חיפוש

אביזרים משלימים לאמבטיה שלא ברור איך חיינו בלעדיהם עד היום

בבתים רבים חדר האמבטיה סובל מהזנחה, ולא מעוצב בצורה נכונה. בעזרת מספר פריטים חדר האמבטיה שלכם יכול להפוך לנוח יותר, וכמובן יפה יותר. הפריטים הללו מצד אחד שימושיים בכל חדר אמבטיה, כך שתוכלו להנות מהם מעבר לשדרוג המשמעותי שהם יעניקו לעיצוב של חדר האמבטיה בבית שלכם. אז הנה כמה פריטים שכדאי שתכירו.

 

אביזרי אמבטיה

אביזרים לאמבטיה ואקום נועדו להפוך את חדר האמבטיה שלכם למקום יפה יותר, אבל גם כזה שנוח יותר לעשות בו שימוש. האביזרים הללו צריכים להיות כאלה שכמובן מתאים לחדרי אמבטיה, אולם מעוצבים בצורה כזו שמשנה גם את המראה הכללי של חדר האמבטיה.  הום אין – הכל לבית כאן כדי לספר לכם על מספר פריטים שעונים על הדרישות הללו.

 

ווים בעיצוב יוקרתי

ווים הם פריט שאנחנו צריכים לשים בכל חדר אמבטיה. הווים נועדו לתלייה של מגבות, בגדים וכל מה שנדרש להיות תלוי בחדר אמבטיה. עם זאת, אין שום סיבה שתלכו על ווים פשוטים מפלסטיק שלא משפרים את המראה של החדר. כיום תוכלו להשיג ווים בגימור יוקרתי, שגם יחזיקו מעמד להרבה זמן, ויחד עם זאת יהיו מעוצבים בצורה שמשדרת יוקרה.

 

מתקן לנייר טואלט

המתקן לנייר טואלט הוא משהו שאי אפשר לוותר עליו בכל חדר שירותים או אמבטיה, אולם גם אותו אפשר לעשות יפה הרבה יותר. כיום ניתן לקנות מתקן לנייר טואלט עם מקום ייעודי להנחת המכשיר הסלולרי, וכך מרוויחים שני ציפורים במכה אחת.

 

ארגוניות לאמבטיה

בחדרי אמבטיה יש לא מעט ציוד, וכדי למנוע בלגן מיותר חשוב שלכל פריט יהיה את המקום הייעודי שלו. בעזרת ארגוניות ייעודיות לחדר אמבטיה תוכלו להנות מחדר אמבטיה מסודר. גם הארגוניות יכולות להיות מעוצבות, מה שכמובן ישפר את מראה חדר האמבטיה.

 

מראה מעוצבת

מראה היא גם פריט שלא ניתן לדמיין את חדר האמבטיה בלעדיו, אולם גם אותה אפשר לעשות עם מסגרת מעוצבת שמשדרגת את הסביבה.

 

אלו פריטים מתאימים לחדר האמבטיה

כאשר קונים פריטים לחדר האמבטיה, חשוב להקפיד על חפצים שעמידים בפני לחות, כדי שהם לא יהרסו במהירות. בנוסף, אל תקנו חפצים חדים או כאלה שעלולים להישבר לרסיסים כדי למנוע פציעה מיותרת במקרה של נזק לאחד מהם. את החפצים תקנו רק אחרי שחדר האמבטיה שלכם כבר בנוי, כדי שתוכלו לעצב בעזרתם חדר אמבטיה הרמוני.

 

לסיכום

חדר האמבטיה בבית יכול להפוך ליפה הרבה יותר, אם רק נכיר מספר פריטים שיכולים לשדרג אותו. הפריטים הללו צריכים להיות גם יפים, אולם גם כאלה שיש להם שימוש באמבטיה. מומלץ גם לקנות ארגוניות איכותיות, שבהן נוכל לשים את הציוד של האמבטיה וכך למנוע אי סדר מיותר. אל תשכחו לקנות פריטים עמידים כדי שהם לא יספגו נזק בעקבות הלחות בחדר האמבטיה.

חדר רחצה

אולי יעניין אותך גם

בדק בית
בדק בית

לאחרונה נתקלנו במונח "בדק בית" במהלך שיחות עם מכרים והתביישנו לומר שאינינו מכירים במושג המדובר. לאחר זמן מה, החלטנו שלא להישאר אדישים לצמד המילים שנשמעות

קראו עוד »