו עוד »
בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »