חיפוש

שגיב פלייסיגר מסביר על תקלות נפוצות במזגן

אם יש מאפיין שכולנו מסכימים לגביו בישראל, זה שהחום כאן נוראי בחודשים רבים של השנה. לכן ברור מדוע בכל מקום, אפילו בדירות שכורות, ניתן למצוא היום מזגנים. עם זאת, ולמרות שהמזגנים כבר כוללים את שיא המודרניות והקדמה, עדיין עלולות להיות בהן תקלות שונות, ועל כך במאמר שלפניכם.

  • מחסור בגז – לא פעם כאשר המזגן כבר לא עובד כמו בעבר, בסך הכול כל מה שחסר לו זה גז. מדובר על תקלה מאוד נפוצה וכדי להתמודד איתה צריך, כמובן, טכנאי מזגנים. מתלבטים מאיפה ואיך להזמין? היכנסו כבר עכשיו לאתר של שגזיב פלייסיגר.
  • פילטר – לא אחת הבעיה במזגנים היא שהפילטר סתום וגם כאן אנחנו יכולים לראות שיש לא מעט סיבות לכך. הפילטר יכול להיות סתום מכל מיני לכלוכים, מאבק או אפילו משיערות של חיות מחמד. לכן חשוב לנקות את הפילטר פעם בכמה זמן, וזו, אגב, פעולה שאתם כן יכולים לבצע בעצמכם.
  • טפטוף מים – לא אחת קורה שמטפטים מים מצינור הניקוז אל תוך הבית. חשוב לדעת שגם כאן אתם יכולים לא פעם לטפל בעניין בעצמכם, שכן תוכלו לנקות את הצינור, לשטוף אותו וכך לטפל בעניין.

איך בכל זאת ניתן יהיה לבחור טכנאי מזגנים מוצלח?

ניסיתם לעשות כל מה שאפשר כדי לתקן את הבעיה במזגן שלכם לבד אבל זה לא הולך? אתם זקוקים לעזרה? רוצים שאיש מקצוע יגיע, יבדוק את המזגן ויראה אותו מקרוב? אם כך, אין ספק שאנחנו יכולים להבין אתכם. שגיב פלייסיגר ממליץ לכם לא לבחור בכל טכנאי מזגנים באשר הוא, שכן צריך תחילה לקרוא מספר חוות דעת אודות איש המקצוע שאתם מכניסים הביתה. האם, לדוגמא, הוא מומחה בתחום? האם יש לו שנים רבות של ניסיון בתיקון מזגנים? והאם הוא זמין להגיע אליכם מעכשיו לעכשיו? כולנו יודעים שלא פעם דווקא בשיא החום המזגן לא עושה עבודה מספיק טובה ולכן לעיתים יש לנו צורך בשירות דחוף. זו הסיבה שבגללה יש לברר מראש האם הטכנאי שלכם עובד גם בשבתות ובערבי חג, כי לא תמיד תוכלו לדחות את הטיפול בבעיה.

מזגן קיר

כמה עולה לתקן מזגן?

מי מאיתנו לא היה רוצה להבין מראש כמה יעלה לו לתקן את המזגן? האמת היא, שלא אחת תיקון של מזגנים זו הוצאה כלכלית לא קטנה. מצד שני, לקנות מזגן חדש זה לרוב לא הפתרון. אם כך, אתם בוודאי תוהים, מה בכל זאת ניתן יהיה לעשות בנידון? פשוט מאוד: לבדוק מראש כמה יעלה לכם השירות הזה ולברר איזה טכנאי מזגנים יוכל לתת לכם את הצעת המחיר הכי טובה שיש. לא תמיד אם תשלמו לטכנאי מחירים גבוהים יותר זה אומר שהוא יתקן בצורה טובה או מקצועית יותר את התקלה.

אולי יעניין אותך גם